Tenisje ben zo blij dat te horen!!!
heb constant op het forum gekeken vanmorgen vroeg om te kijken
of je er was!!!
Knuffel
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Tinesje86 schreef:hey ladies!
Nou zit inmiddels op 3 kleine bewegingen sinds ik ben opgestaan! Dus dat is hartstikke positief. Heb wel een beroerde nacht gehad omdat ik me toch opeens onwijs zorgen maakte.
Hij is gewoon momenteel kennelijk drukker met groeien dan bewegen ofzo, dus ik kijk het weer rustig aan. Tuurlijk maak ik me nog wel een beetje zorgen, omdat het een hemelsbreed verschil is met vorige week. Maar goed, blijf ik onrustig en zorgen maken dan kan ik zo de VK bellen voor verdere controle. Maar ik zet nu gewoon positief in en het mannetje moet maar lekker druk gaan bewegen!
Thanks voor de lieve reacties!
Vickypreg schreef:YES we hebben HET geboortekaartje eindelijk gevonden!!
Monalisa, ik heb bij mijn zoontje nog nooit ledematen gezien hoor. Wel hele bulten maar echt niet het voetje zien uitsteken ofzo, ik kon het in elk geval niet onderscheiden en nu weer niet.
Wij hadden bij mijn zoontje een ooievaar die door het raam vloog, super leuk! Had hem geleend en misschien kan dat nu weer. Verder gewoon slingers .e.d
jacq schreef:ze had mij ge-smst dat ze tussen 13:00-14:00 zou terug bellen en toen dus ingesproken dat ik haar voor 15:30 moest terug bellen en dat hoorde ik pas om 16:00 uur. Heb net nog wel even bij het UWV gecheckt of ik thuis moet blijven. Ik mag gewoon de hele dag weg, ook als we een paar dagen weg gaan hoef ik geen toestemming te vragen. ( gaan nog een paar dagen naar mijn ouders want die zijn bijna 30 jaar getrouwd )
Ben gewoon een beetje bang dat ze me weer overhaald tot iets waar ik eigenlijk niet achter sta. vind het moelijk om nee te zeggen, omdat ik mijn werk zo leuk vind. OOk zijn er een aantal collega's met vakantie en zijn we met een klein clubje over warvan 1 langdurig ziek en ik nu ook ziek. Dus voel erg de druk op mijn schouders dat ik zo snel mogelijk weer aan de slag moet.
jacq schreef:@ jersey, lekker hoor al die spulletjes. Ik heb oo heel veel gekregen van een nicht, ben er echt blij mee dat ik dat allemaal al niet hoef aan te schaffen. En het gaat inderdaad heel snel nu!
@ groeiecho krijg je alleen als je BMI te hoog is, eindelijk een keer een voordeeltje van licht overgewicht hebben :-D. kreeg dit al te horen bij de intake met 8 weken. Verder blijf ik wel gewoon onder controle bij de VK. Ik heb wel vorige week gehoord dat als je BMI te hoog is, je niet thuis mag bevallen. Ik hoop dat dit niet zo is, zou toch wel graag thuis willen bevallen.
Heb weer een nieuwe poll op hyves gezet en een nieuw topic
Tinesje86 schreef:@ snippie: ja ik moet er nu ook écht 's nachts mee gaan slapen. Want nu ben ik telkens mn bed aan het verschoven, dat schiet ook niet op. Denk dat ik dan maar die van de etos haal?! Vind etos altijd wel ene prettige winkel en goede kwaliteit huismerk. Alleen vind met bh's slapen niet echt prettig ofzo!
Tinesje86 schreef:hmm, denk dat ik dan mn voedingsbeha's 's nachts aan doe, die hebben geen beugel. Dat is wel prettiger denk ik.
Had net vriendinnetje aan de lijn, vorige week bevallen, en die heeft totaal geen makkelijke bevalling gehad. Daarentegen, mn andere vriendinnetje die vorige week ook is bevallen, die had een super bevalling!!! Dus nu ga ik heerlijk op kraamvisite deze week. Hoe leuk is dat!!! babys bewonderen!! Dan gaat het echt kriebelen hoor, dan wil ik dat het ook al zo ver is!
Monalisa schreef:ik ben het zat van mij mag ukje nu al komen.Wat een klote dag heb ik gehad zeg. heb 5 u en een kwartier op mn benen gestaan en op het laatst kon ik nie meer fatsoenlijk lopen!wat een zere onderrug en bovenbenen/ heupen!!!
en mn voeten en handen doen al dagen pijn, mn vingers voelen aan of ze gekneusd zijn ofzo . ik wil gewoon NU al verlof ik heb er echt geen zin meer in ik kan wel janken.
sorry voor mn geklaag meissies maar ik moet het echt ff van me af typen. ik heb teveel last van de zgn horrormonen denk ik.
BAH!
Nina28 schreef:Gefeliciteerd Snippie....30 weken weer een enorme mijlpaal!
Voor mij was 26 weken weer zo'n enorm mijlpaal, mochten ze te vroeg geboren worden, hebben ze met 26 weken buiten de baarmoeder een kans. Maar dan nog kan er veel mis gaan. Het gaat nu wel echt opschieten, nog maar maximaal 10 weken....
Groei van een tweeling wordt inderdaad sowieso goed in de gaten gehouden in het ziekenheuis, maar mijn vriendinnetjes hebben standaard 1 groei-echo met 30 weken bij de verloskundigenpraktijk.