MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
de vk beslist dus jjammer, dat zal dan wel die inleiding worden.
Monalisa schreef:ik ben bang voor een inleiding omdat ik denk dat ik door de meer overweldigende pijn(weenSTORM) in paniek ga raken....en ik ben al bekend met hyperventilatie,ben gewoon bang dat ik out ga.
serieus denk ik dat de pijn dan ZO heftig is dat ik het gewoonweg niet aan ga kunnen.En ik ben al zo bang voor de gewone weeen!ik ben echt bang dat ik in paniek raak en dat het uren gaat duren en de ontsluiting dan niet wil vlotten ofzo.
en in ons ziekenhuis geven ze niet zomaar een ruggenprik, ze vinden dat je het maar gewoon moet doen. een vriendin van mij had er ook om gesmeekt maar die hadden ze bijna uitgelachen...met zo'n gezicht van: ach iedere bevallende vrouw roept dit
en ik vind dat gewoon niet kunnen. ik MOET en zal gewoon een ruggeprik als ik in paniek raak al. want paniek zit helemaal niemand op te wachten denk ik.
Monalisa schreef:Ik weet dat het uren kan duren. maar ik weet ook dat ik normaal gezien een bikkel ben met een hoge pijngrens. Mijn menstruaties zijn een hel en dan nog huil ik niet. Ergens geeft me dat hoop. maar toch zal een bevalling natuurlijk net iets anders gaan zijn. Ik ben er wel van overtuigd dat ik het aankan. Meer zijn me voor geweest en die leven ook allemaal nog 😊
maar het is gewoon vooral de angst voor het onbekende en dat ga ik dus echt wel met mn vk bespreken volgende week.
en ik wil gewoon de zekerheid dat als ik aangeef dat ik het te heavy vind en het niet aankan om langer zo me te voelen, ik gewoon een ruggepik wil. Dat kunnen ze toch niet zomaar weigeren?
Vickypreg schreef:@Tinesje, ja ik heb dat ook. Bij mijn vorige zwangerschap kan ik me zelfs herinneren dat ik droomde dat mijn vriend dood was ik heb keihard gehuild midden in de nacht. Was echt helemaal van de kaart pff moet er echt niet aan denken zeg.
Nina28 schreef:Mooie buik Tinesje!!! En nogmaals elke buik is mooi.... Vind het zo mooi om te zien dat er zo veel 'verschillende' buiken zijn... met 1 overeenkomst: ze dragen allemaal een mooi wonder in zich!!
Hier ook enorme dorst de hele tijd, drink wel 3 liter op een dag....
De laatste werkweekjes zijn aangebroken... binnenkort kunnen we allemaal genieten van ons verlof en niet veel later van onze kindjes!!
Ik heb ook nog geen lakentjes etc. voor in de kinderwagen. Wel zo'n soort deken van Koeka, moet inderdaad nog wat halen voor om de matrasjes in de reiswiegjes.
En wat ik me afvroeg: heb je eigenlijk meteen een winterjasje nodig voor de baby? Als ze goed ingepakt liggen met een dikker vestje onder de dekens is dat toch niet nodig, of wel? Heb geen idee eigenlijk, dus ervaren Vickypreg wat zou jij doen?
snippie schreef:jacq de mijne is al heel lang niet meer streep vrij hoor:)!
jacq schreef:gelukkig ben ik niet alleen, bij jou zal je het denk ik wel minder zien omdat je een donkere huid hebt, ik ben echt wit met rode strepen. ach ja voor een kindje heb ik alles over !
snippie schreef:nee hoor.ze worden bij mij ook donkerder dus even goed zicht baar.
ik heb bruine huid maar mijn strepen zijn bijna zwart
jacq schreef:dan zijn ze inderdaad ook goed zichtbaar, voel jij ze soms ook gewoon er in springen akelig gevoel is dat he?! en al dat smeren helpt ook niet, smeer mijn buik 2 keer per dag in al vanaf het begin dat ik zwanger ben, maar het heeft echt niks geholpen.