snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Oja angelique die pijn in me liezen en bekkens heb ik vaker gehad.en werd er wakker van.
Vickypreg schreef:@Jaq die van mij is ook bijna jarig. Ik geef hem een tv en hij mij voor onze verjaardag haha. We hadden hem anders gekocht dus doen we het lekker zo, ach het geld is toch van ons samen. Ik ben pas in december jarig hoor maar goed. En ja het is leuker als de kleine een eigen verjaardag heeft, maar het is niet altijd te sturen. Je zal het vanzelf zien. Bij ons kan het dus ook op de geboortedatum van ons zoontje komen maar daar ga ik niet vanuit.
@Snippie, rustig aan en anders bellen he. Qua grootte zit je wel goed, dus al hij nu zou komen is het niet zo erg meer denk ik.
angelique131083 schreef:Ik zie ook niet op tegen de bevalling, idd zoals jullie ook al zeggen, er ons miljoenen vrouwen voor gegaan, dus wij gaan het ook redden!!!!
Snippie, zou je niet beter toch even contact opnemen met de VK, het kan ook iedere keer een klein beetje vruchtwater zijn....
Vickypreg schreef:Ja op zich wel het grappige is, ik kom werkelijk OVERAL die datum tegen 12-11-2010. Echt alsof het ook echt op die dag gaat komeh haha.
snippie schreef:nee neem geen contact op met de vk.
komen de pijnen en zo regelmatig dan bel ik pas.
maar kleine kan nog niet komen hoor!
zaterdag ga ik met me man bij me zus eten in haar nieuwe huisje en me broertje broer en oudste zus komen ook!
en de 16de ga ik nog naar een concert:)!
Monalisa schreef:hahaha Snippie! ik wou het idd net vragen! Leuk hoor, dus nu helemaal tevreden?
Hebben jullie ook al aan slingers gedacht voor het raam? WIj hebben dat net ook nog te horen gekregen en we hadden daar ook nog niet bij stil gestaan haha. Dus vandaag op internet een beetje rondgekeken.Heb wel wat leuke dingetjes zien staan. Over een week of 3 de geboortekaartjes betalen hier. en dan gaat het echt heel spannend worden:)
Monalisa schreef:Zo dames lekker weertje he! Het zonnetje is warm en dat bevalt me goed!Ik heb vandaag van de buurvrouw de hemel gekregen dus nu kan ik de sluier ervoor gaan bestellen! Super!:-D
Monalisa schreef:ooh spannend angelique misschien is het een begin van je slijmprop ofzo? Heb je de vk al gebeld?
Snippie wij moeten het liefst voor de geboorte nog die kaartjes betalen , en op het moment dat het geboren is moeten we de laatste tekstwijziging doorgeven, is dat voor 12.00 uur dan hebben we de kaarten de dag erop in huis
angelique131083 schreef:Hier geen zon te zien, is de hele dag al bewolkt.
Vandaag opruimwoede dag, bed verschoond, wasjes gedraaid en opgevouwen, bovenverdieping gesopt enz,
en ga ik net naar het toilet heb ik wat ''oud' bloedverlies, geen idee wat dat nu weer kan zijn.....?????????
angelique131083 schreef:Ja gek he, ik ging net even douchen en het zijn wat sliertjes (lekker praatje weer) en daar zat nu net ook wat verse sliertjes bij.
Spannend!!!
angelique131083 schreef:Absoluut, ben deze maand (13de) zelf ook jarig duss...
Ik heb toch maar even de vk gebeld op aandringen van manlief,
het zou ook kunnen komen door het indalen van de baby of als je
erg druk bent geweest, en aangezien ik vandaag flink aan de poets was haha
We wachten het rustig af maar eerst naar het theater vanavond...lekker even een avondje samen weg
steffi1987 schreef:Bij die fysiotherapeut kreeg ik wat draaien & duwen. Ze heeft alles proberen soepelder te maken ivm bekkeninstabiliteit als het niet betert moet ik zo'n bekkengordel dragen zodat die bekken niet zo hevig uitzetten...& eventueel nog zo'n behandeling laten doen. Ik kwam buiten van het ziekenhuis en had nog meer pijn doordat zij daar had aan geduwd en getrokken,.. maar nu begint die pijn toch wat te minderen. Ze zei het ook wel dat ik nu méér pijn zal hebben en dat het vb zondag al stukken beter kan gaan. Ik hoop het maar.
snippie schreef:Goede morgen!
Jersey heerlijk ook verlof geniet er van meid! En fijn dat alles goed was!
Angelique fijn dat het zo leuk was!
Dus alles nog rustig bij jouw :)!
Gefeliciteerd met je 36weken meid!!!
Vandaag druk dagje voor jouw?doe je wel rustig aan?
Wij gaan vanavond bij me zus eten in haar nieuwe huisje!
Mijn broertje en andere zus komen ook!en me broer ook die haald ons thuis op want ze willen niet meer dat ik met de trein ga 's,avonds zelfs niet als me man mee is!want alleenet de trein ga ik sowieso niet meer!
Dus wel gezellie!
Verder vandaag denk even de stad in!en smiddags natuurlijk slapen anders hou ik het niet vol!
Liefs
angelique131083 schreef:Ja gekke criteria gebruiken ze daarvoor, toen ik gister belde zei ze ook ja eigenlijk mag je nu nog niet bevallen,
toen dacht ik ja en als het nou vanacht 12 uur was geweest was het 37 weken en mocht het wel, een paar uur later, maar goed
ze moeten ergens grenzen stellen hahaha.
We moeten 2 dagen blijven omdat ik medicatie gebruik en de baby moet dan in de gaten gehouden worden, die
kan lage bloedsuikers krijgen of erg dippen in de bloeddruk, wel jammer maar heb me er al helemaal op ingesteld, ik
zou het mezelf nooit vergeven als ik de beeb mee naar huis zou nemen en er gebeurd wat...
Vickypreg schreef:@Snippie, het kindje kan dan wel zo groot zijn de longetjes zijn nog niet helemaal rijp genoeg met deze termijn vandaar dat hij dan toch prematuur is.
meissie24 schreef:Goedemorgen dames, wat een lekker weer ook vandaag weer he. Vanmiddag maar even lekker een eindje wandelen..
@ vickypreg: Ik heb daar ook een t-shirtje besteld, ik had een kortingscode van de 9 maanden beurs. Ik zou als ik jouw wel wel gewoon bestellen.
Bij mij viel he shirtje wel heel groot uit, had 56 besteld, maar lijkt wel 68. Is erg groot en kan ons kindje eerst nog echt niet aan..
Liefs Me