meissie24 schreef:@ snippie: ja vindt t zo'n raar idee, bijna op 37 weken. Heb het gevoel dat ik nu ook echt mag bevallen en verheug me er ook op. Alleen hoor ik van me moeder en vriend telkens dat ik dat maar uit me hoofd moet zetten, dat het nog wel 4 weken gaat duren...
Wat zou het fijn zijn als we flesjes inderdaad niet meer hoeven uit te koken, dat leek me zo'n gedoe...
Heb gisteren in de winkel wel info gevraagd over flesjes. Er is mij verteld dat flesjes van 120 ml eerst genoeg zijn, ivm met dat een baby anders teveel lucht binnenkrijgt.
En 2 kleine flesjes naast borstvoeding is genoeg, voor kolven bijvoorbeeld.
Draaien in bed kan ik ook niet goed meer, is erg pijnlijk. Ook het uit bed stappen, eerst op linkerzij en dan overeind, echt een heel gedoe.
Vanmiddag 3 km door het veen gelopen, echt heerlijk met dit weer. Veel verder lopen ging echt niet..
xx
Ik had per ongeluk 2 grote flessen gekocht.ga dus ook geen hele kleine flessen meer kopen.
maar heb flesjes gekocht voor me kolf apparaat en die kan je ook gewoon gebruiken om de fles te geven dus doe dat dan maar:)!
nu alleen nog opzoek naar boxxerrshorts:)!