susannelilianOud lidBerichten: 4.466Lid sinds: 19 augustus 2009
Haha, we dromen allemaal raar he in spannend tijden....
ruthje schreef:Hallo dames,
Elmo...:(:(:(:(
Veel sterkte meid...onvoorstelbaar kut allemaal!
Hier is het goed. Over een week of 3 is alles hopelijk achter de rug.
Heb gebeld met zh in arnhem, de gyn daar stelde me behoorlijk gerust. Mocht het echt een kwaadaardige tumor zijn van dat formaat dan had ik al lang klachten moeten hebben. Die heb ik niet..geen rare cyclus, geen rare bloedingen, geen rare afscheiding, geen pijn.
Huisarts belde me, kan na mijn nachtdiensten verwijsbrief halen en dan naar zh. Dan nemen ze een biopt en kijken ze wat het is. Het kan heel goed zijn dat het een polipe/vleesboompje is wat geen kwaad kan.
Maar omdat zowel mijn moeder en bijna alle tantes en nichten van mijn moeders kant al heel jong bmhkanker hebben (gehad) zijn ze natuurlijk erg vooruitstrevend.
Daarmee hebben ze mij behoorlijk de stuipen op het lijf gejaagd....
Ik wacht af, meer kan ik niet doen.
Ik zal weer aan het werk want het is retedruk! 3 terminale bewoners en 2 crisisopnames...
liefs
wondertje78 schreef:Jolien, weet je wat ik mezelf dan voor hou. Het komt dichtbij maar het komt dus ook dichterbij dat ik nu echt aan de beurt ben! En dat geldt ook voor jou! Ooit komt de dag dat ook jij kunt zeggen dat je zwanger bent. Weet dat je daarover fantaseerd want dat doe ik ook! Kan niet meer wachten, misschien is dat ons probleem wel. Weet t niet... Lijkt me echt geweldig!
wondertje78 schreef:de zon schijnt vanavond lekker een wijntje! En genieten van wat je wel hebt....
Erica-J schreef:Nou, hier is het nu toch definitief doorgebroken 😞 Helaas pindakaas.. gelukkig had ik de ergste dip van de week al gehad, maar om nou te zeggen dat ik leuk mijn weekend in ga