Hier nog steeds niets...
Roos, heb jij al nieuws? Ik lag gister in bed en dacht, shit ben ik nog vergeten Roos succes te wensen...
AllegraOud lidBerichten: 2.264Lid sinds: 25 juli 2010
roos28 schreef:Sorry meiden dat jullie zolang moesten wachten, gister na werk erg druk en 's avonds kregen we visite.
Ik had de huisarts gebeld en helaas niet zwanger.....
MAAR de andere hormonen waar op getest was op LH en FSH waren GOED, weet alleen niet goed wat dat dan wil zegge, weet iemand dat? Was ik vergeten te vragen aan de dokter....
Nu dus 3 maanden wachten.... als ik dan nog niet ongesteld ben geworden en negatief test dan moet ik weer de huisarts bellen.............
Natascha1984 schreef:Goedemorgen damens,
Ik weet het heb al een tijdje niks van me laten horen.
Lees elke dag wel even mee...
@Korrel gefeliciteerd
@roos jammer zeg!
De reden dat ik hier weinig ben is omdat ik achteraf nog steeds erg zeer doet.
Voor de zwangeren en die positief testen harstikke leuk vind maar ik ben gewoonweg jarloers daarop.
En het doet erg zeer om alles te lezen.
Ik zal uiteraard het wel blijven volgen maar zal weinig reactie geven.
MOet eerst alles goed verwerken.
Hoop voor jullie begrip.
Liefs, Natas
emi schreef:Marleen ben je al druk aan het klussen?
wat een rust hier zeg.. ik verveel me een beetje.
roos28 schreef:Ja ik ken het gevoel natasha... ik ben ook kei jaloers op de meiden die wel zwanger zijn... ook merk ik dat ik er steeds slechter tegen kan als iemand in mijn omgeving zwanger is.... Ik voel me zo klote, waarom nou... Dat ik nog niet zwanger ben dat kan maar wordt gewoon niet ongesteld.... zit al sop dag 91....:-(
korel schreef:Goedemorgen dames!
Roos, ik kan begrijpen dat het voor jou ontzettend klote is! 91 dagen alweer, Is het geen optie om voor 1 maand de pil weer te te slikken dan weer te stoppen misschien dat het dan sneller op gang komt ( geen idee of dat helpt of mag, tis maar een idee )
pff. ik kan het nog steeds niet geloven.. 😃 Me man heeft zich nou al bijna een paar x verl*lt tegen zijn familie 😖 vind ik niet zo leuk maja, kan het ook wel begrijpen. Tis nog echt ontzettend onwerkelijk!
Lylou schreef:Oh, haha, das ook toevallig emi! Had je berichtje nog niet eens gelezen. Hoe'st met jou?
emi schreef:
Angel26 en ikke82 hoe gaat het met jullie?
emi schreef:gaat wel. voel me vanmiddag niet zo lekker maar verder gaat het wel goed. ik heb weer veel klachten maar niet zo veel als vorige maand. en ik schuif ze niet allemaal af op een mogelijke zwangerschap maar op een mogelijk ongesteldheid. Merk wel dat ik hier weer veel ben de periode voor de nod. ik weet niet zo goed of ik dat erg vind.
emi schreef:heb je enig idee wanneer je ei was? sorry misschien heb ik het wel eerder gevraagd.. kon je met die testen vóór je nod testen of erna? want met sommige kan je 4 dagen voor je nod testen en als je die test had, is het toch wel bijzonder dat je negatief test en nog niet ongesteld bent..
naja het hoeft ook niet te zeggen maar je cyclus lijkt zo constant.
emi schreef:Allegra ben je nog steeds niet ongesteld?
Camadia benieuwd of jij iets voelt?
Angel26 en ikke82 hoe gaat het met jullie?
Stampertje en Aphrodite zijn al lang niet meer online geweest toch?
en lylou hoe gaat het met jou? (zie dat je nu online bent).
Mammavan2kids schreef:Kun je niet thuis blijven dan roos??
En misschien moet je eerlijk tegen je vrienden zijn als ze vragen over zwanger willen worden...Dat je ermee bezig bent en dan je verhaal uitleggen.Dan houden ze vast rekening met je...
Mammavan2kids schreef:Ja dat is lastig...Jammer dat ze je ''hint'' niet hebben opgevangen!!
Als je besluit om te stoppen zullen we dat allemaal jammer vinden maar natuurlijk wel respecteren!
Ook wens ik je heel veel succes...en dan ook met alles!
Zou je geen tarwekiemtabletten willen slikken?Die wekken je menstruatie op en het zijn dan geen ''echte medicijnen''.Misschien helpt het wel!!