daantjeOud lidBerichten: 1.215Lid sinds: 12 juli 2010
oh meisje vergeet niet te leven, meisje vergeet niet te genieten! tutututtuuuutu. Heerlijk liedje! π
Jeannet83 schreef:@babii
Ik heb wel vaker van zulke vreemde dingen π
Maar droomde al vrij snel dat Daantje zwanger was.
hihi
Ben ook echt heel erg blij voor haar!
prinsesje schreef:Ik moet zo in een vergadering op mijn werk, bah heb er helemaal geen zin in en kan me ook niet echt concentreren. Het is tijd voor (test) weekend :D
Jeannet83 schreef:@babii
Ik heb wel vaker van zulke vreemde dingen π
Maar droomde al vrij snel dat Daantje zwanger was.
hihi
Ben ook echt heel erg blij voor haar!
prinsesje schreef:Daantje, hmm jas aanhouden bij je moeder is dan voor nu even het beste idee inderdaad. Als je het van het weekend tegen ze heb verteld dan hoef je je daar geen zorgen meer over te maken. Verder is het inderdaad gewoon errug koud π
Roosje, weet je nog wanneer je dat had?
mirjam86 schreef:nou roos ik duim nog steeds voor je:D
ik ben vandaag echt super moe ik heb vanacht 6 uurtjes geslapen en ben nu zo brak en ik heb het koud π
vind er niks aan vandaag, geef mij asjeblieft de zon!!! haha
xxx
prinsesje schreef:Hmm, lastig! Je hebt in ieder geval de ultratesten van matcare, toch? Wat ik dan zou doen is dit weekend testen en als het dan een teken van zwangerschap zou moeten zijn heb je waarschijnlijk een positieve test. Als hij negatief is en de ongi uitblijft volgende week nog een keer testen omdat het dan je ei geweest kan zijn?
mirjam86 schreef:zolang er geen bloed is heb je hoop:D
xxx
prinsesje schreef:He, we hebben een deel 2 van ons topic!!! Eens kijken hoe snel we deze vol kunnen kleppen :D
mirjam86 schreef:ik heb ff snel de nod lijst nog ff gekopieerd ik weet niet hoelang je nog in deel 1 kunt komen,
maar nu hebben we hem weer.
kunnen we het onderste lijste van het weekend weer aanvullen en het bovenste laten krimpen:D:D
mirjam86 schreef:@lientje wat vervelend van je collega dat hij je zo laat zitten, ik zou dan ook boos zijn.
@wietske ik vind het apart en geweldig die zesde zintuig van jou, ik heb het niet.
maar kan je dat niet over jezelf?
@babbii hopelijk is het raak bij jou, je wacht al zolang op een wondertje.
@aim fijne vakantie.
@ de meiden die gaan testen het weekend, ik ga heel hard voor jullie duimen, wat zal ik maandag een zere duimen hebben
volgens mij heb ik nu iedereen wel gehad, hahaha
xxx
roos28 schreef:Bedankt voor het duimen meiden!! π
Hier nog (steeds) geen spoortje van ongesteldheid....:?
Ik heb de laatste tijd ook heel erg last van vermoeidheid, als ik thuis kom van mijn werk, zo na het eten, dan ben ik zo moe, ga ik even liggen en dan val ik snel in slaap....had ik eerst nooit.... maar kan ook aan het weer liggen of aan het stoppen met de pil.
Ben benieuwd... ik ga zaterdag testen, nog 2 nachtjes slapen!:mrgreen:
mirjam86 schreef:ja je laat iedereen lang wachten op je verlosende antwoord π
ik ben benieuwd.
ik heb het idee dat ik mn eisprong weer voel gister avond en vandaag overdag kon ik draaden trekken, en nu de hele avond al steken in mn zij.
maar we hebben gisteravond nog seks gehad en 3 avonden daarvoor:D.
dus hopelijk zit het goed, en heeft vriendlief raak geschoten:P
xxx
roos28 schreef:
Maarre over dat draden trekken he....Ga je dan draden trekken van wat in je onderbroek zit???