jah hoor is natuurlijk pas me 2de dag dus voelt nog niet zo als verlof hihi
komt nog wel.
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Nina28 schreef:Zoooo en de gordijnenman is al weer weg, dat ging gelukkig snel! Nu alleen nog wachten tot de voordeur dicht kan....
Friend schreef:Ik kreeg vanochtend de mail voor het ophalen van de Blije Doos 😊
Waar hebben jullie die doos opgehaald?
Bij een stadswinkel of een warenhuis van Prénatal?
Friend schreef:Ja dat begrijp ik, maar je hebt van Prénatal stadswinkels en warenhuizen 😉
Ik kan hem dus zowel bij een stadswinkel als een warenhuis ophalen.
Niet dat het waarschijnlijk veel uitmaakt, maar ik was nieuwsgierig wie van de dames hem waar heeft opgehaald.
Ik heb geloof ik van één persoon antwoord gekregen!
Friend schreef:Volgende week komt het kamertje 😃 :D 😃
Aankomend weekend shoppen om de inbouwkast in te richten, want die staat inmiddels ook 😊
Dan dus misschien de Blije Doos ophalen en anders wacht ik daarmee totdat we naar Breda gaan, omdat daar een warenhuis zit en ik hem daar dus ook kan ophalen 😉
Waarschijnlijk is het toch allemaal reclamezooi wat er inzit, zoals iemand hier al aangaf, dus niet belangrijk....forget i asked!
Heb gelukkig vandaag wat meer energie dus ben al lekker bezig geweest :)
Monalisa schreef:nou alles was WEER volgens het boekje. afmeting BM was 27 cm ofzo en das precies zo die moet zijn rond deze tijd,,,nja das goed dan denk ik. moest weer ff bloedprikken op hb enzo,en de vk zei over die harde buiken dat het training voor de bevalling is, en dat je er 8 per dag MAG hebben, heb je er meer dan is het niet goed.naja ik heb er 4 of 5 per dag dus dan is het goed. ook was het een zwangerschapskwaal dat mn voeten en handen zeer deden, dat had met de bloeddoorstroming te maken ofzo.
zeurend gevoel in mn buik was ook normaal dus geen reden tot zorgen.
nou 21 sept. volgende afspraak!
oja de Blije Doos heb ik gewoon in een stadswinkel opgehaald.
Zou niet eens weten hoe een warenhuis eruit moet zien hihi
Monalisa schreef:ja hihi. heb nog steeds een half doof gevoel in mn hand van het bloedprikken haha,hopelijk nu ff de laatste keer.
jij ook weer succes he!
Vickypreg schreef:@Snippie, nou volgens mij is de hoogte van de baarmoeder bij iedereen hetzelfde maar is de grootte van je buik wel anders. Ze meten vanaf je schaambeen tot de bovenkant baarmoeder en bij het meten van 1/4nx doen ze het midden van je buik (navelhoogte en de stellen ze bij als die niet precies in het midden ligt). Maar goed het kan natuurlijk altjd 1 cm ofzo afwijken. Maar ik denk wel dat het bij iedereen hetzelfde zou moeten zijn toch, ik bedoel anders heeft het ook geen zin. tegen mij zei ze ook dat je als je 4 weken plus het aantal cm deed je op het aantal werken dat je zwanger bent uit moet komen en dat zou dus kloppen (ik was 26weken en bm hoogte was 22 dus plus 4 is weer 26). Maar bij Monalisa zou dat veel hoger uitkomen, 27cm plus 4 is dan al 31 weken. Maar goed het zal prima zijn hoor vroeg het me gewoon af.
Vickypreg schreef:Ik lees net op internet dat die 1/4nx meer zegt dan het aantal cm en dat het idd kan verschillen met je lengte. Hoe was die bij jou Monalisa?
joy-12 schreef:Goedemorgen allemaal, ik ben een poosje niet hier geweest of op de hyves site i.v.m. vakantie en momenteel heb ik er even geen fut voor en zit niet heel erg lekker in mijn vel, ik dacht ik kom het even zeggen dan weten jullie ook even hoe of wat.
Sorry!!
Monalisa schreef:het zou heel goed van het groeien kunnen zijn ja. want ik vind hem met de dag groter worden ineens haha.ik kan niet eens meer een beetje in elkaar zitten of ik voel ukje tegen mn maag en ribben aan schoppen.
Goosje schreef:Joy sterkte meid!! Rustig aan en ik hoop dat je gauw weer wat lekkerder in je vel zit!!
Monalisa ik heb ook geregeld last van mn buik, echt een beetje van die ongipijn inderdaad. Volgens mij heeft het te maken met het groeien, maar bij mij ook een beetje met stress....Maak je niet te druk meid! Volgens mn vk kan je kindje nog wel een paar weken draaien hoor, die van mij ligt volgens mij ook steeds wisselend in mn buik!
Jacq fijn dat het goed geregeld is op je werk! Ben je ook maatschappelijk werker?
Ik heb vandaag ook de brief gekregen om de blije doos (inderdaad een rare naam nina:-D) op te halen!!
jacq schreef:@ monalisa, Ik heb dat ook regelmatig een jeukende buik. Denk ook dat het van het groeien is. Ik heb ook al wat straie en dat jeukt soms ook.
@ nina28 , irritant het dat je van weinig doen al zo'n rugpijn en olifantenpoten hebt! heel herkenbaar.
Net terug van het ziekenhuis, erg leuk om ons kleintje weer even te zien, lag lekker rustig te slapen ( was vannacht wel anders ) Alles zag er goed uit. gewicht was ongeveer 1470 gram. De afmetingen van hoofdje enz. ligt allemaal een paar dagen achter, is helemaal niet erg. Het kindje is gewoon gemiddeld. Daarna nog naar de gyneacoloog, daar was ook alles goed.
@ Snieppie, mijn vriend was vergeten het pakketje naar de post te brengen, dus sorry het komt er vandaag pas aan. :oops:
Nina28 schreef:@ Jacq: fijn dat de echo goed was....
Ja echt heel irritant, kan echt bijna niets meer doen zonder pijn. Sinds gisteren ook regelmatig last van harde buiken.....
Maandag weer naar ziekenhuis, wordt waarschijnlijk nog minder doen....tja dat moet dan maar nog een aantal weken...
snippie schreef:vorig jaar was ze nog niet zwanger ik denk dat ze dat bedoelde.
knuf
Monalisa schreef:idd lekker rustig aan, dat doe ik vandaag ook. lekker lui op de bank en niks doen. morgen weer werken en dan weekend! en dan nog maar 4 goeie weken werken en dan ben ik er lekker vanaf,heerlijk.laatste werkweek naar de vk en dan hoop ik dat ze me kan vertellen hoe het kleintje ligt.