vlinder82 schreef:Daarom simoon!! En die goedkope winkels die je opnoemt hebben ook ECHT LEUKE kleertjes!! Ik ga dat ook doen.. De kwaliteit zal vast een stuk minder zijn mar wat je zegt; ze hebben het ook maar zo weinig aan! Ik loop regelmatig even de zeeman binnen om te kijken, smelt smelt, daar hebben ze echt leuke kleertjes!! En wat je zegt over die babyzaken is echt waar; ik heb ff op internet gekeken maar je betaald bijv voor een omslagdoek best veel terwijl ik vorige week bij de hema keek en daar waren ze al beduidend veel goedkoper!! Kruitvat enzo heeft ook wel eens leuke aanbiedingen...
ja ik smelt ook altijd als ik bij de zeeman koop, ennuh ik ben opgegroeid met kleren van de zeeman en ik ben er niet minder gelukkig door geworden moet ik zeggen hihi. Ik koop voor mezelf ook nooit dure kleding hoor! altijd uitverkoop stukken en gewoon bij de betaalbare winkels :d vind ik ook leuk dan kan ik zonder schuldgevoel om de zoveel tijd een hoop nieuwe dingen kopen 😃 wat ik wel altijd wat duurder koop zijn mijn bh's maar ja die moeten gewoon goed zitten vind ik!
je moet gewoon goed kijken en je niet laten verleiden door de duurdere winkels. ik vind het echt leuk om prijzen te vergelijken..
want ga toch echt niet iets nieuws kopen wat heel duur is en je maar even gebruikt terwijl je het van een eigenmerk/b-merk kan kopen en voor dezelfde tijdsduur even goed is veel minder kwijt bent:D.
@prinses
*vangt perenijsje* (voelt zich nu heel gelukkig met 2 ijsjes :mrgreen: )
Ik kan ook niet wachten hoor met spulletjes uitzoeken. nu doe ik het maar onder het mom van ja maar mijn beste vriendin is zwanger dus kijk voor haar :P.
Indringers help wahahahahahahahhaha ach ze lezen maar een end mee hihihihihi. kunnen ze zien hoe gezellie wij het hebben LOL.
Ogen dicht dan zien ze ons niet (ohnee dat is struisvogel politiek of kinderlogica wahahaha).
Liefs.