hveOud lidBerichten: 494Lid sinds: 1 januari 2005
ik had dat ook ook voor ik wist dat ik zwanger was. hopen maar dat je volgende week een goede test heb
hve schreef:hoe gaat het met Roos en Prinsesje????
roos28 schreef:Ik ben nog steeds niet ongesteld en heb van het weekend weer negatief getest, ik ga morgen contact opnemen met de huisarts....
@Prinsesje, hoe is het bij jou?
roos28 schreef:Ik ben nog steeds niet ongesteld en heb van het weekend weer negatief getest, ik ga morgen contact opnemen met de huisarts....
angel26 schreef:Kan de ongesteldheid misschien opgewekt worden, of iets?
Lientje.nl schreef:Jep dat kan, weet alleen de naam vh medicijn niet. Het wekt een onttrekkingsbloeding op en
volgens mij zijn er ook medicijnen die een eisprong op kunnen wekken.
Ik zou anders het eerste krijgen als ik vorige week nog niet ongi zou zijn geworden...
En Roos, ik zou me zo niet terug naar huis laten sturen met een; "wacht nog maar een paar maand".
Bedoel, je bent niet voor niets gestopt met de pil?! En ik denk dat die medicatie er niet voor niets is.
Maar da's mijn mening....
Daisy schreef:Ik zit in hetzelfde schuitje Roos! Ook weer neg. getest dit weekend en nog niets te bekennen.... Maar ik moet ook wachten van de HA. Dus bereid je er alsjeblieft maar op voor dat jij hetzelfde advies krijgt. Binnen 4 maanden zwanger worden is ook nog steeds heeeeeeeeel snel hoor! Gemiddelde ligt veel hoger dan op dit forum lijkt. Dus maak je niet te druk. Probeer ik ook niet te doen!
Daisy schreef:Mijne volgens mij 72 nu...
emi schreef:
Daisy goed dat je kan afwachten en de natuur zijn gang kan laten gaan. Maar 2 weken vind ik nog wel wat anders dan 85 dagen eerlijk gezegd. En als de huisarts iets voorschrijft zal hij dat niet doen als het kwaad kan..
Regenboog schreef:Er bestaan geen medicijnen die de natuurlijke menstruaties kunnen opwekken. Als u de anticonceptiepil (‘de pil’) gebruikt, krijgt u wel elke maand een bloeding, maar dat is geen natuurlijke menstruatie.Klopt, mijn HA zei zoiets van; dan krijg je med. die een onttrekkingsbloeding opwekken en da's idd geen "echte" menstruatie.
roos28 schreef:YOU GO GIRL:twisted:
Ik ga morgen de huisarts bellen en laat me ook niet afschepen als ze zeggen wacht nog maar een paar maanden. Maar eerlijk denk ik dat niet, anders hadden ze toch wel gezegd, bel over een paar maanden maar terug en niet bel over een maand maar terug.... tenminste dat denk ik...
Lientje.nl schreef:Klopt, mijn HA zei zoiets van; dan krijg je med. die een onttrekkingsbloeding opwekken en da's idd geen "echte" menstruatie.
YOU GO GIRL:twisted:
Enne; JEEJ! M'N BROER&SCHOONZUS ZIJN ZWANGER!!
Ik word tante! WOEHOEEE!!
Ze waren al iets van 3,5 jaar bezig en het is nu gelukt!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ!!! 😃
Het is nog geen pril, zijn 3 weken geleden naar ZH gweest voor iui en
daarna 2 weken op vakantie.
Maar we zijn al heel blij dat we nu weten dat ze in ieder geval zwanger kan raken!!
Ik ben zo blij voor ze!!
Moest ik ff kwijt;)
Chelke schreef:Gefeliciteerd Lientje! Wat een geweldig nieuws..
Roos drink je nu niets meer?
Chelke schreef:Gefeliciteerd Lientje! Wat een geweldig nieuws..
Roos drink je nu niets meer?
sab88 schreef:Haii meiden
Gisteren ontzettende hoofdpijn waar ik nu nog steeds last van heb. Gecombineerd met misselijkheid. Net effe de HS gebeld en vanmiddag een afspraak voor het meten van mn bloeddruk. Hoge bloeddruk zit namelijk in de familie dus kan er maar beter zeker van zijn dat het goed zit!
Vandaag blijf ik iig een dagje thuis van het werk. Als ik moet gaan werken op deze manier dan levert dat alleen maar stress op.
Liefs
Yente schreef:Goedemorgen meiden,
@Lientje: Gefeliciteerd met je broer!
@Roos: Succes bij de HA! Hoe laat mag je?
@Korel: Spannend! Wanneer zou je eventueel willen testen?
@Sab: Balen he! Ik had volgens mij vandaag ook beter thuis kunnen blijven. Ben het hele weekend al misselijk geweest en ik denk niet dat ik er voorlopig vanaf kom...
Ik hoop dat het bij jou wat beter gaat!
roos28 schreef:Dat is balen dat je de hele tijd misselijk bent..
Mijn buik is nog steeds zo dik/opgeblazen, terwijl ik nog niks gegeten heb....
Ik heb om 11 uur een afspraak bij de huisarts, ben benieuwd....
sab88 schreef:Oooh Korel spannend voor jou vandaag! Hoe voel je je? Hoe laat werd je vorige maand ongesteld? En ook precies op je nod of al eerder?
mirjam86 schreef:goeiemoergen dames:D
lientje gefeliciteerd leuk dat je tante wordt.
ik word ook weer tante:D
roos fijn dat je zo naar de huisarts mag, hopelijk heb je goed nieuws.
zwangere dames hopelijk zijn jullie snel weer wat fijner in jullie vel....
korel sucses vandaag.
ook de dames die hun nod naderen 😃
net als roos voel ik me ook raar,
en aangezien ik maar 3 dagen ongie was en voel me af en toe echt niet lekker.
lichtelijk misselijk moe en mn booby's doen ook nog steeds zeer 😞
mijn moeder teste bij mijn broers en bij mij altijd negatief, en bij mijn broer was ze 3 maanden gewoon ongie.......
ik ben benieuwd of ik dat ook van mn moeder heb.
ik heb nu ook totaal geen zin in seks:( normaal na mn ongie heb ik er heel veel zin in maar nu echt niet.
nouja als het goed is heb ik het weekend mn ei en deze week en volgende week weer lekker klussen,
hoop dat ik er dan wel zin in heb.
Yente schreef:Goedemorgen meiden,
@Lientje: Gefeliciteerd met je broer!
@Roos: Succes bij de HA! Hoe laat mag je?
@Korel: Spannend! Wanneer zou je eventueel willen testen?
@Sab: Balen he! Ik had volgens mij vandaag ook beter thuis kunnen blijven. Ben het hele weekend al misselijk geweest en ik denk niet dat ik er voorlopig vanaf kom...
Ik hoop dat het bij jou wat beter gaat!
roos28 schreef:Mirjam, heb je er niet over nagedacht om contact op te nemen met de huisarts?
mirjam86 schreef:ik heb wel ff getwijfelt maar ik kijk nog even hoe deze maand gaat,
want iik was vorige week zaterdag, zondag en maandag ongie,
en toen ineens vrijdagmiddag weer ineens bloed verlies, echt raar.
en ik heb vorige week woensdag getest voor de zekerheid omdat ik zo twijfelde maar hij was dik negatief....
maar ik kijk het deze ronde nog ff aan,
en als ik te lang zere booby's houdt ga ik wel ff bellen voor een eventuele bloedtest (daar teste mn moeder wel positief op).
Yente schreef:@Roos: Fijn dat je nu iig die zekerheid krijgt! Als uit die test komt dat je zwanger bent is dat natuurlijk super, maar zo niet, wat gaat er dan gebeuren?
Yente schreef:@Roos: Weer 3 maanden wachten? das niet leuk zeg.
Yente schreef:Ik geef het op voor vandaag. Ik ga toch maar naar huis en duik mijn bedje in of lekker met mijn dekentje op de bank. Hoop echt dat dit niet te vaak gaat gebeuren.
Ben nu iig nog een halve dag aanwezig geweest en heb het een en ander kunnen doen, dus voel me nu iets minder schuldig...
sab88 schreef:@ Roos: Wat fijn dat je een bloedtest hebt gedaan... wel balen dat je daarna nog 3 maanden moet wachten .. hopelijk duurt het niet zo lang dat je weer ongi wordt!!
emi schreef:Yente: goedzo dat je naar huis bent gegaan, lekker je bed in duiken hoor! En je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor! Ziek is ziek. Hoevaak ben je nou in de eerste 12 weken van je zwangerschap? Dat gebeurd niet altijd en als ik dat zo lees ben jij een serieuze hard werkende werknemer dus maak je niet druk!
Roos: goed dat je gelijk de bloedtest hebt gedaan! Wel lang nog wachten hoor pff.. Nouja dan heb je eindelijk meer duidelijkheid. Ook goed dat je besloten hebt dat je geen testen meer gaat doen, dat lijkt me een stuk rustiger.