snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Goosje meid rustig aan!hij/zij moet sowieso nog een weekje blijven zitten
Monalisa schreef:ja gaat goed hoor! Alles is hier zo goed als schoon, kinderwagen staat klaar, de box staat in elkaar.het kamertje is ook klaar dus de kleine is welkom 😊 ik heb de afgelopen dagen rotgepoetst maar nu ga ik het een paar dagen rustig aan doen hoor.ik ga pas weer goed schoonmaken over een week of 3 tot die tijd hou ik het gewoon netjes bij.
op af en toe dikke voeten na en een harde buik hier en daar en af en toe harkloppingen en kortademig zijn gaat het hier ook prima hoor:mrgreen:
snippie schreef:Meid als je alles nu heel goed schoon gemaakt hebt.en je het vanaf nu gewoon goed bij houd hoef je echt niet over 3weken alles weer grondig te doen hoor.
KNUF
Monalisa schreef:nee hoor Vicky:-D maar ik had in een ander topic op een sterfgeval gereageerd en daar werd het niet in dank af genomen dat ik de uistpraak 'mijn God' heb gebruikt, ik had echt zoiets van...oke.....achteraf een hoop geklaag bij moderators door die uitdrukking terwijl ik alleen iemand een hart onder de riem wilde steken omdat het nieuws me erg had aangegrepen.
dus vandaar dat ik niet overal gezeur wil hebben.
ik bedoel dingen altijd goed en dan kan ik het niet zo goed hebben als mensen vinden dat ik onredelijke dingen zeg, terwijl ik helemaal geen onredelijk persoon ben, dus dat kwam nogal rauw op mijn dak..........
Goosje ja ze vond het allemaal leuk staan en het kamertje en de spullen/ kleertjes vond ze ook super leuk; ze zei echt zo van : nou je bent er echt klaar voor leuk hoor! En het bedje was ook prima enzo dus ik ben helemaal gelukkig:mrgreen: Heb nog wat info gehad en wat papieren voor na de bevalling enzo. ze is ongeveer 45 minuutjes geweest.
En ons bed kon idd niet op klossen zoals ik al dacht haha, dus wij moeten bierkratten hebben...ze vond ons bed ook heel leuk trouwens:-D
Monalisa schreef:hihihiihihi je kan wel eens gelijk hebben. Ik ben gewoon heel erg hahahaha ik schaam me dood. naja beter dan een ma flodder zijn ja toch
joy-12 schreef:Even iets heel anders..............wisten jullie dat de baby de 1e 6 weken niet in de box mag? mijn vriendin is 3 ewken geleden bevallen en die zei dat, maar ik vind het nogal vreemd, is er hier iemand die dat ook eerder gehoord heeft?
joy-12 schreef:Even iets heel anders..............wisten jullie dat de baby de 1e 6 weken niet in de box mag? mijn vriendin is 3 ewken geleden bevallen en die zei dat, maar ik vind het nogal vreemd, is er hier iemand die dat ook eerder gehoord heeft?
joy-12 schreef:Nee bij mij ook niet, ik zal het eens navragen.
Jamilah schreef:Breekt even in:
mijn zoontje lag gelijk de 1e week al in de box hoor.
heb er nog nooit van gehoord dat dat niet mag!
Dus wat mij betreft flauwekul!
Snippie: Bijna meis, nog even wachten en dan lekker aftellen hihi...
Ik kan niet wachten om je kleine ventje te zien!
Knufffff
Princesse schreef:Even een snel berichtje van mij. Vandaag eindelijk de 37 weken bereikt, en mag ik mijn eerste BIB melding doen 😃
Hier is verder alles rustig af en toe wel harde buiken en pijn in onderbuik maar niet zo heftig.
Straks moeten we weer naar de gyn. ik hoop dat alles weer goed is en morgen komt onze kamer binnen, dan
kunnen we daar lekker mee aan de slag.
Nina28 schreef:@ Tinesje: jij bent straks helemaal voorbereid.... de persles en straks met de VK de bevalling bespreken! Fijn dat ze dat thuis doen! Ik overweeg om ook een les te nemen voor de ademhalingstechnieken en persen, verder geen cursus of yoga gedaan...
Ik heb 19 oktober een gesprek in het ziekenhuis over de bevalling. Eerst wilde ik natuurlijk bevallen, maar nu neig ik toch naar keizersnee. Kindjes liggen allebei niet optimaal. Als het een geplande keizersnee wordt weet ik niet alleen de week waarin ik ga bevallen, maar zelfs de dag en het tijdstip.... gek idee
Hier ook een zenuwachtige man, hij belde net nog dat ik vandaag toch echt mijn ziekenhuiskoffertje helemaal klaar moest hebben.... hahaha
Goosje schreef:Tinesje ik ga ook op tijd bevallen, tenminste, dat ben ik van plan hahaha!! Ik weet niet of de kleine daar ook zo over denkt....ik probeer het wel steeds af te spreken, maar hij/zij luistert niet zo goed:-D:-D
Wij hebben ook een voetenzak voor de maxicosi, echt handig en lekker warm! Volgens mij kan hij ook in de kinderwagen idd. Ik heb hem ff uitgetest in de maxicosi maar vond het dan wel een beetje krap bij het hoofdje allemaal, als de kleine zn hoofd draait zit hij al tegen de stof aan volgens mij...vond ik een beetje eng...hebben jullie dit ook of ligt het aan mij?
Jacq bedankt voor de tip over het voedingskussen!!
Monalisa fijne dag morgen! Heb je nog schoenen die je aankan? Rustig aan doen hè!!
Ik slaap trouwens al weken met een handdoek op mn kussen...
Nina wat leuk morgen weer een groei-echo! Ik ben benieuwd!!
Hier is het vannacht beter gegaan! Mn rugpijn is behoorlijk minder en van mn buik heb ik eigenlijk geen last gehad!! Ook niet overgegeven! Ik moet morgen weer naar de vk en ben heel benieuwd of de kleine al aan het indalen is...
Goosje schreef:Nina ik heb vandaag ook mn ziekenhuiskoffertje op de planning staan! Gisteren heb ik mn vriend blij gemaakt met een lijstje met wie hij moet bellen als het begonnen is, er staan twee nummers op die ook gewoon in de folder staan...Maarja, meneer is gerustgesteld haha!!
Wat apart dat je al een dag en tijd weet voor een eventuele keizersnede!! Ik kan me voorstellen dat je daar ook meer naartoe neigt als je kindjes niet optimaal liggen...Dan is de kans toch best wel groot dat het uiteindelijk, ook al probeer je het eerst zelf, uitloopt op een keizersnee denk ik?
Nina28 schreef: Daarom heb ik zoiets; doe maar de veiligste manier voor de babies met de minste risico's!! Maar dit moet ik dus nog in het ziekenhuis bespreken...