joy-12Oud lidBerichten: 410Lid sinds: 10 maart 2010
Die van mij zit namelijk overal en ik kan nog geen onderscheid maken of hij nou met zijn voetjes trapt of zijn handjes
Monalisa schreef:ik voel ook het verschil niet echt tussen de voetjes en het hoofdje, maar ben wel benieuwd naar de ligging. hopelijk kunnen ze me bij de pretecho zeggen hoe het ligt. aangezien het een echo voor de lol is vraag ik me wel af of ze daar naar kijken.....
ik had ook al eerder naar een groei-echo gevraagd maar ik hoefde die niet te laten doen volgens de vk, waarom zou ik niet weten. Ik hoor er juist zoveel over zo rond de 35e week....na ja we zien het wel.
snippie schreef:kan ook onder schijt maken.
Tinesje86 schreef:snippie: je hebt een kleine mix-up gemaakt met de t en de d. In plaats van onderscheid, schrijf jij onder schijt. Oftewel, dat je iemand zit onder te kakken......
Tinesje86 schreef:joh, snippie. Maakt helemaal niets uit. Wat ik zeg, door de snelheid van het typen maak ik vaak ook tig foutjes. En al helemaal door het gebruik van afkortingen, smsen etc wordt mn spelling er niet beter op.
Maar ik dacht inderdaad al dat je dyslexie hebt, zag ik aan sommige foutjes. Maar das totaal geen probleem.
snippie schreef:ik wil niet alles daar op schuiven hoor.
soms zit ik ook achter me tel en die maakt dan zelf er woorden van.
want kan als ik goed me best doe fout loos typen
Tinesje86 schreef:ohw je bedoelt dat je telefoon bij smsje zelf woorden maakt.... I see.
Haha, blond kan ik weer niets aan doen ;)
joy-12 schreef:Mijn man stond me ook raar aan te kijken toen ik in huilen uitbarste.......hij zei nou zo erg was het toch niet, hij schrok ervan hahaha
Monalisa schreef:snippie dat wist ik niet, ik dacht dat je een gewoon typfoutje had gemaakt. sorry
Monalisa schreef:nou doe mij maar een ks. soms denk ik dat echt hoor. Ik heb geen zin om te gaan liggen huilen en gillen en niet meer weten waar ik het heb van de pijn. dan maar een herstel, maar dan heb ik tenminste wel mn kindje al. ik wil gewoon die erge pijn niet. ik kan veel hebben, maar als ik ook zo moet schreeuwen en huilen en dan prikken ze me maar lek hoor!
Monalisa schreef:nou doe mij maar een ks. soms denk ik dat echt hoor. Ik heb geen zin om te gaan liggen huilen en gillen en niet meer weten waar ik het heb van de pijn. dan maar een herstel, maar dan heb ik tenminste wel mn kindje al. ik wil gewoon die erge pijn niet. ik kan veel hebben, maar als ik ook zo moet schreeuwen en huilen en dan prikken ze me maar lek hoor!
Monalisa schreef:hahah dat boekje van CLaudia is leuk he....alleen die beschrijving vond ik helemaal nie leuk. haha alsof je met 120 km per uur met je k°t over het asfalt schuurt of alsof er keer op keer een aambeeld op je vrouwelijkheid gesmeten wordt...
hmmmmm dat lijkt me weer ERG overdreven!!! ik geloof eerder in hele heftige intense kramp in je buik....anders zou ik het ook niet weten!Nou meid geniet van je vrijheid nu! haha misschien kunnen wij bangerikjes elkaar wel steunen. denk alleen wel dat jij eerder zal bevallen dan ik en misschien wel niet natuurlijk...ach ja.
Snippie dankjewel!
joy-12 schreef:Oh heerlijk zeg een weekje vrij, ik moet hierna nog 1 weekje werken en dan heb ik ff lekker 3 weken vakantie.
Wij gaan morgen kijken voor een andere auto (tja gezinsauto nu he 😉 nu al zin in
joy-12 schreef:Oh heerlijk zeg een weekje vrij, ik moet hierna nog 1 weekje werken en dan heb ik ff lekker 3 weken vakantie.
Wij gaan morgen kijken voor een andere auto (tja gezinsauto nu he 😉 nu al zin in
Monalisa schreef:nou ik heb vakantie!!!!!!!!!!!!!!!YESSSSSSSSSSS
Snippie is een auto niet handig?wat doe je als je halsoverkop naar het ziekenhuis moetofzo? ja misschien ouders/schoonouders/kennissen brengen je ofzo maar afhankelijk zijn is toch ook niks? Kun je me dat uitleggen?ik zou echt niet weten wat ik zonder onze auto moest en al helemaal niet in dit gat waar ik woon hihi.