PeachOud lidBerichten: 745Lid sinds: 1 augustus 2009
Allemaal mooie bolletjes. Friend, je mag er zeker trots op zijn.
hanse schreef:hier vanmorgen en gister ctg gehad ivm veel harde buiken en gevoelige buiken, heb nu 2 gaden bedrust voor geschreven, mag gelukkig gewoon thuis had nog geen ontsluiting als het niet over gaat moet ik wel naar ziekenhuis. wel even spannend, kleintje moet nog blijven zitten
hanse schreef:sta ook bij buurman onder controle, vond hem vandaag wel meevallen qua strengheid, hij zat in twijfel weer naar huis of blijven daar, was al blij dat ik weer naar huis mocht. heb hier thuis een strenge man die er wel voor zorgt dat ik me rustig hou:-D
hanse schreef:dat wil nog niet echt weg zakken die gevoelige rug/buik, door rustig te liggen nemen de harde buiken gelukkig wel af, als het morgen niet verandert bel ik er gewoon even heen voor de zekerheid.
ik vond hem vandaag zelfs prettig zoals hij over kwam bij mij, heel anders als bij de controles en dat geeft ook wel een fijn gevoel.
Regenboog schreef:nina: prachtig!!! heb je het idee dat ze snel geboren zullen worden? ben je het al zat?
snippie schreef:Monalisa ik voel dat ook aan de zei kant hihi!dan steekt er weer een voetje uit hihi!
Monalisa schreef:leuk is dat he :-D
Nina28 schreef:@ Cruesli: Mooi buikje...het begin is er zeker!!
@ Monalisa: ik ben ook zo nieuwsgierig, wil binnenkort ook wel eens zien wie die druktemakers in mijn buik zijn:-D
J_mylove schreef:Buikje met 16+1 van Ukkie2 😊
Tinesje86 schreef:@ cruesli: mooie beginnende buik! Lekker trots op wezen!
@ monalisa: inderdaad aan de zijkant heb ik regelmatig een voet! haha, soms wel pijnlijk hoor. Maar kan dan van buitenaf ook gewoon zn voetje pakken!!
@ maria: yup mn buik is streeploos gelukkig!
jorina schreef:JJJJ mooie buik al hoor volgens mij ga je net zo hard als ik ging in het begin
ik zal morgen nog een laatste buikfoto maken en daarna wil ik bevallen :-D
Monalisa schreef:ja dat zie je al snel he bij een tweede! LEuk!!
@Tinesje bij mij is het alleen pijnlijk als het tegen mn ribbenboog aanzit dan moet ik soms echt even verzitten op de bank.
@ Snippie en natuurlijk zie ik dat gezichtje van die pretecho ook elke dag op het scherm van mn telefoon en dan weet ik een klein beetje wie ik moet verwachten hahaha
Tinesje86 schreef:@ cruesli: mooie beginnende buik! Lekker trots op wezen!
@ monalisa: inderdaad aan de zijkant heb ik regelmatig een voet! haha, soms wel pijnlijk hoor. Maar kan dan van buitenaf ook gewoon zn voetje pakken!!
@ maria: yup mn buik is streeploos gelukkig!
Nina28 schreef:Ik hoef maar max. 38 weken, als ze er dan niet uit zichzelf zijn, dan word ik ingeleid (of geplande keizersnee)
Ken de statistieken niet echt, maar 36 of 37 weken is op zich keurig... Natuurlijk worden er helaas ook tweelingen veel eerder geboren. Ik ken zelf een meisje die zwanger was van een tweeling en met 24 weken werden ze geboren. Helaas hebben ze dat niet overleefd. Tis dus wel heel spannend, maar tot nu toe gaat het helemaal perfect. Ze liggen zelfs op schema van een eenling...
Regenboog, heb jij eigenlijk al een buikfoto staan? Zal toch ook al zichtbaar zijn, omdat het je 2e kindje is, of niet?
Mijntje schreef:Hey Adnil,
Je hebt al een prachtig buikje! Ik ben jaloers op die van jou haha. Bij mij is het de derde keer. Bij de eerste had ik ook pas een beetje buik met 24 weken.
jorina schreef:
dit zijn voor mij de laatste foto's
40 weken +1