mirjam86 schreef:@henny ben je vandaag ongesteld geworden, je hebt een nieuwe ticker:(
xxx
nee gelukkig nog niet. Me ticker begint gewoon weer opnieuw. maar ik pas hem zondag wel even aan (als me test positief is hoop ik)
mirjam86 schreef:@henny ben je vandaag ongesteld geworden, je hebt een nieuwe ticker:(
xxx
oosabjuhoo schreef:Goedemorge meiden,
Vannacht ben ik ongesteld geworden. Netjes op dag 30 net zoals de vorige maand 😊
Nu weet ik in ieder geval dat alles tot nu toe goed werkt 😉
Op naar ronde 2 😃
XxX
mirjam86 schreef:@henny ow dus er is nog hoop voor jou.....
@roos ik neem de draden niet tussen mn vingers maar ik beweeg mn broektje heen en weer.....
nog 1 nachtje.........:D:D:D
@sabine jammer dat je ongesteld bent, hopelijk heb je deze ronde meer geluk...
xxx
roos28 schreef:Jammer Sabine dat je ongesteld bent geworden... maar op naar de volgende ronde! 3x is scheepsrecht! :-)
oosabjuhoo schreef:Ik ga pas naar ronde 2 hihi heb eerste een maand ontpilt :)
oosabjuhoo schreef:@ roos hoop dat jou droom wel uitkomt.
Ik had ook gedroomd dat ik positief teste tot wel 3x maar bij mij helaas geen werkelijkheid geworden :(
oosabjuhoo schreef:@ roos
het komt vaak voor dat je eerste cyclus na het stoppen langer is. Als je straks negatief test (laten we hopen van niet)
dan zou je contact kunnen opnemen voor je eigen gevoel mosschien dat de huisarts je gerust kan stellen.
Bij Daantje duurde het ook wat langer en zij was ook zwanger dus laten we duimen dat het bij jou hetzelfde is!!!
Ben benieuwd meissie
mirjam86 schreef:
@wietske ik vind het apart en geweldig die zesde zintuig van jou, ik heb het niet.
maar kan je dat niet over jezelf?
Babii schreef:Meiden,
De matcare Ultra is een super test hoor, maar in veel gevallen test deze pas positief na je NOD ook al zegt men dat die zo gevoelig is ;).
Wat dat betreft is de KV 2 voor 5 euries goedkoper en veeelll gevoeliger. Denk zeg het even ;).
Babii schreef:Meiden,
De matcare Ultra is een super test hoor, maar in veel gevallen test deze pas positief na je NOD ook al zegt men dat die zo gevoelig is ;).
Wat dat betreft is de KV 2 voor 5 euries goedkoper en veeelll gevoeliger. Denk zeg het even ;).
Koekoek schreef:is niet helemaal waar .. matcare ultra heeft een gevoeligheid van 10 mIu/ml en kruidvat 25 mIu/ml.
ik moet wel zeggen dat ik goede ervaringen heb met kruidvat!
Lientje.nl schreef:Dag 35, nog geen ongi. te bekennen, alleen de "bekende" steekjes in mijn
onderbuik die ik sinds vorige week wo. heb.
Goeiemorgen allemaal!
Heb het gister allemaal prima gered,
ondanks dat ik rustig aan heb gewerkt lagen ze er allemaal
op tijd in en ben ik rond half10 naar huis gegaan.
Moest eigenlijk tot 22.00u, maar had het helemaal gehad.
Vanavond om 22.00u heb ik eindelijk vakantie!
Vriend-lief komt me ophalen, heb um nu weer 2 weken niet gezien
en heb um vreselijk gemist!
Ik ga even wat eten, tot straks!
Lientje.nl schreef:Dag 35, nog geen ongi. te bekennen, alleen de "bekende" steekjes in mijn
onderbuik die ik sinds vorige week wo. heb.
Goeiemorgen allemaal!
Heb het gister allemaal prima gered,
ondanks dat ik rustig aan heb gewerkt lagen ze er allemaal
op tijd in en ben ik rond half10 naar huis gegaan.
Moest eigenlijk tot 22.00u, maar had het helemaal gehad.
Vanavond om 22.00u heb ik eindelijk vakantie!
Vriend-lief komt me ophalen, heb um nu weer 2 weken niet gezien
en heb um vreselijk gemist!
Ik ga even wat eten, tot straks!
Lientje.nl schreef:@Roos;
nee, vriendlief woont in Breda en ik in Twente.
ZIjn nu zo'n 3,5 jaar bij elkaar.
ZIjn appartement is klaar, dus hij woont eindelijk op zichzelf.
Waarom ik daar nog niet woon;
mijn paps is 2 jaar geleden overleden en ik ben er nog niet aan toe
om direct helemaal ri. Brabant te verhuizen....
Beetje het gevoel dat ik mams dan alleen laat zitten.
Weet ook wel dat ze zich prima red hoor, maar tog.
Hoe wij het willen gaan doen;
ik blijf eerst op mijn huidige werk werken,
mocht ik snel zwanger zijn dan ga ik steeds minder werken
en ben ik steeds meer bij hem.
Ik werk nu zo'n 6 jaar hier en vind dat hun best mijn verlof kunnen betalen!
BEgin vh verlof ga ik daar helemaal heen en neem ik ontslag en ga ik in Breda werk zoeken.
We zitten nou eenmaal niet in een normale situatie,
dus hebben alles van te voren goed overdacht.
Zo... da's mijn verhaal:-D
oosabjuhoo schreef:@ Hertogin ... hahah eigenlijk kan ik daar geen nuttig antwoord op geven. ik vond het mooi staan om het op deze manier te doen OosabineoO :lol:
jojo82 schreef:iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties voor onze kleine vent!!!
we hebben een super dag gehad, met bergen kado's!
ik ben nu alleen helemaal op!!!
vanmorgen nog een uurtje op de bank geslapen, toen ons ventje lag te slapen.
en ben nu ook wel weer aan een dutje toe!, heb ook gigantische hoofdpijn!
morgen mijn nod, dus zal wel ongi klachten zijn!
moet ik morgen ook nog werken, balen maar ja.
roos28 schreef:Ik wil eerst dat mijn familie, vrienden enz het weten, werk komt later wel;)
jojo82 schreef:mijn teller telt niet altijd door!
heb het dus weer even aangepast!
hebben jullie daar ook last van?
ik maakte me bij de zwangerschap van mijn zoontje ook heel erg druk om mn werk.
maar dat was dus nergens voor nodig!
vaak houden ze er wel rekening mee, dat het kan gebeuren, dat weet je ook als je vrouwen aan het werk hebt!
oosabjuhoo schreef:Ik wil het ook zo lang mogelijk stil houden op m'n werk. Ook ik heb een vast contract dus wat dat betreft maakt het niet uit. Zodra ik echt een zichtbare zwangere buik begin te krijgen ga ik het vertellen :)
wietske schreef:Denise: het wordt een jongetje.
Babii: ik "ken" je nog niet lang genoeg om een voorspelling te doen, sorry :oops:
Koekoek schreef:is niet helemaal waar .. matcare ultra heeft een gevoeligheid van 10 mIu/ml en kruidvat 25 mIu/ml.
ik moet wel zeggen dat ik goede ervaringen heb met kruidvat!
Babii schreef:Toch is het waar ;). De KV teste bij mij vroeger positief als de Matcare... Ze zeggen dat hij die gevoeligheid heeft, maar in de praktijk test ie pas veel later posi (meestal gelijktijdig met een CB). Geloof mij maar met me 1,5 jaar test ervaring en het uitproberen van allerei testen haha :p.
MatCare is trouwens ook de eigenaar van dit forum, dus weet ongeveer wat ik type :p. Zeg het niet zomaar ;).
De enige test die wele cht super gevoelig is, dat is de Sensitest vanaf 10 MLU. Die test wel echt keivroeg posi :).
@ Lientje.nl, he bah meid CD35 en nog niet ongi :(. Ze dat je wel net gestopt bent en ook ontpillen kan even duren :(. Wanneer heb je een eisprong gehad (ovu testen gedaan)???
Babii schreef:
@ Lientje.nl, he bah meid CD35 en nog niet ongi :(. Ze dat je wel net gestopt bent en ook ontpillen kan even duren :(. Wanneer heb je een eisprong gehad (ovu testen gedaan)???
Marleen8 schreef:Ha meiden!
Het is weekend! En een spannend weekend ook als ik zo lees wie er allemaal gaan testen. Als ik ook nog niet ongesteld ben tegen die tijd test ik ook mee op zondag. Ik zit nu op dag 31 van m'n cyclus. Ik heb woensdag een heel klein druppie roestbruin bloed verloren tijdens het plassen, daarna helemaal niks meer. Verder heb ik mega veel last van een vette huid, puistjes steken erg makkelijk de kop op. Ik moet nog vaak plassen, steeds kleine beetjes maar ik moet wel sneller naar de wc. En steekjes in m'n buik maar daarmee vetrouw ik mezelf niet meer. Ik zie ook wat meer blauwe aders lopen over m'n borsten maar ik weet nou niet of dat ook wel reëel is. Dus ook hier een nerveuze tester voor komend weekend!!
Voor alle andere testers... Veel succes meiden!!!
oosabjuhoo schreef:Goedemorge meiden,
Vannacht ben ik ongesteld geworden. Netjes op dag 30 net zoals de vorige maand 😊
Nu weet ik in ieder geval dat alles tot nu toe goed werkt 😉
Op naar ronde 2 😃
XxX
Essie83 schreef:
Over contract hoef ik me geen zorgen te maken, heb een vast contract.
Voor de dames die dat niet hebben of willen solliciteren: Zwangerschap mag GEEN criteria zijn om iemand al dan niet aan te nemen of een contract niet te verlengen! Natuurlijk lastig te achterhalen, maar ze moeten wel met een erg goede reden komen om met name je contract niet te verlengen (solliciteren is iets lastiger te achterhalen, kunnen ze zoveel redenen hebben om je niet aan te nemen).
hve schreef:hey allemaal
Ik word gek van mezelf elke keer denk ik dat ik doorlek en toch ongi wordt. Dat is erg met een witte broek en op me werk zijn.
Dus heb ik vanmiddag 2 testen gekocht. en kon me helaas niet inhouden om niet te gaan testen. dus heb het net gedaan en ????????????????????????????????????????????
EEN LICHT STREEPJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-D
ik test zondag ochtend nog een keer. Want ik drink ook op een dag heel veel water en het kan zijn dat er nu nog niet veel hormoon in zit.
Chelke schreef:
Ik had trouwens ff een vraagje over de eisprong.. als je die steek voelt is dat tijdens de eisprong of ervoor? zodat je weet dat die er aan komt..??
Chelke schreef:okee ben nu heel erg aan het twijfelen, had gister 1 enorme steek links bij mn darmen.. nu heb ik PDS dus kan ook daarvan komen.. maar nu net kon ik een heel klein beetje draden trekken..
Chelke schreef:zometeen eens kijken of mijn mannetje zin heeft 😉
pds is het prikkelbare darm syndroom.. bijvoorbeeld: als ik iets eet waar ik niet tegen kan krijg ik steken in mn darmen.. kan niet zonder medicijnen een grote boodschap doen :oops:
Allegra;........ Ik wist trouwens niet dat je binnen 12 weken je baas al op de hoogte moet brengen als je zwanger bent - wil dat niet zeggen dat je nog niet eens je eerste echo gehad hebt? Ik wil eerst zeker weten dat alles goed lijkt te gaan voordat ik mijn familie, vrienden en werk (in die volgorde) op de hoogte stel... Voor mijn contract maakt het verder niet uit, want ik ben in vaste dienst.[/QUOTE schreef:
Je MOET het wettelijk 10 weken van tevoren zeggen las ik laatst ergens ..
hve schreef:hey allemaal
Ik word gek van mezelf elke keer denk ik dat ik doorlek en toch ongi wordt. Dat is erg met een witte broek en op me werk zijn.
Dus heb ik vanmiddag 2 testen gekocht. en kon me helaas niet inhouden om niet te gaan testen. dus heb het net gedaan en ????????????????????????????????????????????
EEN LICHT STREEPJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-D
ik test zondag ochtend nog een keer. Want ik drink ook op een dag heel veel water en het kan zijn dat er nu nog niet veel hormoon in zit.