AllegraOud lidBerichten: 2.264Lid sinds: 25 juli 2010
Zaterdag, als het nodig is... ik hoop het, denk dat ik het duimen wel kan gebruiken 😉
emi schreef:geeft niks hoor allegra, je mag hier je verhaal kwijt! Heb je klachten / het idee dat je zwanger bent? Spannend hoor..
Korel hoe weet je dat je vorig weekend je ei had?
Natascha1984 schreef:Goedemorgen dames,
Een tijdje niks van me laten horen.
Ben weer op de been erg ziek geweest.
Ben net van me ongi af, jeetje zeg wat was het erg en lang.
normaal binnen 5 dagen er van af nu zeker tot zondag ongi geweest.
pfff...
nou ja niks aan te doen.
Verder voel ik me nog steeds wat k*t ook door vorige week.
Maar ja het zei zo.
@roos, hoop voor je dat het een goede bloedtest is.
STraks weet je eindelijk waar je aan toe bent.
Super meid.
Voor de klussers succes en voor de testers zal voor jullie duimen.
Liefs Natas
sab88 schreef:Geen klachten betekende voor mij zwanger! Voel je je borsten ook niet een beetje Korel?
korel schreef:Mjah, mijn tepels zijn een klein btje gevoelig verders niks, Ik wou eigenlijk pas vrijdag gaan testen, maar nou ga ik twijfelen of ik morgen al ga testen ;)
korel schreef:Goedemorgen allemaal!
@ Roos, ik hoop dat de bloedtest positief is, Maar je moet uikijken dat je niet schijnzwanger bent ofzo, omdat je er zoveel meebezig bent! Het is echt niet verkeerd bedoelt, Maar houdt er niet teveel rekening mee, anders is het zo'n enorme teleurstelling! Maar ik hoop voor jou dat je gewoon zwanger bent, Zal voor je duimen 😊
Ik zal mezelf ff naar het w8bankje verplaatsen, dan komen er ook andere weer boven aan de lijst 😃 hier namelijk nog steeds geen rood :-D
prinsesje schreef:Korel spannend, wanneer wil je gaan testen als je niet ongesteld wordt?
En iemand een idee hoe het met Bakkertje gaat?
Allegra schreef:Dag 2 van de week is klaar... wat een gekkenhuis vandaag, blij dat ik weer lekker met mijn laptopje op de bank zit! :mrgreen:
Natascha fijn dat je weer beter bent!
Hier nog geen ongiklachten in zicht, twee dagen te gaan... klein beetje gespannen borsten, maar volgens mij minder dan vorige maand, en verder niks bijzonders...
Het is trouwens al lang geleden dat Camadia online geweest is he? Ze zou minder online komen, ze zal ons toch niet verlaten hebben :?
Allegra schreef:Wat jammer Chelke! (*note to self: je bent pas zwanger als je een positieve test in handen hebt*) Het leek er zo op, vooral omdat je eigenlijk al ruim een week het gevoel had dat het raak was
Hier nog niks, buiten het schortincident (en het lenzenincident, maar dat heb ik al eens eerder gedaan :() niks opvallends. Wel een beetje pukkeltjes en vet haar. Ik wacht het weekend af.
marloesspin schreef:Nou Allegra ik ga voor je duimen. Hopelijk ben jij het wel...
Ik wacht af.....
Ja inderdaad een kut gevoel. Mijn man dacht ook dat het raak was. Hij was al half in de wolken. Volgende keer val ik hem niet meer lastig met mijn kwaaltjes dan geef ik hem geen valse hoop....
slaap lekker
prinsesje schreef:Bakkertje, jammer dat je ongesteld bent geworden! Ik kan me goed voorstellen dat je niet zo vaak meer online komt omdat je er dan zo mee bezig bent. Bij mij is het ondertussen dag 74 en nog niets te bekennen. Ik wacht gewoon nog even geduldig af tot 1 oktober en dan neem ik gewoon weer contact op met de dokter want dan is het ondertussen al dag 91. Hopelijk krijg ik dan ook een bloedtest zoals bij Roos gebeurt is en verder kijk ik wel waar ze mee komen.
Allegra, spannend zeg nog 2 dagen!
Korrel, ook bij jou wordt het erg spannend zeg! Hopelijk krijgen we er deze week weer een paar zwangeren bij....
Chelke, ook voor jou erg jammer. Veel succes in de volgende ronde!!!
Roos, voor jou wordt het nu ook spannend met de bloedtest. Je krijgt vrijdag de uitslag? Ik ga zo onwijs voor je duimen meis! Je verdient het om nu eens wat meer duidelijkheid te krijgen!
Hopelijk ben ik voor de rest niemand vergeten...
Hier dus nog steeds geen ongi...
korel schreef:Goedemorgen dames.!
Yente, je mag gewoon zeuren hoor, hier kun je het allemaal lekker van je af schrijven!:-D
Sunshine, Wel fijn dat je zo weinig kwaaltjes heb, kan wel begrijpen dat je dat heel onzeker maakt, Maar je hoeft natuurlijk geen kwaaltjes te hebben sommig worden pas kotsmisselijk naar 12 weken, Mijn moeder wel iig 😉
Tja, ik heb vanmorgen een testje gedaan.. Er is een heeeel licht streepje te zien, maar dat was niet binnen de 5 minuten, denk ongeveer na en half uur, dus het is niet echt betrouwbaar... 😖
Ga nou pas zaterdag testen als ik nog steeds niet ongi ben..
sab88 schreef:Meiden ik ga jullie een tip geven en jullie moeten zelf weten of jullie deze gebruiken...
Ooit gehoord van pre-seed?? Dat is een niet zaaddodend glijmiddel. Nu zullen jullie wel denken ik ben hartstikke nat van mezelf... ik heb het eigenlijk ook niet nodig maar las verhalen van meiden die dit gebruikte en zwanger waren!
Nou wat denken jullie .. ik heb dit spul gebruikt deze ronde en ja hoor ... ZWANGER ... weet niet of het door dat spul komt maar het glijmiddel zorgt dat de zaadcellen nog makkelijker richting je eitje zwemmen.
Het is best duur 20 euro voor 6 pipetjes. Het is een langwerpig tuutje met glijmiddel. Deze moet je in je vagina doen en dan uitknijpen. Ik heb er 2 gebruikt. 1tje een dag voor de eisprong en eentje 3 dagen voor de eisprong
Ik weet niet of jullie er wat aan hebben maar voor mij was het super!!
Liefs
Sunshine83 schreef:@Allegra Ik had eigenlijk ook nergens last van voor mijn NOD. Ik had pijnlijke tepels, maar die had ik de maand ervoor ook. En wat puistjes, maar ik dacht dat dat kon komen omdat ik ongesteld moest worden. Ik had juist totaal niet het idee dat ik zwanger zou zijn. Nadat ik 4 dgn overtijd was, realiseerde ik me dat pas (was er niet zo mee bezig) en besloot maar eens een test te doen...toen nog een...en nog een (ik geloofde het niet meteen, haha).
@Roos; Ik ga echt heel hard voor je duimen dat ze je vrijdag eens positief nieuws kunnen geven. Ze kunnen het je toch niet aan doen om je weer 3 maanden te laten wachten?
Ik voel me eigenlijk nog steeds prima. Geen misselijkheid, alweer minder vermoeid dan vorige week, en als ik met huid extreem goed verzorg valt het met de puistjes wel mee. Ik mag echt nog steeds niet klagen. Toch is het ook eng van de ene kant. Hier lees ik van iedereen allerlei zwangerschapskwaaltjes, die je ook kunt zien als bevestiging van je zwangerschap....dat heb ik dus niet en maakt af en toe onzeker.
Vorige week dus de eerste echo (met 8 weken) gehad en het hartje zien kloppen. Volgende week donderdag de 2de echo, dan kunnen ze een stuk beter 'meten' om de precieze bevallingsdatum te berekenen. Ben nu alweer benieuwd en blij als ik het hartje weer heb zien kloppen. Ben dan 10 weken, dan kan 't toch al bijna niet meer mis gaan!?!
Yente schreef:Grappig, ik heb ook preseed gebruikt in DE ronde....
roos28 schreef:Dat is dus wel interessant preseed, maar wanneer gebruiken jullie dat dan, ben je bezig en dan zeg je ho wacht even even 'preseeden' 😉
Maar ja ik heb geen idee wanneer ik vruchtbaar ben.... dus dat heeft bij mij weinig nut :-(
Yente schreef:Grappig, ik heb ook preseed gebruikt in DE ronde....
Sunshine83 schreef:Ik niet....Ghehe dus je kunt ook nog ouderwets zwanger raken zonder 'moderne' technieken, hihi
sab88 schreef:@ Korel ... als je op de kruidvat test een licht streepje ziet ben je gewoon zwanger 😉
bij kruidvat test heb je geen indroog streepjes 😉 althans heb toen mijn vriend laten plassen en dan 3 weken was tie nog wit
Yente schreef:Meiden, ik word een beetje melig hier en daar ben ik heel blij om. Ben namelijk al een week zo chagerijnig, tgene het depressieve aan...
Dus, als iemand nog een leuke mop weet?
korel schreef:Whahaha, naja zal miss morgen een kruidvat test doen dan 😉 maja vind zo spannend dat ik bijna niet durf ;)
korel schreef:Hoe weet een Engels man dat zijn vrouw is overleden.....?
Yente schreef:@Korel: Je bent al over je NOD, dus het maakt niet uit wanneer je test. Je mag op ieder moment van de dag testen. Maar ik wil je niet opjagen hoor, je moet echt doen waar jij je goed bij voelt. En als je nog een paar dagen wil wachten, dan wachten wij gewoon met je mee!
korel schreef:Maar ik gaat lekkr lasagna maken 😃 ( wij eten s'middags warm 😉 komt beter uit met werk.. 😃 )