Bakkertje1983 schreef:Spannend hoor!! Nog 9 daagjes wachten en dan zal je het weten!!
Ja inderdaad spannend...
Kan niet wachten hahahah...
Bakkertje1983 schreef:Spannend hoor!! Nog 9 daagjes wachten en dan zal je het weten!!
Jeannet83 schreef:@princesje
KLote dat hij negatief was...
Hoe was je cyclus voorgaande maanden?
Die darmklachten zijn bekend ook hier. Zo raar....
Maar goed, heb nu ook steeds een brandend gevoel rechts in mijn onderbuik, en dat straalt naar me been...
Gister kon ik ook niet opstaan van de pijn in me rug, maar dat komt waarschijnlijk door me werkplek, helaas krijg ik symptomen van RSI 😞
Maar heb geen zin om naar de dokter te gaan ermee
marloesspin schreef:Lijkt mij ook erg leuk Mirjam om je daar straks mee bezig te houden. Heerlijk aanrommelen voor de baby.
Even een vraag, op het moment dat je, je eierstok voelt (dus je eisprong) heeft het dan nog zin om te klussen? Of moet dat juist ervoor.
Heb vandaag echt enorm last van mijn rechter kant onder bij mijn buik. Maar voel het ook aan die kant in mijn rug, hebben jullie dat ook?
Ben gewoon even benieuwd.
emi schreef:je ei leeft 12 tot 24 uur dus ik zou maar gaan klussen vanavond 😉 dan ben je zeker nog op tijd!
succes!
Sophie1978 schreef:Hallo allemaal!
Volgens mij heb ik het een en ander (drama?) gemist. Gesloten topic? Ik hoop snel iets te horen van daantje en ben ook erg benieuwd naar Roos...
En Denise !
Chelke schreef:
emi we hebben dezelfde klachten.. steekjes bij de baarmoeder (al heb ik die heel af en toe) en witte afscheiding die sinds gisteren steeds natter is..
mirjam86 schreef:
jij bent net klus af he....
Sophie1978 schreef:Sophie1978 schreef:Hallo allemaal!
Volgens mij heb ik het een en ander (drama?) gemist. Gesloten topic? Ik hoop snel iets te horen van daantje en ben ook erg benieuwd naar Roos...
En Denise !
Denise is gebanned, Roos en Daantje zijn tot nu toe vrijwillig weg. Je hebt niet zo veel gemist hoor..
sab88 schreef:@ Emi
Ik kom uit 1988 😃
Ik ben inderdaad nog best jong. Waarschijnlijk als het allemaal goed loopt 23 bij ons eerste kindje 😊
Liefs xxx
Hertogin schreef:Dat zou mooi zijn 😉
Hier licht beige afscheiding. Word ik nu ongesteld? Vroege testen bij negen en tien dagen waren negatief. Maar ja. Morgen bij twaalf dagen nog eens testen...
daantje schreef:Hey Mirjam, ga je weer bbq/en, zou je van de week toch ook met je mannetje gaan doen of dat toen in het water gevallen door de regen. Ik weet het niet meer. Ik duim voor je op mooi weer!
mirjam86 schreef:@angel ik probeer eerst nog 2 a 3 dagen te wachten,
de vorige keer werd ik op mn NOD ongesteld.
dus ik wil nu ff wachten.
maar vrijdag de 13 klinkt wel leuk 😊
maar jij bent weer druk in je klus periode ;)
korel schreef:Halloooo meiden!
Jeetje wat hebben jullie veel gepraat zeg in 2 weken! Weer heerlijk terug van vakantie! moet een hoop wassen vandaag dus ik heb nog niet bijgelezen, dat kost me wel een paar uurtjes denk ik! 😃
Zijn er nog nieuwtjes wat betreft zwangeren etc? lees ook dat het wat minder gezellig was hier? jammer hoor!
daantje schreef:Ha Korel! Gezellig dat je weer terug bent. Heb je een leuke vakantie gehad? Hoe is het klussen in de vouwwagen gegaan? Niet erdoor heen gezakt? 😉 Hopen dat het raak is meid!
Ja er zijn heel wat zwangeren erbij gekomen. We zijn gewoon een vruchtbaar topic en ik weet zeker dat er snel meer dames zullen volgen!
@emi: hoe is het nu? Wanneer ga je ook alweer op vakantie?
Jeannet83 schreef:Lijkt op oud bloed..
bij mij was het vorige keer het teken dat in ongie werd.
Maar kan ook niet zo zijn hoor, je weet het niet.
De klachten van ongie en zwanger zijn bijna gelijk HELAAS!!!!
emi schreef:Hey dames, daar was ik weer, heb gewerkt vandaag en daarna gelijk wezen hardlopen (omdat het er anders niet meer van komt).
@Daantje, fijn dat je weer terug bent, het schiet al lekker op met jou he 😉 Die ontlasting lijkt me niets te maken hebben met je zwangerschap. Misschien gewoon iets verkeerds gegeten. Volgens mij gebeurd het wel vaker tijdens de zwangerschap onder invloed van hormonen. Je moet alleen opletten dat het niet te lang aanhoudt (en dat je niet uitdroogt). Fijn dat je er weer bent trouwens.
Hier gaat het wel goed, bedankt voor het vragen! Ik ga 28 aug op vakantie dus nog even geduld.
@Mirjam, veel plezier met de bbq (alhoewel je dit waarschijnlijk niet meer op tijd leest) DUS hoe was het??
@Jeannet, een beetje nerveus hier. ben er soms van overtuigd dat ik zwanger ben maar soms ook totaal niet. Ik denk omdat ik zo graag wil maarja het zou wel heel snel zijn.. Heb verder ook niet veel klachten af en toe wat krampjes onderin en wat heldere afscheiding bij afvegen. klus nog steeds om de dag. Hoe is het met jou?
Ik hoop dat ik snel duidelijkheid heb, 18-08 m'n nod en 20-08 staat een dagje sauna gepland. als ik niet ongesteld ben en negatief test weet ik niet zo goed wat ik moet.. maarja we zien wel.
@Roos, ik heb echt het gevoel dat je morgen ongesteld gaat worden en hooguit maandag ochtend... Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent maar... naja. In ieder geval blij dat je er weer bent :-D
roos28 schreef:Het is allemaal een beetje raar gelopen....:( Maar ik ben er weer!!!!:-D Had jullie gemist...:cry:
Hoe is het met jullie??? Ik had flink wat bij te lezen, geen zwangeren erbij zag ik, jammer..
En Korel weer terug van vakantie!!! Heb je het leuk gehad??
Ik ben nog steeds niet ongesteld, zit nu op dag 48 van mijn cyclus, heb ook (nog) geen test gedaan...
Super dat ik weer lekker mee kan kletsen!!!! :mrgreen: :-D
mirjam86 schreef:nou fijn korel en jah hopelijk is het raakt bij jou bij mij en iedereen,
nou meiden ik ga ik moet bbq 😃
totvanavond laat:D:D
hve schreef:hey allemaal.
Wat een berichten weer!
hier alles goed. Weer 2 daagjes gewerkt. dus weer lekker weekend!
straks naar de bios 😊 heb er helemaal zin in.(lekkere popcorn)
Korel@ wat fijn dat je een leuke vakantie heb gehad. jammer van de regen!
Lylou schreef:Hola chicas,
Wij zijn ook weer terug van vakantie. Het was heerlijk om weer even in Spanje te zijn. Toch een beetje m'n tweede thuis. Familie ook weer gezien en m'n achter neefje en nichtjes....wat een schatjes...:-D
Ik ben precies op m'n NOD ongie geworden en dus helaas niet zwanger. Ik denk maar zo: we zijn pas net begonnen (was ronde 2). Kon ik wel lekker een kannetje sangría bestellen. Maar voelde me eerst wel even flink gefopt hoor door m'n lichaam..echt mega zere en stuk grotere tieten gehad joh! 😮 haha! En een hogere temp. (nam ik elke ochtend braaf om 6:30 uur op voor het opstaan) Heb die thermometer gelijk weggedonderd...haha! Maak mezelf alleen maar gek zo. Op naar ronde 3 zonder poespas. Klusperiode is weer aangebroken, ook niet verkeerd, en in oktober weer lekker 8 daagjes naar zuid-Spanje. Dus ik ga een lekker ontspannen tijd tegemoet en dat is nou net wat ik nodig heb.
Ik kon op vakantie wel met jullie meelezen, maar kon niet inloggen en dus niet reageren. Dus ben wel een beetje afgekickt hoor haha!
Ik heb gezien dat er een hoop zwangeren zijn bijgekomen. Heb nog lang niet alles gelezen, maar zag de NOD lijst voorbijkomen. Gefeliciteerd meisjes!! Wat een geweldig nieuws voor jullie!! Hopelijk staan er snel nog meer dames onderin bij (inclusief mijzelf natuurlijk...:oops:).
Liefs, Lylou
angel26 schreef:Welkom terug! Jammer dat je ongesteld was geworden!
Ik ben ook in ronde drie en ongeveer rond dezelfde tijd mijn NOD. Leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad!
Lylou schreef:Hey Angel26, ik zag het ja! Succes met klussen he! :-D
angel26 schreef:Was het een leuke film, avond?
Allegra schreef:@emi - Bedankt, intussen zijn alle symptomen weer weg, hopelijk komen ze over een paar dagen terug omdat het gelukt blijkt te zijn 😉
@lylou welkom terug, nu kun je weer lekker uitgerust aan de klus! Wij zijn trouwens ook van plan om in oktober naar zuid-Spanje te gaan maar zijn een beetje lui met regelen.
@mirjam - ook al weet ik dat ik niet zwanger kan zijn, ik probeer ook zo veel mogelijk alcohol te omzeilen momenteel, maar af en toe kan je er echt niet onderuit he? Ik moet zeggen, ik had altijd heel erg behoefte aan een glas wijn op vrijdagavond, maar eigenliijk mis ik het nu helemaal niet.
Bakkertje1983 schreef:Hoiii meiden goedemorgen!
Fijn dat Daantje en Roos weer terug zijn!
Hier ook spannend pfff. Kreeg vanmorgen een telefoontje van mijn moeder dat mijn jongste zusje aan het bevallen is ( uitgerekend op 1 sept). Nu kreeg ik daarna een berichtje dat wordt onderzocht of het misschien blaasontsteking is, ze heeft wel activiteit maar gaan ontsluiting... Misschien dus dat ik vandaag nog naar de andere kant van het land moet... Daarbij komt dat mijn schoonzusje al een week over tijd loopt haha. Zit een maand verschil in maar lijkt erop dat het misschien omgedraaid gaat gebeuren.
Fijne zondag voor iedereen en voor Emi: werkse!!!!
xxx
Jeannet83 schreef:Lijkt op oud bloed..
bij mij was het vorige keer het teken dat in ongie werd.
Maar kan ook niet zo zijn hoor, je weet het niet.
De klachten van ongie en zwanger zijn bijna gelijk HELAAS!!!!
Sophie1978 schreef:Hallo Dames,
@hertogin: Onze NOD is is bijna...Spannend!
Wie oh wie is de volgende die 2 streepjes plast????
Bakkertje1983 schreef:Jeetje, zijn er meer mensen die al rekening houden met alcohol en niet (weten dat ze) zwanger zijn? Ik ben echt geen grote drinker en doe dat dan ook alleen als we een feestje hebben of uitgaan maar als de situatie zich voor doet dan drink ik wel, ook nu we bezig zijn om zwanger te raken. Dit is misschien 1 a 2x per maand maan toch... Vraag me af hoe andere mensen daar in zitten??