Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010
Ik reageer ook heel snel zo.. En soms is dat niet altijd terecht, gelukkig ben ik nooit heel lang boos! 😉
vlinder82 schreef:Ik heb anderhalf jaar geleden nog een half jaar bij mn ouders gewoond.. Mijn relatie ging toen uit en ik woonde aan de andere kant van het land en wilde daar niet blijven! Gelukkig heeft dat niet lang geduurd want als je eenmaal op jezelf hebt gewoond valt het niet mee je weer aan de 'regeltjes' van je ouders te houden...
vlinder82 schreef:Heb vriendlief trouwens zostraks nog even gemasseerd (lief he, en dat terwijl ik zo moe ben;)) lekker kleren uit en op bed liggen! En jah, van het één kwam het ander.. Heerlijk zo'n begin van de avond...
Prinses88 schreef:Vliezen breken ze vaak al voordat je in bad gaat.. En het water was gewoon schoon toen ze beviel, maar zullen ook wel bepaalde voorwaarden voor zijn denk ik!
Sparkje schreef:@mofie,
Wat je zegt was zo'n beetje het nieuws :). Weet niet of ze behoefte aan hebben om het nog een keer te vertellen.
Leuke cadeautjes! Wat jammer dat je vriend het nog niet wilt vertellen, met negen weken ben je toch al een eindje. En het gaat om jullie ouders enzo toch?