emi schreef:bakkertje mag ik vragen waarom je precies naar de huisarts gaat? zoals ik het lees is het alleen vamwege dat beetje bloedverlies? je bent nog niet zo lang geleden begonnen met zwanger raken dus dat kan toch gewoon? waarom maak je je daar zorgen om? en misschien is het wel een innestingsbloeding dan kan je toch beter 7-10 dagen wachten en dan gaan testen? Sorry vroeg het me gewoon even af 😊
Ik vind het nog niet zo spannend eigenlijk, pas als ik die strip in het potje heb gehad en moet wachten en daarna moet aflezen, dat vind ik spannend! haha
Nou... Het was niet enkel het bloedverlies (anders was ik niet meteen naar de HA gegaan)... Hieronder lees je mijn eerdere bericht:
"Ik heb gisteren een beetje, helder, bloed gehad met afvegen. Was maar eenmalig. Daarbij wel een menstruatiegevoel gehad en de 2 dagen daarvoor elke dag beetje buikpijn en vannacht heel erg! Elke x een paar minuten buikpijn, dan weer even niet en dan begon het weer. Dat heeft wel zeker 4 uur aanghouden op en af... Heb de dokter gebeld maar daar kan ik pas morgenmiddag terecht. Heeft hier iemand een idee wat het kan zijn? Ik zit op dag 19 van m'n cyclus."
Het ging mij dan met name met de aanhoudende buikpijn en vooral de aanhoudende heftige pijn 's nachts. Dit was zo heftig en mij zo onbekend dat het voor mij genoeg reden was om de HA te bellen...
Ben dus vanmiddag bij de HA geweest. Hij heeft een inwendig onderzoek gedaan en voelde een verdikking in mijn eileider. Om die reden ben ik doorverwezen voor een echo. Heb ik vanmiddag heen gebeld en hebben pas volgende week dinsdag een gaatje. Nog ff afwachten dus. Buik blijft pijnlijk en ook m'n onderrug zeurt.
Lylou en Emi, veel suc6 met testen morgen!
Mirjam, mooie tattoo hoor! Zit er ook al een tijdje tegenaan te hikken maar durf ook niet haha. Maar als ik jouw verhaal zo lees valt het wel mee. Misschien toch maar weer eens overwegen :-).
Fijne avond!