ik hou ook wel van korte namen ik vind romy echt super, maar vrienden van ons vonden dat ook een leuke naam 😞
we denken nu op het moment voor een meisje aan jennifer 😃
mirjam86Oud lidBerichten: 2.503Lid sinds: 11 juni 2010
roos28 schreef:@ emi, wat voor gevoel heb jij in je buik?
Camadia schreef:Hahahaha mirjam is helemaal losgeslagen!! En dat allemaal nog wel zonder alcohol. We zijn hier ondertussen allemaal zo gek als een deur.
Het is ook echt een melige avond!
Allegra schreef:AAah weer 2 pagina's erbij mijn laptop slaat op hol, die doet ook mee in de gekte. Is het volle maan vandaag ofzo? :twisted::mrgreen::-o
mirjam86 schreef:die lui ben nie wies :D:D
roos28 schreef:
Ben benieuwd naar de naam die mijn zus en man hebben gekozen, ze is over 3 weken uitgerekend, hopelijk niet één van 'onze' namen...
emi schreef:euh ja dat verschilt nogal.. ik heb van alles gevoeld en heb het allemaal in een lijst gezet per dag. Als ik zwanger blijk zal ik hem hier plaatsen zodat mensen precies weten hoe het bij mij is gegaan (als mensen daar belang bij hebben en ze dat helpt).
Vandaag had ik een zwaar gevoel onderin m'n buik, hij voelde dikker en als ik alleen was, was het fijn om hem vast te pakken. Ik had vandaag voor het eerst een echt menstruatie zeur gevoel (voorheen was het meer steken of krampen thv mn baarmoeder) en als ik bezig ben is het erger dan als ik lig of zit.
Verder heb ik gewoon een rust over me dat zich totaal niet druk maakt over wel of niet zwanger. Ik voel me overal en in alles zwanger. Totdat mijn verstand er tegen in gaat en het 'verpest' voor mijn gevoel. Maar dat is ongetwijfeld een mechanisme wat me beschermt tegen eventuele teleurstelling.
Ikke82 schreef:wanneer is je NOD? of ben je al iets over tijd?
emi schreef:wil je dat ontkennen dan?? 😉
of hopelijk wel, want dan hoef jij te kiezen uit één minder..
Camadia schreef:Ik weet nog dat ik ongeveer een uur geleden tegen mijn vriend zei: jeetje ik heb al 113 berichtjes geschreven...zie nu dat mijn teller op 138 staat!! Dat is dus echt een voorbeeld van vijf kwartier in een uur ouwehoeren!
Allegra schreef:Nou ja let ik even niet op, zijn er drie pagina's bij... volgens mij refresht mijn laptop niet goed.
Mama ik ook in februari, de 15e, jij?
Faye vind ik ook super, en Olivia. Ik had ook een aparte naam bedacht, namelijk Luz - Je zegt gewoon Loes, maar kan er ook Lucy van maken, dat vond ik wel leuk. Maar voorlopig is het Alice dus.
Camadia schreef:Allegra GROW UP! ;-)
Mammavan2kids schreef:Ik hoop morgen dit forum te kunnen openen en dan positief nieuws te lezen :D:D
Allegra schreef:Zit er hier iemand onder haar echte naam?
Camadia schreef:Mogen jullie raden hoe ik heet
Camadia schreef:Hey Mir, neem anders gelijk je douchecreme en shampoo mee naar buiten, ben je meteen klaar :-D
Allegra schreef:Kennen jullie elkaar dan?
Allegra schreef:Mirjam weet je zeker dat je de hond hebt uitgelaten? Dat was wel erg snel!
mirjam86 schreef:wie bedoel je?
Allegra schreef:Haha een weet je zeker dat het je ei is een geen lachstuipen? Of misschien komt je ei wel los door je lachstuipen :-D
mirjam86 schreef:nee nog niet,
kan mn shampoo niet vinden hahahaha lol lol.
Camadia schreef:Allegra!! Je bent uit de luiers!!! Nu nog leren om met een vorkje te eten!! hahahaha!!!
Hahaha Emi, je komt in de buurt met de eerste naam!
En Mir lekker gedouched?
korel schreef:Ik zit nu op de 400 berichtjes :-D
korel schreef:Roos, karen ;)
Mammavan2kids schreef:wist ik toch korel...
hier nog steeds droog,gelukkig!
puppy moet zo natuurlijk nog een keer uitgelaten en dan nog een keer....hahaha
Allegra schreef:Ben je daar een peuter van geworden? Ik ben benieuwd hoeveel ik er nu moet typen voor ik weer groter word!
Camadia schreef:Allegra!! Je bent uit de luiers!!! Nu nog leren om met een vorkje te eten!! hahahaha!!!
Hahaha Emi, je komt in de buurt met de eerste naam!
korel schreef:Mirjam, Vergeet je washand niet ! ;)
korel schreef:Nee ik was al peuter, had gehoopt dat ik weer iets andes zou worden.. helaas... denk pas bij 500 berichtjes, Gaan we gewoon even door :-D
roos28 schreef:en een BADMUTS, hahahahaha!!! ;-)
Camadia schreef:De mijne ook wel Roos! allemaal Kar...hier.
Ok ok, ik zal het maar zeggen, ik heet Carolien, zo dat is eruit...
Ehhh Korel...ik denk dat jij Korine Elbeek heet!!
Ja mamma en ik zijn 'bekenden' van elkaar. Meer mag ik er niet over zeggen... (hahahaha lach me rot, hoe krijg je je mede forumgenoten nieuwsgierig)
Camadia schreef:De mijne ook wel Roos! allemaal Kar...hier.
Ok ok, ik zal het maar zeggen, ik heet Carolien, zo dat is eruit...
Ehhh Korel...ik denk dat jij Korine Elbeek heet!!
Ja mamma en ik zijn 'bekenden' van elkaar. Meer mag ik er niet over zeggen... (hahahaha lach me rot, hoe krijg je je mede forumgenoten nieuwsgierig)
Camadia schreef:
Camadia schreef:
Allegra schreef:Ah roos dus ik ben niet de enige die dat denkt... gelukkig maar... Misschien kennen wij elkaar wel wahahaha dat zou grappig zijn, zitten we hier ons best te doen om onze ware identiteit niet te onthullen, zijn we elkaars collega's die zwanger willen worden.
roos28 schreef:Nou.... ik weet dat een collega van mij ook heel graag kinderen wil ;-)
emi schreef:ik denk dat jij schizofreeen bent en mamma je tweede persoonlijkheid is.. wel leuk dat jullie beide zwanger proberen te worden, krijg je daar ook geen onenigheid over :-)
Camadia schreef:Hahahahaha Emi lach me echt rot!!!:mrgreen::lol::mrgreen::lol:
Dat lijkt me heel naar. Lig je daar met je vriend: ik wil met condoom, nee ik wil toch zonder, nee maar ik wil met, neee ik wil zonder!!
Camadia schreef:Allegra, zit jij toevallig met een blonde collega op de kamer??
Als dat zo is, dan ben ik dat niet ok? ;-)
Allegra schreef:Ikke niet hoor, die van mij roepen allemaal dat ze of wel klaar zijn of dat ze geen kinderen willen.
En relax ;-)
korel schreef:Dat is een aparte naam Allegra! nog nooit gehoord!
Camadia schreef:Flautina, die naam heb ik nog nooit eerder gehoord. Waar komt die naam vandaan??
Allegra schreef:Uit mijn gare brein - ik heet niet echt zo hoor, moet er niet aan denken!
roos28 schreef:maarre die collega is al wat ouder, ze zegt dat ze het heeft opgegeven.... het lukt blijkbaar niet...
over de andere collega's, die willen echt geen kinderen meer 😉 zijn allemaal ouder haha@!
Allegra schreef:DAt scheelt, voor hun ben je hier veilig dan!