MutsieOud lidBerichten: 2.849Lid sinds: 12 januari 2010
Ben trouwens 16 weken zwanger vandaag! Maar dat ziet iedereen natuurlijk wel in het onderschrift
Regenboog schreef:op blz 100 :D
Rian-kippie schreef:ik zal hier ook eens een after-foto plaatsen... ik kon 6 dagen na mijn bevalling ook weer mijn eigen kleding aan... buikje is nog wat slap, maar al behoorlijk terug getrokken en dat gaat ook nog steeds met de dag beter!!!
op 2 kilo na, ben ik ook alle kilo's weer kwijt!! ik was er 9 aangekomen in totaal...
H83 schreef::-? Tja... en ik op 20,5! Veel vocht hoor... maar toch....
Het is zo verschillend bij iedereen. Mijn collega was ruim 25 kilo aangekomen, net als ik hield zij ook erg veel vocht vast. In een week tijd zat ze op -18... ongelooflijk toch...
Mijntje schreef:Toen zat ze zeker wel 1 week op de wc om al dat vocht kwijt te raken. min 18, echt super
adniL schreef:@ peach.. ik vind het echt heel lullig. heb je niet evaluatie form meegekregen (hebben wij wel van de echopraktijk) dan zou ik het daar zeker aanhalen. Dat hij haast heeft is niet jou probleem. ik vind dit nogal een grove fout. en ik zou me afvragen of hij de rest dan wel zo goed bekeken heeft. wat een eikel.
Ben blij dat wij het niet willen weten en dus ook niets hebben gehoord van het word een ....
@ snippie.. jij moet helemaal gesloopt zijn als ik dat zo lees... pfff.. geniet nog van je paar weekjes verlof voor ze hem gaan halen. slaap lekker uit..
Zo''n voetbal vind ik altijd vet leuk om te zien. idd dat je het niet ziet tot je om draaid vet grappig is dat altijd. Zie je zo'n vrouwtje toch beetje waggelen en denk je wat doet die raar. draait ze om TADAAA 😃 LOL
Rian-kippie schreef:mooi hoor!! heb je nog steeds zo'n last van je handen? ze zien er erg gezwollen uit?!
steffi1987 schreef:Ik heb zo'n last van bekkeninstabiliteit, ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie daar géén last van hebben want ik vind het totaal niet aangenaam.
H83 schreef:Helaas... loop van af +/- week 10 al bij de fysio ivm bekkeinst. en SI gewrichtsklachten... ;-)
Al moet ik zeggen dat de pijn nu gek genoeg minder begint te worden hoor!
Rian-kippie schreef:dat was hier ook zo... ook vanaf 10 weken... tis toen vrij lang stabiel gebleven, maar op het einde kon ik echt niks meer!! erg lastig... nu na de bevalling alle klachten als sneeuw voor de zon verdwenen!!
Eef82 schreef:En hoe vinden jullie mijn voetbal?? Hahaha!
Vickypreg schreef:@Eef wat prachtig zo mooi rond!!
@Steffie, hier ook al bekkeninstabiliteit vanaf week 8 en bij zwangerschap van m'n zoontje vanaf 18 weken. Het is bij mij nooit helemaal weg gegaan helaas, bleef na de bevalling klachten houden (niet lang kunnen lopen en staan) maar het was wel stukken minder en te doen. Nu kan ik zo goed als niks meer, maar in huis me net redden.
Eef82 schreef:En hoe vinden jullie mijn voetbal?? Hahaha!
steffi1987 schreef:Ik heb zo'n last van bekkeninstabiliteit, ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie daar géén last van hebben want ik vind het totaal niet aangenaam.
Vickypreg schreef:@Friend, dat het nu al vast ligt zegt helaas niks over wanneer het gaat komen. Vriend van mij liep overtijd en haar dochtertje lag al met 32 weken vast. Hopelijk wordt je Meniere niet erger, lijkt me erg vervelend. En mooi buikje!!