Camadia schreef:Moet jij niet klussen mirjam? ;-)
nee gister al gedaan,
wil je me weg hebben 😞
enne jij kunt al vast oefenen met klussen 😃
hahahaha
Camadia schreef:Moet jij niet klussen mirjam? ;-)
roos28 schreef:@emi, welke test had je eigenlijk gebruikt?
daantje schreef:
@emi: als ik je niet meer spreek meid, ik wens je een hele fijne vakantie en blijf heeeeel hard duimen dat je wel zwanger bent.
liefs
Mammavan2kids schreef:
Jammer Emi!!! Maar mijn vriendin testte ook tot 8 weken negatief!Als je je er goed bij zou voelen zou ik de ha bellen misschien kun je een bloedtest aanvragen?Dan heb je wel zekerheid voordat je op vakantie gaat....
emi schreef:vanmorgen een test van de etos, testen vanaf 1e dag na je nod.
jij hebt/had wel steeds het gevoel he dat het raak was. Ik ben ook nog steeds hondsberoerd maarja die verdikkeme testen.. Ik wacht het maar af. Bedankt in ieder geval voor het duimen en je lieve woorden..
Kunnen ze in een bloedtest meer hcg zien dan in de urine? ik heb zoiets, als ik het niet uitplas, zal het ook nog wel niet in het bloed zitten. En volgens mij heb ik verder niemand hier erover gehoord dat je tot 8 weken ofzo negatief test en later zwanger blijkt.. dus ik denk dat het wel heel uniek is als dat bij mij zo is.. Sorry heb de moed een beetje laten varen.. Maarja geen bloed en wel allerlei klachtjes 😖 Misschien is het wel een miskraam-in-spe.
Het ging hier trouwens ook over spierpijn.. Dat heb ik sinds vanmorgen in m'n bovenbenen maar vooral in m'n liezen. Ook m'n onderrug en bekken doen pijn, voel me net een oude oma. heb gister wel geklust (in de zin van verbouwen) maar kan me niet voorstellen dat het daar van komt..
roos28 schreef:Meid, ik snap je helemaal, heb hetzelfde als jou, alleen zit ik dan alweer op dag 67....
Baal er ook van... als ik zwanger zou zijn, dan ben ik dit allang allemaal vergeten, maar ja zolang ik negatief test.... 😢 ik zou denken die testen liegen toch niet...:?
emi schreef:niet helemaal hetzelfde, ik ben al een keer ongesteld geweest, ik heb meer klachten.
niet vervelend bedoeld hoor, misschien is het voor jou namelijk nog wel erger..
Allegra schreef:Hoe lang duurt het voor zo'n pup een beetje getraind is? Als dat binnen 9 maanden kan, zou ik 't gewoon doen, voor hetzelfde geld duurt het nog een aantal maanden...
roos28 schreef:@emi, ja ik ben ook benieuwd!! 😃 heb je al getest?
Kreeg vanmorgen een telefoontje, er is bij mijn zus ingebroken toen ze op bed lagen, alles weg!! :cry:
angel26 schreef:Nou ik ben een uurtje geleden helaas ongesteld geworden. Ronde 3 wordt dan weer 27 dagen!
En nu maar weer op naar ronde 4. 1 voordeel van deze cyclus is dat ik de maandag en dinsdag 6/7 vrij heb, samen met mijn man. Kunnen we dus net voor de ei goed klussen.
Maar verder vind ik het vreemd van al die klachten!! Maar ja op naar ronde 4!! Ik zal zo de lijst even aanpassen. Ik baal er zeker van!
emi schreef:angel, balen dat je ongesteld bent geworden! Maar de troost is dan inderdaad dat je een mooie cyclus hebt, maarja op de lange termijn heb je daar niks aan.. In ieder geval op voor ronde 4, en hopelijk dan raak!
roos kan je je huisarts niet bellen voor een bloedtest? hebben ze het daar toen ook over gehad?
emi schreef:angel, balen dat je ongesteld bent geworden! Maar de troost is dan inderdaad dat je een mooie cyclus hebt, maarja op de lange termijn heb je daar niks aan.. In ieder geval op voor ronde 4, en hopelijk dan raak!
roos kan je je huisarts niet bellen voor een bloedtest? hebben ze het daar toen ook over gehad?
roos28 schreef:Ik heb tijdje terug afgesproken met de huisarts dat ik over een maandje terug zou bellen als ik nog niet ongesteld ben en negatief test, dat is ondertussen over 2,5 week. Dus ga nu nog niet bellen.
Weet jij al je gaat doen?
mirjam86 schreef:@korel welke is lientje dan? of ben ik nou zo scheel.
ik wil best wel hyves geven, maar daar kunnen we niet praten over zwanger worden enzo,
ik wil er alleen over praten als ik 10 weken zwanger ben en als iedereen het weet.
@angel jeetje meid wat jammer....
ik had zo hard voor je geduimt.
nou ga ff koekje eten, en mn vriend wil ff op de laptop.
tot zo.
emi schreef:oke als je daar vrede mee hebt is dat oke toch?
ik weet nog niet wat ik ga doen.. Wil eigenlijk wel een bloedtest aangezien we bijna op vakantie gaan en ik dan wel een wijntje wil drinken maar dit niet doe als ik weet dat ik zwanger ben. Verder ben ik nieuwsgierig en moet ik morgen of vrijdag sowieso bloed prikken voor m'n vit B12... kan zo even overleggen met de assistente of ik het hcg erbij mag aankruisen.. maar weet nog niet zeker.
korel schreef:Ze heet Ansjelien, dus ze zegt als je dat zoekt op hyves, vind je er maar een paar, en daarvan is er maar 1 26, dus dat is neit zo moeilijk!
Nee, tuurlijk kan je daar niet over zwanger worden praten, dan kun je het net zo goed van de daken schreeuwen, maar tis wel leuk dat je dan ook een beeld heb:)
roos28 schreef:korel check pb bericht ;-)
emi schreef:haha ze zijn allemaal bang geworden voor het forum, bang dat ze weer 30 pagina's bij te lezen hebben.
Wij zijn druk aan het voorbereiden voor onze vakantie. Een paar weken geleden hebben we een nieuwe caravan gekocht en daar gaan we zaterdag voor het eerst mee weg. Allemaal nieuwe spulletjes gekocht wat we nodig hebben.. Leuk!
Mammavan2kids schreef:Leuk hoor emi, als je nou ook nog lekker weer hebt.....
Heb je er al zin in??Ik kan me altijd verheugen op weekendjes weg en vakanties:D dit jaar zit een vakantie er niet meer in...dan maar weekend weg 😃
Wie wil weten wie ik ben (via hyves dan) kan een pbtje sturen dan kun je me bekijken;)
mirjam86 schreef:hey schatjes
hoest ie hier 😛
xxx
Chelke schreef:emi.. had echt niet verwacht dat je negatief zou testen.. balen zeg 😞
angel.. jammer dat je weer ongi bent geworden.. ik duim voor je de volgende ronde 😉
jeske.. wij hebben een Franse Bulldog, toen hij 9 maanden was luisterde hij al heel goed. Maar, ik geef je 1 tip voor dit ras en dat is: blijf consequent! Echt waar dit ras is zooo eigenwijs, die moet je vanaf dag 1 opvoeden.
k heb ook hyves, voor degene die wil mag me toevoegen, maar ook hier geen krabbel/tik over zwanger worden of zijn.. 😉 maar dat lijkt me logisch haha
http://chel1986.hyves.nl/
Chelke schreef:Ow ben jij dat korel 😃
Echt leuk dat ik nu weet tegen wie ik klets en mijn diepste en misschien wel genanste geheimen vertel 😉
Maar van de andere kant, weten jullie nu ook wie die genante verhalen vertelt haha
Mammavan2kids schreef:hahaha ja idd voor en nadelen 😉 hihi
Ik heb het nog druk 😉 op hyves spieken wie wie is en hier up-2-date blijven maaaaaar gelukkig rustiger als gister, al was dat gezellig :D
Chelke schreef:haha Camadia.. ik stuur je wel even een foto.. 😛
Korel wat een prachtige foto's van je bruiloft..
Mammavan2kids schreef:mirjam, kan aan mij liggen hoor maar ik zie alleen een foto van jullie hond ;)