Hmm dat valt tegen he antje!
Hier heeft Nica geslapen van kwart over 10 tot kwart voor 5! Ben weer helemaal blij want zijn weer 6,5 uur:mrgreen: nog even boeren en weer terug naar bed!
Schorpioentje87Oud lidBerichten: 3.097Lid sinds: 28 mei 2010
second baby schreef:iemand trouwens ervaring met de compressen "lilly pads"?
Anntje schreef:Ook heeft ze nogal moeite met haar ontlasting. Ik moet haar elke avond helpen door haar in haar blote billen neer te leggen en dan haar knietjes naar haar buik te drukken,
Dit is dus precies wat ik gisteren bedoelde en deed toen thom zo'n vreselijke krampjes had! grappig dat jij dat als officiële tip hebt gekregen 😊 Het werkt dus wel kan ik je vertellen!!
second baby schreef:Anntje schreef:Ook heeft ze nogal moeite met haar ontlasting. Ik moet haar elke avond helpen door haar in haar blote billen neer te leggen en dan haar knietjes naar haar buik te drukken,
Dit is dus precies wat ik gisteren bedoelde en deed toen thom zo'n vreselijke krampjes had! grappig dat jij dat als officiële tip hebt gekregen 😊 Het werkt dus wel kan ik je vertellen!!
Wammie schreef:Second baby: ik moet lachen als ik jou laatste zinnen van je berichtje lees. Hoe kijk je stiekem of je compressen nog goed zitten. Ik zat thuis op de bank dus heel oncharmant te kijken of ze nog goed zaten, dit was niet het geval, dus ik ga met mijn handen mijn truitje in en ga ze uitgebreidt goed zitten doen. Ben ik daarmee bezig, kijk ik naar buiten, kijk ik recht in het gezicht van een man vd gemeente die de heg in de straat stond te snoeien. Hij keek me even heel vreemd aan. Ha ha.
Ik ben vrijdag gestopt met de bv, maar heb nog steeds stuwing. Iedere avond kolf ik nu een heel klein beetje om de ergste druk eraf te halen. (iedere keer een beetje minder probeer ik)
Gister hadden we voor het eerst echt een krijsend kind. We waren de hele middag naar een verj geweest en op een ander slaapt ze gewoon niet. Dus 's avonds was ze helemaal over haar toeren. Best balen. Want aan de ene kant blijf ik dan liever thuis, zodat zij haar rust krijgt, maar aan de andere kant, je kunt niet altijd thuisblijven en dat zou ik ook zelf niet willen. En ze moet er ook aan wennen dat ze niet altijd thuis is.
Maar ik blijf dat lastig vinden.
second baby schreef:
vraagje aan Mick en de andere bv moeders: ik heb echt zo vaak een toeschietreflex tussen de voedingen door, bijna wel elk uur...is dit normaal? het prikkeld helemaal alsof er naaldjes in gestoken worden...Of zou dit van de spruw kunnen komen? Hoe gaat dat bij jou mick want jij hebt ook zoveel voedingen toch? Ik wordt ook vaak nog 's morgens wakker dat alles doorgelekt is, dat zou toch een keer moeten stoppen lijkt me? Wordt echt gek van al die zoogcompressen en dergelijke...
Tina schreef:Mick, mag ik vragen waarom je het voeden uit wil stellen? Als ik je verhaal zo lees klinkt het alsof Luuk gewoon wilde drinken... Simon is 's avonds ook vaak wakker en pikt het dan ook niet als we hem weg leggen, hij wil ook vaker drinken. Ook al is dat wel minder vergeleken met de eerste weken...
Prinses, Simon kreunde eerst ook heel veel. Het leek alsof hij heel vaak met geluid aan het persen was. Nu is dat minder gelukkig! Was Mees ook niet te vroeg geboren? Ik heb wel gelezen dat heel veel prematuurtjes dat hebben...
Anntje schreef:Lieve Mick en Prinses, kunnen jullie niet eens met het cb bellen of zij tips voor jullie hebben? Dat heb ik gisteren ook gedaan vanwege Emma haar moeite met de ontlasting en toen kwam ik er achter dat die kleintjes totdat ze fruit en groente krijgen nog hele zachte ontlasting horen te hebben en nog niet stevig zoals Emma het dus wel heeft. Als het extra water in de voeding vrijdag nog niet geholpen heeft moet ik met haar naar de ha voor medicijnen om de darmen leeg te maken. Dus misschien hebben ze voor jullie ook wel een paar tips hoe je er mee om kan gaan.
Emma heeft vanmorgen nog tot kwart over 10 weer geslapen en toen weer een fles gehad. En nu is ze nog steeds wakker en begint nu een beetje te mopperen. Maar goed, das nog veel te vroeg voor een flesje eigenlijk, dus zal zo es kijken wat ze dan wil.
mick schreef:wat een goede berichten allemaal!
Nu ligt Luuk lekker te slapen, maar het was weer drama gisteravond....
Vanaf 19.30 begon hij te huilen, niets was goed. En natuurlijk hadden we bezoek... Uiteindelijk is het tot 23.30 ongeveer doorgegaan. Mijn man zei: wil je hem alsjeblieft eten geven, dan is hij tenminste stil. Ik kan dat huilen echt even niet mee rhoren!
Ik lag al in bed, dus liggend bv gegeven. Luuk viel in slaap, maar toen we hem in zijn bed legde, werd hij weer wakker. En weer krijsen!!
Uiteindelijk de andere borst ook liggend gegeven en toen zijn we alle 3 in slaap gevallen tot 3 uur. Toen was het weer tijd voor eten. Hierna heeft hij gelukkig wel in zijn bed geslapen tot 6.10. Toen weer tot 7.40 geslapen en weer gevoed. Hierna wilde hij niet meer slapen en begon hj weer te huilen en beetje te spugen.
Gelukkig viel hij net in slaap, wil het voeden zo lang mogelijk uitstellen.
Ben soms bang dat ik hem te veel geef omdat hij soms beetje spuugt. Dat deed hij eerst nooit.
En soms denk ik dat hij last heeft van maagzuur dat om hoog komt na het eten. Weten jullie wat je daar tegen kan doen?
Vandaag verder geen plannen, hopelijk wil hij vanmiddag ook weer even slapen. Dan kan ik ook tukken! Ben echt erg moe.....
Schorpioentje87 schreef:
Second baby: Idd iedereen doet alles op een ander tijdstip. De een is snel met dit en de ander weer met iets anders! Komt uiteindelijk toch allemaal goed:mrggreen: Wel knap dat ze dat al allemaal met 7 maanden zei zeg!! Maar idd zoals je zegt, ik vond dit ook wel erg snel!!
minka12 schreef:Ben vandaag begonnen om de spruw te lijf te gaan. Zelf zalf gekocht. Saphira na elke voeding behandelen. En behandel zelfs mijn man. Heb ook middel via borstvoeding.com voor als het nu nog niet wil. Mijn huisarts wilde maandag niks doen. Ja stop maar met alles en doe maar niks meer. Spruw kan geen kwaad zei ze.
minka12 schreef:whahahahaha paarse piemel nou ik heb het niet van ondere dus manlief hoeft daar niet behandeld te worden.
Maar eerst doe ik het nu even met de daktarin en de nystatine.
Ohhh leuk hello kitty keukentje schattig.
minka12 schreef:dames wel de bblcode gebruiken voor je ticker.
greetje83 schreef:He meiden,
Ik heb alles weer bijgelezen, maar ik hou het niet bij om steeds te reageren... 😞
Hier ook nog geen sex, ik ben zo bang dat het pijn doet, want ik voel de wond van de knip nog steeds. Hier wel goed gehecht, dus dat is dan weer mazzel! Heeft iemand anders met een knip wel al sex gehad? Ik vraag me af of ik me aanstel door mijn vriend op afstand te houden. Het zelfbeeld van mijn blubberbuik helpt ook niet bepaald mee wat betreft met zin in sex... Het is allemaal wat.
Morgen moet Max voor zijn eerste prikjes. Zie er echt tegenop, ben als de dood dat hij hartstikke beroerd zal zijn.
Verder slaapt Max steeds wat langer door. Vanacht zelfs 6 uur tussen een voeding en daarna heeft hij weer 5 uur achter elkaar geslapen.
Mijn voeding neemt trouwens ook af, kan dat te maken hebben met dat er nu steeds meer tijd tussen de voedingen zit? 's Avonds heeft meneer zo'n honger, dan komt hij bijna ieder uur, maar na twee keer voeden is het gewoon op. Hij zal wel voldoende krijgen, maar maak me er toch een beetje zorgen over.
Babylover: ik hoop dat het snel beter gaat met jou en je kleintje!
Minka: wat fijn dat de spruw eindelijk wegtrekt! Wat een ellende zeg.
Secondbaby: Is dat iets wat mannen doen? In beelden denken? Ik doe dat ook altijd, zegt dat iets over mij? Haha 😉
Schorpioentje: sterkte met Diesel, ontzettend zielig voor het beestje, maar voor jou moet het ook zwaar klote zijn! Ik moet er niet aan denken de hele dag poep opruimen (naast de luiers van Max dan)