Ik lees dat een aantal van jullie avent flessen heeft, heeft dit een duidelijke voorkeur op andere merken?
Hebnamelijk van een kraamverpleegster gehoord dat difrax flessen beter zijn bij pasgeboren baby's. OOk zouden baby's bij difrax minder last hebben van krampjes?!
De keuze in ziekenhuis of thuis bevallen heb ik niet meer:(. Was gisteren bij de VK en ben nu 1 kilo boven de grens dat ik thuis mag bevallen. Dus moet nu in het ziekenhuis bevallen. Was gisteren best wel teleurgesteld, had me er zo op gericht om thuis in mijn eigen bedje te bevallen. Gel;ukkig heb ik nu nog wel wat tijd om aan het idee te wennen.
Verder was alles goed bij de VK. We hebben het nog even over mijn rugklachten gehad, als het ondragelijk wordt regeld ze een afspraak bij de gyneacoloog om te kijken of ze me dan bijv. bij 38 weken al gaan inleiden. Ik hoop dat het niet nodig is, maar het is wel fijn dat deze optie er is.
Wij laten ons kindje de eerste weken op onze slaapkamer in de wieg slapen. Had het voorjaar al een oud houten wiegje gescoord op marktplaats en heb deze zelf opgeknapt. Ga vandaag de laatste lakentje afmaken. Als het goed is komt deze week het matrasje en dan kan de wieg al opmaken.
@ friend, las al op hyves dat het kamertje mooi was! ben benieuwd naar de foto's
@ Goosje inderdaad vreemd dat je nu ook te weinig ketonen hebt. Succes bij de VK
Wij hebben ook meerder namen, maar vernoemen niet in de eerste naam. Ik ben zelf ook vernoemd naar mijn oma's en vind dat toh wel erg leuk.
jacqOud lidBerichten: 779Lid sinds: 31 mei 2009