FriendOud lidBerichten: 2.280Lid sinds: 1 januari 2005
😂 hier nog eentje hoor 😉
meissie24 schreef:Gisteren weer naar de Vk geweest. Ik ben de afgelopen 3 week 0,1 kg aangekomen.
Ik schrok er best wel van, had toch minstens een kilo verwacht. De Vk vond het erg goed, ze zij dat je niet perse hoeft aan te komen. Ons kindje eet nu van mijn vetreserves.
Ons kindje weegt nu zo'n 1000 gram... We zullen straks ook een kleintje krijgen.
In totaal ben ik nu 4,1 kg aangekomen en nog maar 10 week te gaan..
Wij hebben nu af en toe nog sex. Ik kan me ook niet meer goed ontspannen en geniet er ook niet meer van. Me vriend baalt er wel enorm van, hij beseft denk ik wel dat het na de bevalling ook nog wel een lange tijd gaat duren.
Goosje schreef:Zijn jullie trouwens van plan thuis of in het ziekenhuis te bevallen (weet niet of dat al eerder hier besproken is....)??
Ik ga het steeds moeilijker vinden om te kiezen....Ik denk dat ik naar het ziekenhuis wil maar twijfel zo.....hebben jullie dit ook??
Vickypreg schreef:Spannend allemaal he! En ondanks dat ik het al een keer meegemaakt heb vind ik het net zo eng hoor. Het enige is dat ik wl ongeveer weet wat me te wachten staat, ook daarna...dus dd wat seks betreft stel je er de eerste 6 weken niks van voor na de bevalling 😊 (al zijn er natuurlijk uitzonderingen).
Trouwens hebben jullie ook dat het soms echt zeer doet als de kleine zich draait ofzo in je buik, soms voelt het echt of mijn buik uit elkaar scheurt zo hard gaat ze te keer.
Vickypreg schreef:@Snippie, dan zou ik lekker voor het eerste gaan als ik jou was! fijn hoor dat ze alles zo goed in de gaten houden. Op hoeveel schatten ze de kleine nu of doen ze daar geen uitspraak over?
@Nina, kan me wel voorstellen dat je het proberen wil. Het kan wel natuurlijk, dat zou toch mooi zijn.
Vickypreg schreef:@Snippie, dat is wel ver voor ja! Maar je krijgt nog wel een groeiecho toch?
Vickypreg schreef:Spannend! Ik heb 15 sept de echo van de niertjes, vind het ook wel spannend worden. Ga er vanuit dat alles goed is hoor, maar toch he.
Monalisa schreef:oooooooooh vandaag van mn collega's een super schattig pyamaatje gekregen!!!!!!!!!! echt leuk
Tinesje86 schreef:ik heb super leuk nieuws: donderdagavond kwam mn beste vriendinnetje langs met het goede nieuws dat ze ook in verwachting is!!!!! Wat een feest. Zij is nu 11 weken zwanger, super leuk.
Ik wist dat we allebei hiermee bezig waren, alleen ik had het geluk dat het in 1 ronde gelukt was. Dus wist wel dat het goede nieuws een keer aan zat te komen, maar na ronde 6 is zij nu ook zwanger. Vind dit super tof, ken haar al mn hele leven. We schelen 2 maanden qua leeftijd en onze moeders zijn vriendinnen, vandaar dat we écht samen zijn opgegroeid. We zijn ook in hetzelfde jaar getrouwd en nu allebei zwanger, hoe mooi kan het leven soms zijn!
Monalisa schreef:wij zijn hier eindelijk over de naam uit!!!!!!!! YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS en ik voel me er 1000% happy bij!!!!
lekker gevoel zeg dat ik nu echt weet hoe het kleintje heet wat ik bij me draag zo super!!!!!
aaaaaaaah..................en nu andere dingen gaan regelen :P
Monalisa schreef:gelukkig ff geen harde buiken meer gehad!!! wel last van me onderrug maar ja.
verder ook weer gekocht een truitje van Elmo helemaal rood met die ogen erop hihi 2 paar sokjes voor de koude dagen en bij de mama en zo webshop een shirtje met Born to be cute erop.
En nu hou ik echt op met kleertjes shoppen hahaha maar ja het is zo leuk he
Monalisa schreef:ja maar ik MOET echt wel want anders kan ik ukkie straks niks meer aangeven wie weet wat ik allemaal nog ga krijgen...en van 62-68 heb ik gewoon VEELS te veel nu al haha. But I'm lovin it.
nu me eerst maar eens richten op het huis die gaan we nu ff netjes maken en opknappen en ik ga hem in oktober lekker opfrissen,alles eraf en in de wasmachine noem maar op ik wil een huis wat naar Robijn ruikt hahahaha oh ja en zwitsal :P
Vickypreg schreef:@Snippie, je hebt ook zo'n avent starterspakket he? Dat vond/vind ik echt ideaal, ga ze nu weer gebruiken en het was precies genoeg voor het hele eerste jaar (daarna gebruikten we geen flessen meer).
@Tinesje, leuk zeg samen met je vriendin zwanger!! Lekker samen genieten nog!
Als a.s. woensdag de babykamer in elkaar staat kan ik eindelijk ook weer kleertjes gaan uitzoeken, ff kijken wat ik van mijn zoontje nog wil gebruiken en straks de nieuwe kleertjes gaan wassen. Heerlijk!
Friend schreef:Ik heb ook zo'n starterspakket van Avent, ondanks dat ik borstvoeding wil gaan geven.
Ik wil waarschijnlijk ook eens gaan afkolven, zodat iemand anders het flesje kan geven of als ik op dinsdagavond weer ga beginnen met yoga ;)
Tinesje86 schreef:@ goosje: goed van je dat je even heb vrij genomen van je werk. Als je zoveel last hebt van harde buiken is dat toch wel een erg duidelijk teken! En wat leuk dat je voelt dat de kleine de hik heeft. Dan heb ik nog helemaal niet gevoeld. En inderdaad niet meer twijfelen over thuis of ziekenhuisbevallen. Doen waar jij je goed bij voelt.
@ monalisa: heerlijk dat je al zo vroeg klaar was.
Vandaag heb ik de papieren naar het UWV verstuurd voor mn verlof! Woei, bij deze zijn ze officiele ingediend. Incluis deze week is het 4 weken werken tot aan verlof!! jeej....
Monalisa schreef:oei snippie was het erg pijnlijk? Denk je aan voorweeen of niet? Doe lekker rustig aan meisje..
Monalisa schreef:@ Tinesje ik gebruik de vloeibare hypoallergene wasmiddel van Robijn met zo'n afbeelding van een kindje erop en dermatologisch getest. Is heerlijk en je hebt maar 1 dopje nodig!
@ Friend leuk he van al die dozen af zien te komen! hihi
@ goosje we zijn erover uit, en i.v.m. familietraditie moeten we wel vernoemen maar dat mag gelukkig als 2de naam en heb je daar verder nie zoveel mee te maken. We geven ons kindje wel een eigen verzonnnen naam. Gelukkig maar!!!!