roos28Oud lidBerichten: 1.185Lid sinds: 1 januari 2005
ik ga even lekker badderen! 😊
Mammavan2kids schreef:heerlijk ontspannen roos 😃
Kom je strakkies nog terug??
roos28 schreef:Ik ga ook van het weekend testen, ga morgen testen kopen.
Weet nog niet welke test, welke zouden jullie doen?
Jojo welke gebruik jij?
jojo82 schreef:ik heb de kv testen 2 voor 5
hoop zo dat het bij jou positief is dit weekend!!
en bij mij nog een x en ongi weg blijft!!
jojo82 schreef:mammavan2kids had jij ook voor je nod getest????
Mammavan2kids schreef:Ja ik had 1 dag voor mijn nod getest. streepje was snel te zien maar verschilt erg per persoon...
Eigenlijk ben ik zelf niet van het testen voor mijn nod hihi maar ik kon het nie meer houden 😉 en eigenlijk voelde ik het ook aan mijn lichaam
al hield mijn lichaam me de maand ervoor ook goed voor de gek toch voelde het nét iets anders
roos28 schreef:Goede morgen meiden!!
Hier nog steeds geen ongesteldheid, zit nu op dag 69....
Gister hadden we lekker geklust, had daarna beetje raar gevoel in mijn buik, dat zei ik tegen mijn schatje, zegt die, ja dadelijk denkt de baby wat komt hier nu voor een lantaarnpaal naar binnen, haha! ;-)
Camadia schreef:Hahaha Roos die vriend van jou is er helemaal zeker van he! Leuk toch!
Ga je morgen testen?
Morgen volgens mij flink wat testers!! Ben benieuwd hoeveel nieuwe mamma's we mogen verwelkomen!!
Camadia schreef:Hahaha Roos die vriend van jou is er helemaal zeker van he! Leuk toch!
Ga je morgen testen?
Morgen volgens mij flink wat testers!! Ben benieuwd hoeveel nieuwe mamma's we mogen verwelkomen!!
korel schreef:Goedemorgen allemaal!
Glimlach is hier volgens mij alleen een x geweest, op zich erbij te voegen, daarna hebben we niks meer van der gehoord, of ik moet er over heen gelezen hebben...
@ Roos, Haha die vriend van jou 😃
Veel testers aankomende dagen? Hoop dat er een hoop Zwangeren tussen zitten 😃
Vandaag weer van dat troosteloze weer!
Camadia schreef:Ik vind die testen van Kruidvat waardeloos!!! Ze testen bij mij namelijk altijd negatief!!! ;-)
Lylou schreef:Nou, als je het over de duveltjes hebt..... Ze zijn aangekomen hoor...nou moe...:cry:
Camadia schreef:kom op Roos, positief blijven ondanks dat het moeilijk is. Ga er morgen gewoon open in!
Kans is inderdaad groot dat het negatief is maar je weet het nooit!!
Camadia schreef:Omdat vrouwen per cyclus maar 15% kans hebben om zwanger te worden. De kans is dus voor ons allemaal altijd klein..
Maar er worden er ook genoeg zwanger dus je weet maar nooit :-D
Lylou schreef:Nou, als je het over de duveltjes hebt..... Ze zijn aangekomen hoor...nou moe...:cry:
Camadia schreef:Omdat vrouwen die zwanger zijn rond hun NOD periode nog wel eens een roze veeg hebben.. Ik heb het zelf nooit gehad maar hoor er wel meer over op het forum.
Lylou schreef:Oh, dat wist ik niet. Ik zal eens kijken....haha! Klinkt ook lekker haha!
Camadia schreef:Mirthe Carlijn, zou jij vandaag niet gaan testen???? Misschien heb je er al iets over geschreven (in dat geval sorry) maar kan het zo snel even niet terughalen. Spannend!!
Zondag gaan Sab en Aim testen, ik ga het forum in de gaten houden!
Jojo ga jij vandaag nog een tweede test doen? Kijken of hij al wat donkerder is??
Yente weet ik ook even niet meer precies wat daar de status van is.. Vertel vertel!!
Mirthe Carlijn schreef:Ik ben van plan vrijdag te gaan testen. ben heel benieuwd, heb helemaal op dit moment geen gevoel dat ik zwanger ben of dat ik ongesteld moet worden..... ben neutraal hahaha.
maar om mezelf toch een teleurstelling te besparen wacht ik even of ik misschien de komende dagen niet ongesteld wordt.....
gelukkig ben ik de hele dag druk aan het werk, en vaak savonds even aan het sporten dus genoeg afleiding hahaha.
prinsesje schreef:Lylou, jammer dat je ongesteld bent geworden maar je bent wel goed regelmatig zo te zien. Je bent gewoon al in ronde 4!!! Ik ben jaloers op je 😞 zit nog STEEDS in ronde 1
Camadia schreef:300 pagina's!!!!!!!!! Op naar het volgende deel!!! :-D
roos28 schreef:Gister hadden we lekker geklust, had daarna beetje raar gevoel in mijn buik, dat zei ik tegen mijn schatje, zegt die, ja dadelijk denkt de baby wat komt hier nu voor een lantaarnpaal naar binnen, haha! ;-)
Chelke schreef:wat doen we eigenlijk met de zwangeren waar we niets meer van horen? Het is leuk dat het lijstje langer wordt, maar als we niks meer van die meiden horen...
ik heb even per persoon gekeken wat de status is en die ziet er zo uit:
misspoes is niet meer te vinden op het forum
glimlach 9 aug laatste bericht geplaatst
miracle01 alle berichten zijn weg
koekoek 12 aug laatste keer bij ons, voor de rest uitgerekend april forum
mirjam86 schreef:wanneer gaat jojo weer testen?
weet iemand dat.....
ben benieuwd of ze nu een dikke postitieve test heeft.
jojo82 schreef:ik ga morgen of overmorgen denk ik weer testen... morgen is mn nod....
ben wel de heledag weg met familie dus weet niet of het dan wat word...
ben wel behoorlijk misselijk... hoop dat het goed blijft gaan
jojo82 schreef:loop de hele tijd naar de wc.. kan het nog niet geloven.. en durf nog niet blij te zijn..
Lientje.nl schreef:OEH OEH OEH SPANNENDDD!!!
Succes met het jezelf inhouden tot morgen;)
jojo82 schreef:loop de hele tijd naar de wc.. kan het nog niet geloven.. en durf nog niet blij te zijn..