Tweety super super lief van je! Dankjewel
Liefs Lucky
LuckyOud lidBerichten: 4.033Lid sinds: 6 mei 2009
Sorry dat ik niet meer zoveel op het forum ben, maar nu ikzelf stilsta is het zo confronterend dat het bij jullie allemaal weg doorgaat en jullie wel kansen krijgen
Ruthje arretjescake is gemaakt van cacau, boter en suiker dit warm maken en er dan gebroken koekjes door heen mixen, daarna ongeveer 24 uur in de koelkast zetten en smullen maar!
Veel proberen en afwachten hier. En zoveel mensen die al heel lang bezig zijn. Ik zou me schuldig gaan voelen als ik snel zwanger raak.
Omdat ik op dag 8 na eisprong een baksteen in mijn lijf voelde en op dag 10 of 11 na eisprong rood bloed opmerkte, had ik hoop dat het een innesteling was. Toen kort daarop zich wat oud bloed aandiende, was ik weer in mineurstemming. Omdat de dagen erna weer een mengeling oud bloed en roder bloed was, kreeg ik weer hoop. Het was heel spannend. Maar helaas ik ben vandaag toch echt ongesteld geworden.
Rutje, laat liefst zoveel mogelijk weghalen.
Rutje, snijden ze of branden ze de moedervlekjes weg?
ivm= ipv
Lucky schreef:Ruthje heel veel succes in het ziekenhuis. Verstandig dat je ze allemaal laat weghalen! Doet het pijn tijdens het weghalen en heb je last van napijn?
Met mij gaat het eigenlijk wel redelijk. We genieten samen echt sinds jaren weer van de sex, want wat hebben wij lang geen sex meer gehad samen, we waren alleen nog maar aan het klussen. Ook wel erg raar want zwanger worden kan niet want ik slik al twee weken de pil. De spanningen lopen al wel wat meer op en ook de angst dat het niet zal lukken. Mijn stemmingen zijn wisselend maar ook ik moet me er bij neerleggen. Het maken van een baby hebben wij helaas niet meer zelf in de hand. Dit hebben wij uit handen moeten geven aan het ziekenhuis. Nu maar hopen dat ze goed werk leveren...............
Ik huil soms veel en soms ben ik heel vrolijk. Ups en dows dus, maar ik weet dat jullie deze gevoelens allemaal herkennen.
Ik moet verder en ik moet er ook positief in stappen anders is dat volgens mij ook niet juist.
Bedankt dat jullie naar mij vragen jullie zijn super vriendinnen.
Liefs Lucky
Ruthje ik heb trouwens wel een hele knappe donor gezien...........