roos28 schreef:ik duim nog steeds voor je!!!! succes!!!
krijg je al last van je duimen? ik laat jullie aardig lang duimen :oops:
roos28 schreef:ik duim nog steeds voor je!!!! succes!!!
roos28 schreef:Ik ken het.... dat is bij mij ook....:-(
Alhoewel ik vanochtend op de weeschaal stond en een halve kilo minder woog...
prinsesje schreef:Frustrerend is dat he....
daantje schreef:nou roos... Ik ben wel zwanger maar vind toch dat ik wel erg veel angekomen ben voor de eerste weken!
roos28 schreef:Ja dat snap ik wel!
Vraagje, de eerste weken dat je zwanger bent, lijkt het dan alsof je 'gewoon' dikker bent geworden, ik ben ook dikker geworden, meer buik, broek zit strakker, bh's te klein....
daantje schreef: Straks ben ik net Pamela!:shock:
daantje schreef:maar voelde wel een beetje blubber hoor, niet echt een strak buikje oid. Had eerst niet zoveel blubber (beetje rare omschrijving misschien)
emi schreef:wij gaan eerst even tegels uitzoeken voor in de badkamer, over een paar uur ben ik weer thuis met als het goed is een prachtige plas.
jullie horen het dan zsm. maar ga er maar vanuit dat ie weer negatief is.
Alhoewel als de hoeveelheid misselijkheid staat voor de hoeveelheid hcg.....
Sunshine83 schreef:Gek....ben nog niet misselijk geweest, hihi...
emi schreef:thanks aim.. weet niet zo goed wat ik moet.. ja afwachten zal wel het enige zijn wat ik kan doen. de huisarts bellen heeft ook niet zo veel zin denk ik
emi schreef:ik denk dat ik gewoon één of andere psychische stoornis heb.
de test was weer hartstikke negatief. Wat moet ik hier nou mee aan?
Er is niemand die pas zo veel dagen na zijn nod positief test dus de kans dat het alsnog positief wordt is toch wel klein?
ik heb wel veel verschijnselen vind ik en ik kan me niet voorstellen dat ik me dat allemaal verbeeld??
en ik ben ook nog niet ongesteld.
Nou voor hetzelfde geld word ik het vandaag of morgen.
Pfff ik moet toch m'n gedachten maar wat afleiden, dit is ook niet goed zo.
Misschien zaterdag testen, misschien eerst maar eens een weekje op vakantie.
ik snap er niks van.
emi schreef:thanks aim.. weet niet zo goed wat ik moet.. ja afwachten zal wel het enige zijn wat ik kan doen. de huisarts bellen heeft ook niet zo veel zin denk ik
roos28 schreef:@emi hoelang was je 1e cyclus?
Camadia schreef:Hey Mim, waarom heb jij nu een plusje achter je naam staan? Zie ik onderaan bij de mensen die online zijn. Er staat nu Mirjam86+. Ben je jarig geweest en ben je 87 geworden?
Camadia schreef:Emi, misschien doe je er toch verstandig aan om even de huisarts te bellen. Als doe je het onder het mom van, ik ben zoveel dagen overtijd en ik ga met vakantie. Ik wil wel heel graag weten waar ik aan toe ben voor ik ga omdat ik er anders ook rekening mee kan houden. Misschien dat ze dan zeggen van joh, loop even binnen en we doen even een bloedtest.
Zo blijf je in die spanning zitten..
Camadia schreef:Hey Mim, waarom heb jij nu een plusje achter je naam staan? Zie ik onderaan bij de mensen die online zijn. Er staat nu Mirjam86+. Ben je jarig geweest en ben je 87 geworden?
Camadia schreef:Oh echt waar? Weer wat geleerd..wist ik helemaal niet?? Je bent namelijk mijn eerste vriendje. Niemand anders op dit forum wil vriendjes met me worden ;-)
prinsesje schreef:huh, ik die dit helemaal niet
Camadia schreef:Oh echt waar? Weer wat geleerd..wist ik helemaal niet?? Je bent namelijk mijn eerste vriendje. Niemand anders op dit forum wil vriendjes met me worden ;-)
roos28 schreef:ik zie net dat (bijna) iedereen al in de 3e ronde zit.... ik nog in mijn 1e...
prinsesje schreef:Wij zijn inderdaad de enige 2 die nog in onze 1e ronde zitten, ik vind het niet eerlijk van ons lichaam!
daantje schreef:Ow Emi, hoe kan dat nou? Ik snap er echt niks van bij jou hoor. Ik zou idd de huisarts bellen en vragen om een bloedtest. Niet geschoten is altijd mis zeggen we maar. Blijf voor je duimen hoor!
Net vk hier gebeld. Heb sinds gistermiddag elke keer een samentrekkend gevoel van links naar rechts vanaf m'n navel tot middenrif. Blijkt te kunnen komen van een soort koord wat nog in je lichaam zit waar je navelstreng aanvast zat. Je baarmoeder rekt op en dan kan je daar last van krijgen. Had ik nog nooit van gehoord, maar zij weten er meer van. Hoefde me geen zorgen te maken. Gelukkig maar.
Ik ga hier eens een tukkie doen en daarna weer op pad.
roos28 schreef:inderdaad 😞 snap er niks van....:cry: stiekem hoop ik nog steeds dat ik 'gewoon' zwanger ben maar dat die negatief test, het schijnt te kunnen....
prinsesje schreef:Dat zou gewoon echt te mooi zijn om waar te zijn! Ik ga extra hard voor ons beide duimen, na zo'n lange 1ste ronde verdienen we het wel om zwanger te zijn!
Camadia schreef:hahahah Roos, bedankt!! Nog een plusje erbij!!
Camadia schreef:Nee Roos? Zie jij het niet? Als je hier helemaal onderin de pagina kijkt waar je kan zien wie er nu online zijn zie je een plusje achter de naam staan met wie jij vriendjes bent. Zie je dat?
Natascha1984 schreef:hahahahaha.... maar vanaf welke maat dan??
:P:P:P
Camadia schreef:Vanaf welke maat? Ehh...vanaf de maat die je zelf te klein vindt, of wel wat groter zou willen zien 😉
Wat een sippe smileys Roos...gaat het wel goed?
korel schreef:Zijn er ook meiden die hyves hebben, of doen we daar niet aan..?
Camadia schreef:Balen he roos...ging de tijd maar wat sneller..zouden we allemaal wel fijn vinden. Lekker is dat he fantaseren over zwanger zijn...
Korel: ja had ik wel maar sinds een paar maanden niet meer. Jullie wel allemaal?
Camadia schreef:Hahaha dat wordt een gezellige borstenboel hier!! Straks kunnen we niet meer normaal typen omdat ze zo in de weg zitten!!
Roos, zag dit bij een andere forum'collega' onder haar banner staan: 66-48-57-ZWANGER!
Zij had dus ook een hele lange eerst cyclus en ook een wat langere 2e en 3e maar toen pats boem zwanger!
Misschien voel je je daar wat beter door...?
roos28 schreef:misschien morgen toch maar een test doen..., al denk ik toch dat die negatief is...
koop ik die van de kruidvat 2 voor 5 euro
Camadia schreef:Probeer het inderdaad gewoon. Het blijft ontzettend moeilijk hoe dan ook maar misschien dat je dan gewoon voor jezelf weer even iets meer rust hebt van..ok ik ben niet zwanger, ik moet proberen niet teveel te letten op wat ik voel in mijn lichaam zoals kramp of misselijkheid. Of misschien dat de test wel zwanger aangeeft en je ook duidelijkheid hebt. Al met al dat het je dus iets meer rust geeft. Maar nogmaals, het blijft ontzettend moeilijk...
Sterkte meissie!
Camadia schreef:Meissie, je mag klagen als jij daar zin in hebt. Daar zijn we hier met z'n allen voor.
Het werkt vandaag ook niet mee dat je je verveelt op je werk. Dan ga je ook meer over dingen nadenken..
Kun je niet lekker je kast gaan opruimen, of archiveren (werkt bij mij altijd goed om mijn zinnen te verzetten) of in ieder geval iets waardoor je even achter je comp wegbent. Even lekker in beweging!
Camadia schreef:Hoi hve, hoe gaat het met je?? Gaat het goed met de zwangerschap?? Leuk je hier weer te zien!
Camadia schreef:OH nee he, is het weer zo ver? Pff heb vaak van die buien dat ik in eens van die rare dingen ga zeggen 😉
Maar na gisterenavond is dit pas weer de eerste dus ik ben aan de beterende hand!