prinsesjeOud lidBerichten: 674Lid sinds: 1 januari 2005
Roos, wat een mooie jurk! en ook die auto is echt heel gaaf, mochten jullie zelf rijden?
prinsesje schreef:Roos, wat een mooie jurk! en ook die auto is echt heel gaaf, mochten jullie zelf rijden?
prinsesje schreef:Camadia, ik heb nog een test in huis....
Natascha, geen idee ik zit op dag 54 van mijn 1ste ronde
Camadia schreef:Roos ik vind dat jullie er werkelijk prachtig uitzien. Wat een prachtig plaatje. En wat een leuke kever op de achtergrond!!
prinsesje schreef:jullie hebben gelijk ik ga het gewoon proberen! duim voor me :)
roos28 schreef:@prinsesje, ik ga zaterdag testen, zullen we samen testen?
hve schreef:wij kluste ook om de dag vanaf me ongi afgelopen was. mirjam. succes
Chelke schreef:ik heb hem niet gedragen prinsesje 😉
Mijn vriend en ik hadden de bruiloft en alles gepland.. moesten de laatste dingetjes nog regelen en toen ging het uit tussen ons.. heb alles af moeten zeggen, de trouwjurk kon ik niet meer afzeggen en moest ik kopen. Mams heeft hem opgehaald en bij haar in de kast gehangen. Heb de jurk niet eens gezien toen die klaar was, wil dat ook niet.
Pff merk de laatste tijd dat ik het er erg moeilijk mee heb en er is eigenlijk niemand die dat weet :(
mirjam86 schreef:ik hoop het, mn ovu test gaf dinsdag mn piek aan dus hebben we toen ook geklust.
nog 12 dagen afwachten.
Camadia schreef:Oh nee prinsesje!! Wat heeft iedereen toch? Emi piest naast het potje, jij gooit hem meteen maar helemaal in de wc! ;-)
Lientje.nl schreef:Hier ook nog steeds allerlei kwaaltjes:-?
Dag 62.
Mirthe Carlijn schreef:@ chelke wij zouden trouwen op 09-09-09 maar mijn vriend gaf een 3 maanden vooraf aan dat hij het niet zag zitten en het eigenlijk alleen voor mij deed. Ik vond dit geen goede basis voor een huwelijk, je trouwt omdat je het samen wil vind ik:) We zijn toen even uit elkaar geweest omdat ik de teleurstelling moest verwerken. Maar aan onze liefde voor elkaar was niets veranderd dus wij zijn ook weer bij elkaar:) Het blijft wel knagen, ook nu je zwanger wilt worden, had liever gezien dat alles voor het kind geregeld was. Nu moeten we bedenken wat we gaan doen... en geregistreerd partnerschap zie ik niet echt zitten......is het net niet,, nu ik dit meegemaakt heb.....
Mirthe Carlijn schreef:wij zijn nu 8 jaar samen.. en hadden samen besloten om te gaan trouwen. maar tijdens het regelen en uitzoeken van alles had ik al wat een naar gevoel, hij was niet echt enthousiast. Maar ik wilde het zo graag dus je gaat er al snel aan voorbij. Uit eindelijk kwam het er wel uit en was ik er direct klaar mee, dit was niet het sprookje zoals ik dat voor me zag.
Misschien in de toekomst.... maar voorlopig niet:)
Geeft me een goed gevoel dat ik het hier kan vertellen, bijna niemand in mijn omgeving weet ervan..... maar zeggen dan: is het niet eens tijd om te gaan trouwen, hebben we binnenkort een feestje?? etc heel vervelend.
roos28 schreef:@de zwangeren die al een buikje krijgen, heb een hele gekke vraag, als je buikje gaat groeien, begint die dan te groeien onder je navel? En ook onder je broekriem? Beetje raar gezegd, maar begint je buikje ook te groeien ter hoogte van onder je broekriem?
Haha, snappen jullie het nog?
jojo82 schreef:hallo meiden
ik ben een paar dagen weinig hier geweest voelde me niet zo lekker en kreeg het gevoel het is raak......
zaterdag is mn nod maar heb net helemaal tegen mijn principe in toch maar getest.......
en er is een licht streepje te zien!!!!! dus nu afwachten hoe het gaat!!
ik wil eerst mn nod afwachten voordat ik ga juichen!
emi schreef:en een uur later werd in ongesteld! hoe frapant is dat.. nouja cyclus van 36 dagen.. op naar de volgende ronde.
JOJO GEFELICITEERD!! een streepje is een streepje he..
Chelke schreef:ik heb hem niet gedragen prinsesje 😉
Mijn vriend en ik hadden de bruiloft en alles gepland.. moesten de laatste dingetjes nog regelen en toen ging het uit tussen ons.. heb alles af moeten zeggen, de trouwjurk kon ik niet meer afzeggen en moest ik kopen. Mams heeft hem opgehaald en bij haar in de kast gehangen. Heb de jurk niet eens gezien toen die klaar was, wil dat ook niet.
Pff merk de laatste tijd dat ik het er erg moeilijk mee heb en er is eigenlijk niemand die dat weet :(
Mirthe Carlijn schreef:wij zijn nu 8 jaar samen.. en hadden samen besloten om te gaan trouwen. maar tijdens het regelen en uitzoeken van alles had ik al wat een naar gevoel, hij was niet echt enthousiast. Maar ik wilde het zo graag dus je gaat er al snel aan voorbij. Uit eindelijk kwam het er wel uit en was ik er direct klaar mee, dit was niet het sprookje zoals ik dat voor me zag.
Misschien in de toekomst.... maar voorlopig niet:)
Geeft me een goed gevoel dat ik het hier kan vertellen, bijna niemand in mijn omgeving weet ervan..... maar zeggen dan: is het niet eens tijd om te gaan trouwen, hebben we binnenkort een feestje?? etc heel vervelend.
Allegra schreef:Bijgelezen! Er is weer een hoop gekletst vandaag! Gezellig dat iedereen z'n Hyves-adres erop heeft gezet, de mijne is http://mariekebijlsma.hyves.nl/ Als jullie het niet erg vinden, voeg ik nog niemand toe, het valt zo op als je opeens een hele kudde nieuwe vriendinnetjes hebt - ik heb een heel oplettende collega dus dat is gevaarlijk 😉 Heb ook wat van jullie fotootjes gezien, leuk om gezichten bij de namen te hebben (en een paar namen bij de nicknames haha!)
Jojo alvast een klein *gefeliciteerd*je, gaaf joh!
Emi wat jammer dat je nu toch ongesteld bent geworden... Stomme hormonen!
Chelke en Mirte Carlijn: wat heftig zeg... ik kan me niet voorstellen dat mijn man halverwege de voorbereidingen had laten weten dat ie het niet zag zitten...
Allegra schreef:Hier valt het eigenlijk de hele dag al wel mee... Ik geloof dat het in het westen/midden van het land echt takkenweer is geweest!
Allegra schreef:Haha wat leuk, ik kreeg een berichtje dat ik een berichtje had. Mooie jurk joh! En je haar, ook heel gaaf!
angel26 schreef:welke url moet ik gebruiken om mijn ticker zichtbaar te krijgen??
Mammavan2kids schreef:zo net de koffers van de kids even klaar gemaakt, die gaan een weekendje met oma en opa mee naar de camping....hopen op lekker weer!
Wij hebben zaterdagavond een bruiloft:-? even kijken hoe snel er een opmerking komt hihi!!
Ik zonder wijntje en sigaret....
Ach ja ik verzin vast nog iets passends....
roos28 schreef:Hihi! weet je al wat je gaat zeggen ;-)
Mammavan2kids schreef:Als je het niet wil moet je het niet doen he,hahaha!
De poezen heb ik al 12 en 8 jaar...niet meer weg te denken.
En goudvissen zijn ook leuk 😉 hebben we ook gehad alleen Ryan ontdekte op een morgen dat ze niet meer konden zwemmen ;)
Mammavan2kids schreef:Nee niet echt, eerst wilde ik niet gaan maar ja vind ik ook lullig voor Jeroen.Dus heb jij nog een idee??