Camadia schreef:Ik ga even kijken! Ben heel benieuwd!!
ik wil ook wat van jou zien:D
Camadia schreef:Ik ga even kijken! Ben heel benieuwd!!
Mammavan2kids schreef:ja is ook een scheetje van een hondje, best wel veel werk zo een pup ...maar echt leuk!
Ja jullie hond is ook niet vervelend om naar te kijken, mooi beessie maar was nieuwsgierig naar jou 😉 hihi
Mammavan2kids schreef:ik weet niet hoe het komt maar ik kan bij niemand de achtergrond zien op hyves...
Mammavan2kids schreef:ik ben jaloers....hihi jullie weten hoe mirjam eruit ziet..ikke niet 😉
Ik zal morgen eens kijken hoe dat gaat met die achtergronden!kan ik ook eens bekijken wie mirjam is ;)
korel schreef:Zijn er ook meiden die hyves hebben, of doen we daar niet aan..?
emi schreef:goedemorgen mede-kletskousen! Ik heb vannacht gedroomd dat ik ongesteld was geworden.. Hopenlijk telt het liedje "de meeste dromen zijn bedrog".
Hoe gaat het met jullie?
angel26 schreef:bedankt voor de reacties . Ik heb inderdaad weinig aan een mooie cyclus. Ik wil natuurlijk graag zwanger zijn, net als iedereen hier!
korel schreef:Goedemorgen allemaal,
Natascha, heb je een uitnodiging gestuurd :-D
prinsesje schreef:goedemorgen allemaal, jullie hebben weer flink doorgekletst gisteravond 😊
Ik ga het zometeen even doorlezen en reageren!
Natascha1984 schreef:Heb je geaccepteerd, jeetje zeg wat zag je er mooi uit in je trouwjurk ;)
korel schreef:Dankje 😃 ik vond het ook ontzettend jammer, dat je hem eigenlijk maar 1 x aantrekt :(
roos28 schreef:ik heb mijn trouwjurk op een paspop, kan ik er elke dag nog even naar kijken ;-)
jojo82 schreef:hallo meiden
ik ben een paar dagen weinig hier geweest voelde me niet zo lekker en kreeg het gevoel het is raak......
zaterdag is mn nod maar heb net helemaal tegen mijn principe in toch maar getest.......
en er is een licht streepje te zien!!!!! dus nu afwachten hoe het gaat!!
ik wil eerst mn nod afwachten voordat ik ga juichen!
Natascha1984 schreef:maar even wat anders.
Wij winnen eigenlijk NOOIT wat.
Aangezien we de badkamer deze vakantie hebben verbouwd hebben wij veel inkopen gedaan bij de karwei.
Ja nu komt het: je kreegt bonnetjes met code's om wat te winnen.
Gewoon voor de lol in gevuld we zien wel.
Eerst werd manlief maandag gebeld dat onze douchewand binnen was.
Opgehaald.
Volgende dag werd hij weer gebeld met het zelfde nummer.
Wij hebben gewoon een I POD Touch gewonnen met een bose dockstation.
Whahaha... geloofde het eerst niet totdat hij er gisteren mee thuis kwam.
geweldig ding kan er alles mee doen internetten muziek luisteren ect.
Alleen 1 ding we komen er maar niet achter hoe je er muziek op de I pod zet.
Gisteren geprobeerd alleen we kunnen niks op de I pod weer vinden... 😞
Weet iemand dat misschien?
ik ben een paar dagen weinig hier geweest voelde me niet zo lekker en kreeg het gevoel het is raak......
zaterdag is mn nod maar heb net helemaal tegen mijn principe in toch maar getest.......
roos28 schreef:Leuk joh! Gefeliciteerd!
Natascha1984 schreef:maar even wat anders.
Wij winnen eigenlijk NOOIT wat.
Aangezien we de badkamer deze vakantie hebben verbouwd hebben wij veel inkopen gedaan bij de karwei.
Ja nu komt het: je kreegt bonnetjes met code's om wat te winnen.
Gewoon voor de lol in gevuld we zien wel.
Eerst werd manlief maandag gebeld dat onze douchewand binnen was.
Opgehaald.
Volgende dag werd hij weer gebeld met het zelfde nummer.
Wij hebben gewoon een I POD Touch gewonnen met een bose dockstation.
Whahaha... geloofde het eerst niet totdat hij er gisteren mee thuis kwam.
geweldig ding kan er alles mee doen internetten muziek luisteren ect.
Alleen 1 ding we komen er maar niet achter hoe je er muziek op de I pod zet.
Gisteren geprobeerd alleen we kunnen niks op de I pod weer vinden... 😞
Weet iemand dat misschien?
emi schreef:goedemorgen mede-kletskousen! Ik heb vannacht gedroomd dat ik ongesteld was geworden.. Hopenlijk telt het liedje "de meeste dromen zijn bedrog".
Hoe gaat het met jullie?
emi schreef:en een uur later werd in ongesteld! hoe frapant is dat.. nouja cyclus van 36 dagen.. op naar de volgende ronde.
JOJO GEFELICITEERD!! een streepje is een streepje he..
sab88 schreef:@ Lientje .. ik kan jou hyves niet vinden :oops: er staan bij mij maar 2 opties maar dat zijn ansjeliens van 45 jaar oud haha
Chelke schreef:
wat betreft de trouwjurken, jammer dat je ze maar 1 keer aan kunt.
Ik heb mijn trouwjurk helemaal niet aangehad, hij hangt bij pap en mam in de kast.. word wel een beetje verdrietig als ik lees en zie dat jullie hem wel allemaal een dag hebben mogen dragen :cry:
Chelke schreef:emi.. wat rot voor je dat je toch ongi bent geworden.. had het niet verwacht
jojo.. een voorzichtige gefeliciteerd
iedereen bedankt voor het uitnodigen op hyves. nu weten we ook met wie we kletsen 😃
wat betreft de trouwjurken, jammer dat je ze maar 1 keer aan kunt.
Ik heb mijn trouwjurk helemaal niet aangehad, hij hangt bij pap en mam in de kast.. word wel een beetje verdrietig als ik lees en zie dat jullie hem wel allemaal een dag hebben mogen dragen :cry:
Chelke schreef:ik heb hem niet gedragen prinsesje 😉
Mijn vriend en ik hadden de bruiloft en alles gepland.. moesten de laatste dingetjes nog regelen en toen ging het uit tussen ons.. heb alles af moeten zeggen, de trouwjurk kon ik niet meer afzeggen en moest ik kopen. Mams heeft hem opgehaald en bij haar in de kast gehangen. Heb de jurk niet eens gezien toen die klaar was, wil dat ook niet.
Pff merk de laatste tijd dat ik het er erg moeilijk mee heb en er is eigenlijk niemand die dat weet :(
Camadia schreef:Roos, wat een prachtige trouwjurk zeg...echt adembenemend!! Wij willen ook over niet al te lange tijd gaan trouwen.
Misschien dat we dan een keer met alle meiden een avond kunnen organiseren dat we lekker in onze trouwjurk kunnen rondlopen, of elkaars jurken kunnen passen 😊
Chelke, kun je jouw jurk ook lekker aan! Misschien dat je er dan toch wat beter bij voelt dan dat je die jurk weer ziet en denkt: rotjurk..
roos28 schreef:kan nog even een andere foto op mijn hyves zetten, zie je hem helemaal ;-)
korel schreef:@ Jojo, een voorzichige felicitatie van hier 😃 Streepje is een streepje,
Je kunt via www.mijnalbum.nl gratis foto's uploaden, en dan kun je die link kopieren..
@ Emi, Balen, uiteindelijk toch ongesteld geworden, had ik niet meer verwacht!
@ Chelke, Dat is heftig, Logisch dat je het daar moeilijk mee hebt! En wij maar praten over mooie jurken e.d
Chelke schreef:Jullie mogen er echt wel over praten hoor.. dat begrijp ik heel goed. Life goes on ;)
Natascha1984 schreef:Dat wel, maar toch is het niet leuk...
Hoop voor je dat je uit eindelijk toch ooit een mooie dag mag krijgen, en te voelen hoe het is als een prinsesje te zijn...
korel schreef:Amen!
Een prinses voel je je zeker op zo'n dag, ik igg wel :-D
Chelke schreef:dat hoop iik ook ooit in de toekomst.. ach eerst maar een kleine, hebben wij dan wel ons eigen bruidskindje 😉
roos ik had je trouwens een pb gestuurd ;)