MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
nou meiden al mn moed maar weer bij elkaar geraapt en toch maar de fotootjes op onze hyve gezet! Hopelijk vinden jullie ze leuk!! Tinesje ik vond die van jou echt mega mooi!!!!!!
Vickypreg schreef:Haha Snippie ik zie het al voor me! Wij hebben ook nog heel veel over, maar we hebben zoveel geverfd ik kan geen verf meer zien haha.
Pff het wordt hier lichamelijk erg zwaar helaas...kan eigenlijk niet meer staan zonder pijn,erg vervelend.
Nina28 schreef:Vickypreg: vervelend dat je zoveel pijn hebt. Kan me ook voorstellen dat het verven ook niet echt positief heeft bijgedragen.... Tis wel super mooi geworden zag ik op de foto's!
Snippie: leuk dat het toch blauw is geworden. Tis vaak het beginnen wat vervelend is aan klussen, maar als je eenmaal bezig bent... Ben benieuwd naar het resultaat, maar daar zullen wel foto's van komen....toch?
Een tweeling moet inderdaad niet te lang wachten met goed gaan liggen. Door ruimtegebrek kunnen ze straks niet meer draaien en al helemaal omdat ze dan beiden moeten meewerken. Maar nu is er nog ruimte, dus het kan ook zijn dat het jongetje weer anders gaat liggen. Daarom wordt er elke keer een echo gemaakt om te kijken hoe ze liggen,....
Heb net op mijn werk geregeld dat ik vanaf morgen tot 15.00 uur werk ipv tot 17.00 (vaak eigenlijk eerder 17.30)
Ik heb geen briefje van de gyn. De gyn zei als ze meer info willen of vragen hebben, dan zal ik wel een briefje maken waarin ik adviseer dat je beter 4 uur per dag kan werken..... Maar volgens mij is dat dus helemaal niet nodig! Ik word nu voor 2 uur per dag ziek gemeld bij UWV en als dat nog te zwaar blijkt, dan kan ik altijd nog naar 4 uur per dag....
Nina28 schreef:Donderdag komt de kraamhulp voor een intake. Ik koop voornamelijk rompertjes met lange mouwen, inderdaad voor de winterperiode. Maar ook in de zomerperiode zal ik ze rompertjes met lange mouwen aantrekken in de zon. In bedje en binnen kunnen mouwloze dan weer wel...
jacq schreef:@ mona lisa was ook de bedoeling dat strandgevoel, ben zlef opgegroeid aan het strand en mis het ontzettend nu ik in limburg woon.
vind dat inderdaad ook heel belangrijk er is meer dan de baby, ook straks als de baby er is vind ik het belangrijk dat zowel ik en mijn vriend ook nog de kans krijgen om eigen dingen te doen.
Vickypreg schreef:@Nina,voel je niet schuldig hoor. Zo werkt het toch bij de meeste mensen? Ik snap dat best wel. Als je maar wel af en toe vraagt hoe het gaat en iemand zijn verhaal laat doen.
snippie schreef:jah idd en dat lied mijn vriendin niet in het begin.
het eerst wat ze toen ook zei toen ik zwanger was ,was ach het is nog vroeg alles kan nog fout gaan
Nina28 schreef:Belangrijke vriendschappen blijven bestaan!
Leuk Snippie dat je zo weer aan de slag kan in de babykamer..... en dan foto's??? Als het lukt dan? Ben benieuwd naar je kamertje!
Ik ga effe niet meer verder in de babykamer omdat we zaterdag kijkers hebben voor ons appartement... dan zal ik voor de eventuele koper nog maar effe geen gaten in de muur boren...
Eigenlijk hoop ik een beetje dat het volgend voorjaar pas een keer verkocht wordt, nu heb ik niet meer zo'n zin in verhuizen, klussen en gedoe...
Nina28 schreef:Oooooo, ik zit al weer te lang op m'n werk hahahaha.... moet er nog aan wennen dat ik maar tot 15.00 uur werk! Dan sluit ik nu gauw af!
Nina28 schreef:Super leuk Snippie! Heel schattig....
Slapen gaat hier juist eindelijk weer beter!! Slaap heerlijk en wordt maar 1 x per nacht wakker of helemaal niet!!
Tinesje86 schreef:Wat fijn dat jullie al helemaal weten wanneer de kraamhulp komt/ gaat komen of dat er een afspraak gepland gaat worden.
Ik heb nog helemaal geen bericht ofzo.... Wacht het nog ff af en dan neem ik zelf wel even contact op.
Kreeg vandaag opeens zo'n lieve opmerking van een wildvreemde op straat... liep op de markt in het dorp waar ik ben opgegroeid. Komt er opeens een vrouw naar me toe: ik moet het even kwijt, maar wat zie jij er goed en fleurig uit met zo'n mooi buikje!!! je bent prachtig zwanger! :oops: nou dat vond ik even vriendelijk!!! En even later kreeg ik weer van 'n ander complimenten! Nou, mijn dag kan niet meer stuk haha!
Moet wel zeggen dat ik moet blijven wennen aan het feit dat wildvreemde de behoefte hebben om tegen zwangere vrouwen wat te zeggen hihi!
meissie24 schreef:Hier ook me kraampakket gehad vanmorgen. Jammer dat er bij ons geen tummy tub bij zat, die hebben we niet..
Bij mij zat er een handknuffeltje in een hondje en een boek met veiligheidsregels..
xx