mirjam86 schreef:hahaha loopt ze daar als een dwaas vogeltje die hoog in de lucht vliegt :Dja de afleiding lijkt me ook wel fijn, maar denk dat de werkdag wel erg lang duurt dan.
Hey mensen, BEDANKT voor al jullie felicitaties!! Ik besef het nog helemaal niet eigenlijk, heb een drukke werkdag gehad en weinig tijd gehad om er bij stil te staan. Werk op de kraamafdeling en soms als ik een baby vast had dacht ik wel: dit krijg ik straks ook! Echt zo gek je bent er 3 maanden bijna elke dag mee bezig en nu is het er daar ergens in m'n buik... Ik bekijk de test steeds weer maar het streepje is echt een streepje. Ik wil hem wel op het forum zetten maar weet iemand hoe?
Het is wel gek dat ik het eerst hier heb vertel en pas later aan m'n moeder enzo.. Vanavond gaan we het m'n moeder al vertellen. Wel snel maar ik wil dat zo en m'n man staat achter mij.
Klachtjes? Tja die ik gister avond beschreef.. Af en toe misselijk, krampen, borsten gevoelig, witte afscheiding, etc.... Nouja en gister avond die bloedneus en niet lekker voelen vond ik ook verdacht...
Ik heb de hele tijd het idee dat ik nu iets moet, verloskundige bellen moeders voor moeders bellen maar dat hoeft nog helemaal niet denk ik?
Sorry ga even niet op iedereen apart reageren, zit even te vol van mezelf :oops: