joy-12Oud lidBerichten: 410Lid sinds: 10 maart 2010
hij hoeft toch niet helemaal onzichtbaar te zijn, zolang mensen er niks op kunnen lezen is het toch goed?
Vickypreg schreef:Monalisa, wat leuk gefeliciteerd! Hoe heet hij? Mijn zoontje was 4210 gram dus dan valt dat nog mee haha.
snippie was het leuk? Wij waren er toen om 9.30 en zijn tot 18.05 gebleven haha, alles eruit halen wat erin zit 😉 Was wel gebroken hoor, kon het haast niet volhouden maar met die kleine was het zo leuk!
Ben ook wel weer benieuwd naar jouw buik trouwens, wanneer komt je nieuwe foto?
Monalisa schreef:hij heet Tyler leuk he?
Snippie ik heb maat 68 genomen, dan kan ze er ff mee doen ;)
Vickypreg schreef:Snippie, wat super romantisch dat aanzoek zeg!!
Bij onze vk voelen ze nu trouwens nog niet hoe het ligt, dat komt denk ik de volgende keer pas. De kleine lag bij mij met haar hoofdje beneden tijdens de 20 weken echo maar dat veranderd nu nog heel erg natuurlijk. Mijn zoontje heeft overigens wel tot 35 weken echt in stuit gelegen en draaide gelukkig op het laatste moment nog.
Leike, ik vind vooral de nachten onwijs warm en wat dat betreft ben ik blij als het herfst is haha. En trouwens sowieso, dan schiet het lekker op ;-)
joy-12 schreef:Wel leuk als je extra echo's hebt.....die hebben wij niet en ik vind die overbrugging van de 20 weken echo tot de geboorte best lang en we vinden het leuk.
snippie, wat vervelend dat je nog zo'n last hebt van je buik, kan best een groeispurt zijn.