bedankt babii.
Ze liggen bij ons achter de kassa bij kv. Dus ze vroeg eigen merk? maar ja geef niet. deze was ook duidelijk.
Ik ga hard voor je duimen dat het bij jou ook snel zwanger wordt.
hveOud lidBerichten: 494Lid sinds: 1 januari 2005
stefje schreef:hve, gefeliciteerd!!
Ik zie bij jouw ticker dat je nog 167 dagen te gaan hebt. Ik vraag me af waarom ik dan nog 200 nog wat dagen te gaan heb? Ben 2 dagen korter zwanger dan jou??
oosabjuhoo schreef:@ chelke oooh dat is minder joh!!! Maar het zal toch wel weer goedkomen toch?
Hier maar 1,5 dag ongesteld geweest en het is alweer voorbij gelukkig!!:)
en dat terwijl ik normaal 7 dagen ongi ben:)
kunnen we eindelijk weer klussen:D
stefje schreef:pfff vandaag 4 weken zwanger en heb het idee dat ik al een dikker buikje heb. 'Smorgens minder maar 'savonds wel! Las ergens al dat het de darmen zijn? Was al bang dat ik de laatste 2 weken gewoon flink was aangekomen....
hve schreef:heb vanmiddag toch maar even test gehaald bij kruidvat. (ben toch ongeduldiger dan ik dacht) Want vanochtend heb voor dat ik naar me werk ging een test proberen te doen,maar uuuuuuuuuuuuh heb hem een beetje verzopen dus hij deed niks meer. erg dom.
Dus ik dacht haal dan maar weer 2 tetsen bij het kruidvat 2 voor 5,- zeiden jullie toch? Ik moest 12,00 afrekenen.
Dus ik vanmiddag plassen in een bakje. even ondergedompeld en jahoor kwam een streepje en nog een streepje en toen werd één streepje een plus.
Dus ben hartstikke zwanger. jippie!
oosabjuhoo schreef:@ chelke oooh dat is minder joh!!! Maar het zal toch wel weer goedkomen toch?
Hier maar 1,5 dag ongesteld geweest en het is alweer voorbij gelukkig!!:)
en dat terwijl ik normaal 7 dagen ongi ben:)
kunnen we eindelijk weer klussen:D
roos28 schreef:Stefje, dat gevoel heb ik ook... terwijl ik negatief test ....:?
daantje schreef:@babii: wat balen dat je test negatief was. Toch blijf ik hoop voor je houden. Hoewel ik wel in een hele andere situatie dan jij zit, was mijn eerste test ook negatief en een week later 2x positief. Wanneer is je NOD? Ik begrijp DPO niet helemaal. Is dat hetzelfde?
mirjam86 schreef:anders zou ik bloed laten prikken als ik jou was, dan weet je het zeker.
het kan zijn dat de testen bij jou niet werken.
mijn moeder had dat ook die teste altijd negatief terwijl ze zwanger was.......
ik zou het proberen vooral omdat je al op dag 40 zit.
xxx
oosabjuhoo schreef:Ja ik dacht eigenlijk ook dat er vandaag veel meiden zouden testen 😉 Ben wel benieuwd :)
stefje schreef:nou, ik weet niet of het misselijkheid is, wordt steeds snachts wakker dan moet ik naar de wc en daarna heb ik een soort buipiojn/rugpijn waarbij ik me misselijk ga voelen. Zo voel ik me ook altijd als ik (sorry) diarree heb.
Verder merk ik overdag niks maar 'savonds begint de buikpijn en als ik dan lekker ga liggen gaat het weer over. De buikpijn voelt aan alsof ik spierpijn in mn buik heb. 'Savonds kan ik mn buik niet inhouden dus lijkt ie dikker savonds.
Chelke schreef:ik heb de nod lijst een beetje compacter gemaakt.. is ie niet te klein?
We hebben nog een beetje ruzie, hij is al de hele dag weg, maar belt en smst wel, maar ik doe kortaf terug..ben heel koppig :oops:
Babii schreef:
Ik geef eerlijk toe dat ik nooit, maar dan ook nooit verder dacht aan de MMM, omdat ik zwanger kon raken en het ook snel ging. Waarom zou je dan verder denken?
Chelke schreef:ik heb de nod lijst een beetje compacter gemaakt.. is ie niet te klein?
We hebben nog een beetje ruzie, hij is al de hele dag weg, maar belt en smst wel, maar ik doe kortaf terug..ben heel koppig :oops:
Babii schreef:Dat had ik ook mijn eerste zwangerschap :|. Heel bizar was dat, terwijl als ze nu een HCG spuit toedienen om mijn eitje te laten springen dat ik wel knal positief test.
Ze kunnen ook je progesteron meten, als die negatief is, is er helemaal geen eisprong opgetreden :(. Dat ontpillen ook altijd *zucht*
Sophie1978 schreef:
Is mijn eisprong dan nu over of kan ik nog klussen voor zwanger te raken?Of is het te laat voor deze maand?
wietske schreef:Goeie vraag, diezelfde vraag het ik vorige maand maar weet het antwoord niet echt. Meestal duurt de periode vanaf je eisprong tot ongesteldheid 14 dagen dus dan zou je de eisprong al gehad hebben. Maar ik las ergens op internet dat je die afscheiding (behangplaksel) ook een dag voor je eisprong kon hebben. Dus ik weet het niet zo meer..
Heb je geklust afgelopen dagen? Anders sowieso voor de zekerheid klussen vanavond!
groetjes
Sophie1978 schreef:@ Chelke; ik krijg het ook steeds vaker te horen; wanneer beginnen jullie nou eens aan kinderen. En dan volgt er vaak een opmerking die naar leeftijd verwijst. Ik ben 32 bijna 33, mijn man 37. Dat gaat dus echt niemand iets aan.
mirjam86 schreef:ja 5 keer in 2 dagen, is veel dat lukt bij mij niet hahahaa.
Lientje.nl schreef:.
Ik kan wachten totdat we op vakantie zijn...
Lientje.nl schreef:Hey dames, heb ff de laatste 3 pagina's terug gelezen en wat zie ik?
Weer 2 zwangeren in ons midden;
GFELICITEERD HENNY EN STEFJE!
Hier nog altijd geen tekenen van ongesteldheid, vandaag dag 37.
Ik denk dat ik toch morgenochtend maar weer ga testen,
laatste test was vorige week.
Ik kan wachten totdat we op vakantie zijn...
Veel te spannend:?
Heb nog steeds hetzelfde gevoel als vorige week;
Raar gevoel in onderbuik, zo nu en dan steken in m'n onderrug
en snel duizelig... Verder heb ik sinds gister weer wat witte afscheiding.
Kga morgen de rest ff terug lezen, moet voor di. nog ff wat muziek
downloaden voor in het vliegtuig.
Fijne avond nog allemaal!
Hertogin schreef:Babii,
Ja maar dat is ook iets dat je moet leren. Ik kom uit een hele vruchtbare familie, daarom heb ik me om mezelf en mijn eigen vruchtbaarheid nooit drukgemaakt. Op een gegeven moment leer je mensen kennen bij wie het niet zo voorspoedig ging. Ik dacht toen nog: het wordt nooit wat als ze er elke keer zo mee bezig zijn. Toen ik dat een keer voorzichtig opperde, gaf één van die vrouwen de juiste reactie. Vriendelijk maar standvastig legde ze me uit dat als je hormonen moet toedienen, op gesprek komen, evt operaties ondergaan etc, het niet anders kan dan dat je er steeds mee bezig bent, of je nu wel of niet wil! Ik heb daar veel van geleerd. En nu ik zelf plannen heb, merk ik dat ik er in mijn hoofd al een half jaar mee bezig ben. En dan doe ik niet eens mee met die medische malle molen.
Nu weet ik dus: voor niet iedereen is het een vanzelfsprekendheid, en in de buurt bij vrouwen met de juiste leeftijd en zonder kinderen, moet je buitengewoon op je woorden letten. En vooral geen vragen stellen of het voor hen eens tijd wordt!
roos28 schreef:Babii, had jij bij je 1e zwangerschap dat je negatief teste terwijl je zwanger was? Hoe ben je er toen achter gekomen? Ook bloed laten prikken?
Ik ben nu bij dag 41 van mijn cyclus, test negatief, maar nog steeds niet ongesteld...
Wat zou jij doen?
wietske schreef:Goeie vraag, diezelfde vraag het ik vorige maand maar weet het antwoord niet echt. Meestal duurt de periode vanaf je eisprong tot ongesteldheid 14 dagen dus dan zou je de eisprong al gehad hebben. Maar ik las ergens op internet dat je die afscheiding (behangplaksel) ook een dag voor je eisprong kon hebben. Dus ik weet het niet zo meer..
Heb je geklust afgelopen dagen? Anders sowieso voor de zekerheid klussen vanavond!
groetjes
Babii schreef:Vertel me even de vraag, dan kan ik hem wel beantwoorden (zat je vraag te zoeken, maar kan hem niet vinden).....
Wanneer heb je een posi ovu gehad of gebruik je die niet???
Babii schreef:Nee dat kan niet wat jij zegt :). Het is pas een vruchtje wanneer je 6 weken bent, klinkt stom hihi. Je zal als je nog geen 4 weken bent niks merken van het afstoten ervan.... Het kan wel dat je bms (baarmoederslijmvlies) afstoot.
Die klodder kan zowel voor je eisprong als na je eisprong aandienen. Het kan ook dat jouw luteale fase iets korter is als van een andere vrouw. Je doet geen ovu testen he?
Babii schreef:Wat heb je ontzettend mooi gesproken! Ik heb op me hyves een gedichtje staan en die slaat hier helemaal op ;). Mijn werd net op de verjaardag van me schoonmams gevraagd: en wanneer begin je aan kids? zucht. je moest eens weten ;).
Maar ach, dat kunnen hun ook niet ruiken :).
daantje schreef:Lieve Roos, ik vind het echt heel vervelend voor je dat het zo lang duurt voor je echt duidelijkheid heb. Je bent er idd al minder op het forum te vinden. Dat je er minder mee bezig moet zijn snap ik niet zo goed. Hoe kun je er nu minder mee bezig zijn? Als je zwanger wilt worden dan zijn de meeste er al veel mee bezig en als je dan zo'n lange cyclus hebt snap ik dat helemaal. Bij elk dingetje denk je dat je mogelijk ongesteld wordt of dat het een teken van zwangerschap kan zijn. Ik had dat ook. Je word zo onzeker van het wachten en helemaal als je meerder negatieve testen hebt. Lieverd, trek je niet te veel aan van alles wat gezegd wordt. Ieder bedoeld het denk ik hier ook goed. We willen immers allemaal hetzelfde.
Je typt dat je niet naar de huisarts gaat. Als dat je onzekerheid kan wegnemen of als je dat wilt moet je dat gewoon doen. Niet omdat er hier dames zijn die typen dat je best wat langer kan wachten, dat je dan niet moet gaan. Vragen staat vrij, ook bij je huisarts! Ook als wij hier typen dat je wel moet gaan en je wilt zelf niet, moet je het niet doen.
Dikke knuffel vanuit hier!