sab88Oud lidBerichten: 3.359Lid sinds: 17 juni 2010
hahaha ja dat zou het wel eens kunnen zijn ... heb nu best wel zin een snoep enzo 😃
Femkes schreef:n
Hoop: weten ze eigenlijk al waarom je 2mks hebt gehad? Met hoeveel weken heb je die gehad? Het lijkt me idd wel extra spannend nu....
lonnekeleoni schreef:Hoop, wat een geweldig nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd! (ja, ik lees het nu pas haha...)
sab88 schreef:@ yente: Jij moest ook later nog eeen afspraak maken voor een echo toch?? Hoe ga jij daar mee om??
Ik vind het heel jammer dat ik er niet een krijg met 8 weken. Nou verlies ik geen bloed en heb ik geen rare krampen dus probeer me zo min mogelijk gek te maken.
Maarja ben nog steeds bang dat ik erachter kom met de echo dat er geen vruchtje is of dat het mis is ... gek he de ene dag heb ik dit gevoel veel sterker dan de andere dag.
sab88 schreef:http://www.gardo.nl/upload/images/babykamer/daan_zwarte_vloer_g.gif
De zilver tinten willen we ook gebruiken. De kast niet want die wordt ingebouwd.
Verder wat aankleden met nog een andere kleur maar daar moeten we nog over nadenken
sab88 schreef:en deze kinderwagen willen wij hebben 😊 en dan kopen we er ook nog een maxi-cosi op 😊
http://www.gardo.nl/catalogus/images/Buzz3_ww+bak+vz.jpg
sab88 schreef:Ja dat wilde ik heel graag Yente .. maar mijn vriend wilt dat niet hebben. Hij zegt dat we gewoon nog 3 tot 4 weken geduld moeten hebben..
Maken ze bij een echobureau ook inwendig?? of kun je met 8 weken al uitwendig wat zien?
Esme schreef:gefeliciteerd geit en welkom. Geniet ervan!
San- schreef:@ Geit; GEFELICITEERD!
Enne, wat zijn jullie toch aktief op dit forum... zitten jullie niet op je werk....?
Ik ben eigen baas maar zou het niet zo tof vinden als mijn personeel tijdens werktijd
zoveel op internet bezig is... :wink:............... (al zit ik dat natuurlijk nu zelf wel te
doen.....:oops::oops:)...
Fijne (werk)dag!
sab88 schreef:@ Yente ... wij werken met meer dan 100 werknemers op de lijn .. dus bij ons houden ze al gauw rekening met zieken.
Daarom heb ik een wat minder schuldgevoel. Ze zeiden vorige week ook tegen mij dat zij 100% van het uwv uitbetaald krijgen als een zwangere ziek is.
Nou voel ik me ook echt niet in staat om te werken hoor! dat misselijke gevoel gaat maar niet weg. En nu komt de koppijn ook weer terug :(