EsmeOud lidBerichten: 145Lid sinds: 1 januari 2005
Vanwege mn miskraam, heb ik nog zo'n rare handtekening, ik zal proberen om hem weg te halen 😊
sab88 schreef:Thanks bebe 😃 Rust nemen doe ik nu heel veel hoor! De vermoeidheid begint nu ook echt!
Het klopt wel wat ze zeggen ... de kwaaltjes beginnen het ergst te worden bij 6 weken gemiddeld! Nou dat klopt hoor ...
Lekker op de bank met een deken en kussen en een lekker kopje thee :)
bebe schreef:poehe volgens mij moet ik maar middagdutjes gaan doen ofzo...
Ben nu bekaf en de steekjes worden steeds erger, en er komen nu ook steekjes in mijn rug bij, daar ben ik niet zo blij mee..
Ik was dit weekend best ongerust over mijn klachten, maar nu ik hier weer bijgelezen heb ben ik weer helemaal happy! Is toch al wel heel normaal dat ik zoveel klachten heb, hoeft niet gelijk te zeggen dat het niet goed is..
Is er al iemand bij de verloskundige geweest???
Wat vragen ze allemaal?? Je bloedtype ook? Die weet ik namelijk niet ;-)
Esme schreef:Ja, vooral de eerste 12-13 weken..Ik heb net een miskraam achter de rug, dus ik doe nu wel wat voorzichtiger aan met het verheugen op een baby..
Ik heb ook begrepen dat heel veel dames die een miskraam hebben gehad ook eerder naar de echo mochten, van mijn verloskundige hoefde het niet..balenn
Esme schreef:Ik heb precies na 2 maanden een miskraam gehad in april..Ik hoop dat niemand hier dat hoeft te beleven.. Gelukkig heb ik vrij snel weer een positieve test:) Ik ben wel weer in de wolken, maar toch blijft het eng
bebe schreef:Ik slaap ook mega slecht! Daardoor ook erg moe denk ik!
Als je bij mijn ticker rechts kijkt zie je een link, daar kun je opklikken en kun je hem aanmaken (kan ook via andere website) en dan kopieer je de URL link en plak je die in je handtekening hier..
Puk schreef:
MvM is hier net weg. Gelukkig een dikke knalstreep….toch even spannend! Heb het boek gekozen, de dvd leen ik wel een keer bij de buurvrouw. Ik ga de flessen eerst naar het depot brengen, pas als ik iedereen het weet komen ze ze ophalen. Ik heb helaas niet het mutsje gekregen L. En ze hebben hier trouwens flessen tekort! Dus moet een week doen met 4 flessen.