roos28Oud lidBerichten: 1.185Lid sinds: 1 januari 2005
Ik ga vanmiddag na het werk iets halen, iets makkelijks, weet nog niet wat... iemand ideeen ? Iets wat snel klaar is..
roos28 schreef:Ik ga vanmiddag na het werk iets halen, iets makkelijks, weet nog niet wat... iemand ideeen ? Iets wat snel klaar is..
sab88 schreef:lasagna mmmmmmmmm I love Lasagna ;)
roos28 schreef:Ik ga vanmiddag na het werk iets halen, iets makkelijks, weet nog niet wat... iemand ideeen ? Iets wat snel klaar is..
korel schreef:Spagetti is snel klaar, of een lekker soepje met stokbrood,
Hertogin schreef:Korel,
Jij bent toch een binnenvaartschipper? Zag van de week een binnenvaartschip met daarop een ruimte vol kinderspeelgoed en een stevig hek eromheen zodat de kinderen wel buiten konden spelen maar niet in het water vallen ;)
sab88 schreef:Emi 😊 hoe is het met jou meid?? Ik hoorde dat je gewoon lekker op je gemak doet en niet omdat het "moet" klust!?
Ik zie wel dat je ei eraan zit te komen 😊 heb je wel een deze dagen geklust??
angel26 schreef:Voor iedereen heel veel succes gewenst!
En korel, hopelijk heb je de volgende test weer een wat dikker streepje!
Allegra schreef:Korel wat spannund!!! Haha die mop, mijn man is Engels, maar ik niet dus ik hoef me niet beledigd te voelen haha! Hij was trouwens ook mooi getimed, dat de vraag op de ene pagina staat en het antwoord op de volgende :mrgreen:
Lasagna yum! Ik moest voor de afwisseling weer eens ruzie hebben over het eten met mijn man - ik ga op woensdag na mijn werk altijd rechtstreeks naar de sportschool en dan kookt hij, maar hij was op pad voor zijn werk vandaag en zo laat thuis dat ik nog zelf kon gaan staan koken... Hij heeft het heel druk dus de rest van de week kook ik altijd, maar het sucks dan wel als-ie een keer moet koken dat hij dan nog te laat komt.
Yente, vandaag overleefd?
emi schreef:
Yente, dat je naar die vergadering bent gegaan! Dat trekt je lichaam toch niet??
korel schreef:Goedemorgen Dames!
Hve, Spannned, maandag een echo, Met 11 weken kun alles wel al goed zien of niet?
Prinses, Slijmprop betekende geloof ik dat je ei eraan kwam.
Ik heb vanochtend een CB gedaan, en hij gaf een streepje aan 😃 wel heel lichtjes, je ziet hem wel goed maar tis een lichte lijntje.. zou het dan toch echt zo zijn??? 😃 Ik denk dat mijn ei later is geweest en dus eigenlijk te vroeg test, dus durf nog niet zo heel erg hard te juichen... maja streepje is een streepje toch? ga vant weekend weer ff wat testen inslaan, kan ik volgende week weer testen, hoop dat ie dan een stuk donkerder is! Ik ben dan alleen wel helaas vlak voor de bruiloft van mijn beste vriendin uitgerekend! das een btje jammer dan, maja drukt te pret niet ;)
Yente schreef:Streepje = streepje. Gefeliciteerd!!!
roos28 schreef:Inderdaad Korel!!! Echt super!!!! Ben beetje jaloers.....:-(
Yente schreef:Dat snap ik wel Roos. Ik zou in jouw situatie ook superjaloers zijn. Knuffel!
Heel veel succes met nog 1 dagje wachten op de uitslag!
Yente schreef:Ik heb trouwens vanacht raar gedroomd. De bevalling was net begonnen, maar nog niet heel erg. Mijn man ging toen op zijn dooie gemak een kinderwagen uitzoeken en halen. Ik helemaal over de rooie omdat dat natuurlijk allemaal al geregeld had moeten zijn! Maar toen kwam hij terug met een kinderwagen die ik niet mooi vond en heb ik hem terug naar de winkel gestuurd :confused:
Weird....
Ik zie het al gebeuren :mrgreen:
Mammavan2kids schreef:Ik snap je onzekerheid hoor Korel maar je krijgt geen streepje als er geen hcg in je urine zit...Die kruidvat testen zijn goed:D die heb ik ook gebruikt...
Kids opvoeden gaat hier tussen alles door.Ze weten nog van niks maar zijn o zo lief 😃 De oudste 'helpt' zijn zusje onder de douche te doen en alles voor de volgende dag klaar te leggen.Smorgens breng ik hem naar school en dan lig ik tot hij uit school komt op de bank of op bed(gelukkig heb ik nog en vakantie op kunnen nemen :D)Manlief doet ook veel maar koken kan hij niet helaas 😞 dus dat zal ik toch moeten doen. Ach we doen het voor een goed doel...Ik had alleen wel wat meer steun verwacht van mijn vriendin maar die is helaas te druk met andere dingen...Ineens zijn dan andere dingen belangrijk...
Verder klaag ik niet hoor hihi anders ben ik hier alleen maar aan het klagen!
Wanneer ben je precies uitgerekend korel??Als je van je ''eigen berkende eisprong'' uitgaat?
roos28 schreef:Inderdaad Korel!!! Echt super!!!! Ben beetje jaloers.....:-(
korel schreef:Wel leuk dat ie dan zijn zusje helpt 😃 alle kleine beetjes hulp is mooi meegenomen!
denk dat ik ongeveer 30 mei 2011 uitgerekend ben, maj je weet toch pas echt wanneer je uitgerekend ben met een termijn echo ofzo?
korel schreef:Goedemorgen Dames!
Hve, Spannned, maandag een echo, Met 11 weken kun alles wel al goed zien of niet?
Prinses, Slijmprop betekende geloof ik dat je ei eraan kwam.
Ik heb vanochtend een CB gedaan, en hij gaf een streepje aan 😃 wel heel lichtjes, je ziet hem wel goed maar tis een lichte lijntje.. zou het dan toch echt zo zijn??? 😃 Ik denk dat mijn ei later is geweest en dus eigenlijk te vroeg test, dus durf nog niet zo heel erg hard te juichen... maja streepje is een streepje toch? ga vant weekend weer ff wat testen inslaan, kan ik volgende week weer testen, hoop dat ie dan een stuk donkerder is! Ik ben dan alleen wel helaas vlak voor de bruiloft van mijn beste vriendin uitgerekend! das een btje jammer dan, maja drukt te pret niet ;)
marloesspin schreef:Korrel, Gefeliciteerd, kan me voorstellen dat het allemaal nog onwerkelijk is. Maar je mag blij zijn meid!
Allegra, dat belooft veel goeds :):) ik ga voor je duimen.
@ Chelke, welke ovu testen ga je gebruiken? wilde er eigenlijk ook mee gaan beginnen, maar heb er helemaal geen ervaring mee.
Kan iemand wat tips geven?
Mammavan2kids schreef:
Emi, slaap lekker en jij hebt nog een paar dagen tot je nod(alhoewel hij erg variabel is zag ik,maar uitgaande van 1e dag) Ik vind het knap dat je er nu zo tegenover staat maar wanneer zou je evt gaan testen??
emi schreef:Hey, lief dat je naar me vraagt. Ik ga uit van een cyclus van 34 dagen (gemiddelde van 33 en 35 dagen ronde 1 en 2) en dan zou ik woensdag ongesteld moeten worden (over bijna twee weken). Als ik die vrijdag erna (cyclusdag 37) nog niet ongesteld ben, ga ik testen want we gaan dan een weekendje weg en dan mag ik graag een drankje drinken (of twee...) tenzij ik dus zwanger ben.
Hoe voel jij je? Hoe ver ben je inmiddels? heb je al een echo gehad?
roos28 schreef:Cyclus: dag 89, 16 september nog niet ongesteld :shock:
Mammavan2kids schreef:Korel hoe voel jij je??
korel schreef:Ik voel me prima, Geloof het nog niet echt 😉 morgen haal ik cb met zwangeschaps indicatie, vanmorgen een kruitvat 2 voor 5 euro gedaan, en was toc hecht nog steeds zwanger 😉 Heb verder nergens last van, alleen wat moeiig
korel schreef:Ik voel me prima, Geloof het nog niet echt 😉 morgen haal ik cb met zwangeschaps indicatie, vanmorgen een kruitvat 2 voor 5 euro gedaan, en was toc hecht nog steeds zwanger 😉 Heb verder nergens last van, alleen wat moeiig
Mammavan2kids schreef:roos dat is dus nog even afwachten!ik zal het hier vanmiddag in de gaten houden.
emi ik heb nu een vakantie op kunnen nemen omdat ik me lichamelijk ook erg slecht voel.Ik heb nu nog een week en hoop daarin wel op te knappen.Met mijn man kan ik er wel over praten maar begrijpen doet hij het niet...natuurlijk!Al is hij heel lief voor me en helpt hier heel goed.Ik doe gewoon heel lelijk tegen hem dus echt gezellig is het dan niet;) Met mijn beste vriendin kon ik er goed over praten maar die heeft teveel andere dingen aan haar hoofd en heb ik dus al bijna 4 weken niet gesproken 😞
Ik moet gewoon even kijken hoe dit zich verder ontwikkeld....
Mammavan2kids schreef:Lekker toch, je hoeft niet altijd kwaaltjes te hebben! En veel rusten(zal moeilijk zijn met jou baan..)je lichaam heeft het nodig!Gelukkig dat de test aangaf dat je ng steeds zwanger bent;) hihi! Probeer te genieten...misschien word het na morgen wat meer werkelijk...
korel schreef:Over 2 weken is onze matroos weer terug, dus dan kan ik wel rusten als ik dat nodig heb, dan ben ik veel minder nodig, dus dat is wel lekker, De matroos is dan zowiezo 8 maanden bij ons dus dat is wel lekker 😃 En dan kunnen we altidj vragen of dat ie wat langer wil blijven anders wordt het wel zwaar als ik net bevallen ben en we zonder matroos zitten 😉 maja dat komt wel goed!
Doe jij ook rustig aan! Hoop dat je je snel beter voelt, en dat je vriendin wat meer tijd voor je vrij kan maken!
korel schreef:Hihi, Ja dat klopt, Dat komt hier dan ook op het achterdek 😃
Op die manier kunnen de kinderen aan boord toch buitenspelen, Want anders is het natuurlijk levensgevaarlijk. Op veel schepen is het gewoon net een speeltuin met glijbanen, schommels, huisjes, zandbak noem het maar op ;)
Lylou schreef:Hey Hertogin! Ben je er weer? Heb je al een tijdje niet gezien. Hoe gaat het met je?
Liefs, Lylou