korelOud lidBerichten: 1.681Lid sinds: 31 mei 2010
Oeeh jojo, Spannend hoor, maja je had in principe al een streepje, Dus hij moet alleen nog maar donkerder worden 😃
korel schreef:Wat voor werk doe je eigenlijk Mirjam? wel lekker dat je smiddags altidj vrij bent :-D
Camadia schreef:Prinsesje, hier is het ook heel stil maar vanaf volgende week gaat het weer drukker worden, gaat de tijd ook wat sneller he dan nu...
Ok, updaten we de lijst vanaf deel 3! 😊
Pff das lang Lientje, hoe hou je het vol...10 dagen achter elkaar is niet niks..
Ja we moeten nu allemaal eigenlijk wel hard sparen want kinderkamers, luiers, kleertjes, buggies en babybadjes kosten allemaal veel geld! 😉
Hahahaha Mirjam! Jij noemt me al vanaf dag 1 Camidia! hahaha! Is niet erg hoor, luister naar meerdere namen 😃
Wat lekker dat jij alleen in de ochtend werkt, wil ik ook wel maar ik heb besloten minder te gaan werken zodra ik bevallen ben (hopen dat dat ooit gebeurt). Ik werk nu zo'n 46 uur in de week van 07.30 tot 17.15 uur gemiddeld en dat vind ik toch wel erg veel, vooral omdat extra uren niet uitbetaald worden of in vrije uren wordt uitgekeerd.. Maar goed, ik hoop dat het niet al te lang meer duurt :-D
Camadia schreef:Nou Mim het lijkt me heerlijk om 20 uur te werken. Ik ben nu op zaterdag nog altijd de hele dag zoet met het schoonmaken van het huis, de kattenbak, wassen, boodschappen enz.. ben kapot zondagavond! Dus ik benijd je! :-)
Natascha1984 schreef:Dat had ik vorige maand ook.
Wil je niet bang mAken maar ik werdt helaas ongi.
Het hoeft natuurlijk niet!
Wil je alleen maar een teleurstelling voor komen!
roos28 schreef:je had al een keer getest met als resultaat een ligt streepje toch?
mirjam86 schreef:soms krijg ik wel reacties vanne je kan toch meer werken enzo.
maar ik vind het wel erg lekker ik kan rustig het huis schoonmaken en lekker veel tijd voor de hond.
jojo82 schreef:ja klopt! kan het gewoon nog niet geloven!
Camadia schreef:Zo heb even mijn hele gewenste toekomstige gezin onder mijn handtekening gezet ;-)
jojo82 schreef:wat lief dat iedereen zo meeleeft!!!!
heb toch stiekem helemaal tegen mn principes net toch weer getest.....
en het streepje was erweer en heel ietsie pietsie donkerder!!!!!!
als jullie het zouden zien, zouden jullie het denk ik niet zo heel licht vinden.....
Camadia schreef:
Pfff ben echt zat..
Chelke schreef:Ben je zat? moet je niet zoveel drinken.. ;)
sab88 schreef:meiden ik zit in een dubio
Ik heb net getest met een kruidvat test van 2.50
kun je die voor je nod gebruiken? ik zie namelijk voor de 5 min een heel heel licht 2e streepje?? ooh nou ben ik helemaal op van de zenuwen
sab88 schreef:zien jullie ook een heel licht streepje?