Sophie: Ik zou wachten met vertellen. Als je het begint te zien kan je altijd nog. Er moet toch ook wel een reden zijn om je te contract te ontbinden in die 3 maanden proeftijd of hoeft dat niet? Ik heb er niet zoveel verstand van. Als ik zo eens reken kom je uit op 19 weken voordat je het kunt vertellen. Wanneer je iets begint te zien verschilt van persoon tot persoon. Bij mij begin je nu pas iets te zien (ben nu 15 weken), maar bij anderen zie je het al met 10 weken.
Succes en laat ze zien wie en wat je waard bent!
In NL moet je uiterlijk 3 weken voor je verlofdatum vertellen dat je zwanger bent. Je hebt nog even te gaan dus!
Marloes: ik had het ook alleen ’s nachts. Geen zorgen meid, komt allemaal goed. Idd, lekker genieten nu! Geniet maar van je energie. Voor je het weet voel je je een dweil! (hoop het niet voor je hoor) Dat boek van Kluun is idd geweldig. Mijn man is geen lezer, maar hij heeft het binnen enkele dagen uitgelezen (terwijl hij een boek al 2 jaar op zijn nachtkastje heeft liggen en alleen 2 blz heeft gelezen. Die met de titel en de echt eerste blz…)
@ikke: hoe is het met je man? Ja heb Grey’s Anatomy ook gezien. Ik moest wel, nadat de vorige afl zo idioot afliep! Pff, wie bedenkt het nou om het zo spannend te maken (is dr Sheppard dood of niet?). De traantjes stroomden hier ook. Voor degene die nog moeten kijken, nu even niet verder lezen anders verklap ik de boel! Zeker toen Meredith een miskraam kreeg. O, zo erg! En ook toe ze zo aan het huilen was toen ze dacht dat hij dood was…. Pffff!
@Emi: heb bij de Miss Etam een broek en 2 shirts/truien gescoord en bij Prenatal een joggingbroek + vest (lekker voor ’s avonds), een witte longsleave met zwart shirt met korte mouwen voor er overheen en een shirt met korte mouwen. Wil van de week nog ergens een broek scoren en dan kan ik weer even vooruit denk ik. Bij Miss Etam heb je nu 20% korting op de positiekleding, dus dat scheelt aanzienlijk! Veel van de positiebroeken passen mij niet echt. Heb aardige volle billen en die rand van het elastiek wat je bij die broeken hebt begint bij veel broeken zo laag en de meeste broeken zijn echt veel te lang. Nu heb ik een handige moeder die daar wel wat mee kan, maar is toch vervelend. Ze hebben geen positiebroeken met lengte maat helaas.
Skip vlees even uit je menu. Dat is ook zwaar voor je maag. Dat helpt bij mij erg. Verder kun je dingen als rijst, soep en een boterham eten. En als ik misselijk was, was ik dol op patat! Klinkt vreemd, maar het was wel een van de dingen die ik makkelijk weg kreeg. Niet te veel denken dat je goed moet eten. Slik er vitamine voor zwangeren bij en het komt allemaal goed. Het kan geen kwaad heeft de vk tegen mij gezegd. Als je je weer wat beter voelt ga je vanzelf weer beter eten. Lekker eten waar je zin in hebt en desnoods maar een beetje. Ben op het moment ook geen grote eter.
Dat traantje wegpinken klinkt ook heel herkenbaar. Ik zat zowel ’s morgens als ’s avonds in de auto te huilen van vermoeidheid. Ik wist niet waar ik het zoeken moest. Die dag vrij heeft bij mij wel geholpen. Misschien moet je toch eens om de tafel met je baas en wat minder werken of minder avond/nachtdiensten draaien. Sterkte meid! (weet je nog hoe je mij er op wees dat ik aan m’n kindje moest denken. Dat doe ik nu bij jou!).
Fijn dat je moeder langs komt. Hoop dat ze je nog even geholpen heeft, vast wel J
@stampertje: veel plezier met klussen de komende tijd? Laat ze de pijlen volgen he? ;-)
@prinsesje: ik snap dat je baalt als een stekker. Had het idee dat ze er nu echt wat aan gingen doen. Dat had jij ook volgens mij. Als je ervoor open staat zou ik eens informeren bij het alternatieve circuit. Ik heb zelf hele goede ervaringen met accupunctuur. Het hoeft niet met naalden. Ze werken ook met laser (tenminste, die van mij). Ik zie dat je in Rotterdam woont. Die van mij zit in Moordrecht en is echt een hele fijne. Onderstaande staat op zijn site. Hij heet Reggie Janssen. Als je dat intikt op google, vind je z’n site zo (derde hit volgens mij)
Kinderwens [align=right]
[COLOR=#422b1e][/COLOR]
[COLOR=#422b1e][/COLOR]
[COLOR=#422b1e][/COLOR][/align]
Gewenste zwangerschap en bevalling.
Extra aandacht in mijn praktijk geef ik aan mensen met infertiliteitsproblemen. De Chinese en Japanse geneeswijze biedt mogelijkheden om hierin te helpen. Onderzoek heeft uitgewezen succesvol te zijn bij IVF , ICSI en IUI. Kunt u niet zwanger raken dan vergroot acupunctuur de kans van slagen.
Met acupunctuur kan de vruchtbaarheid verbeterd worden door onder andere:
Invloed uit te oefenen op de cyclus (lengte, PMS, bloedverlies, eisprong)
Regulatie van de hormoonhuishouding, mede door stress te verminderen.
Verbeteren van eierstokken, follikels en de kwaliteit hiervan.
Stimuleren van bloed en energiecirculatie in de buik.
pijn verminderen door voorkomen van stress tijdens de punctie.
Het immuunsysteem versterken.
Verminderen van baarmoedercontracties na terugplaatsing.
Verbeteren van verdikking en doorbloeding van baarmoederslijmvlies.
Ook helpt acupunctuur om de conditie van uw partner te verbeteren indien nodig. Zoals het in balans brengen van het hele lichaam en verbetering van de kwaliteit van het sperma.
@Yente: Ik was al zo jaloers, zucht…… Gaaf dat hij de coordinator is van de trainingen. Dan kijkt hij vast regelmatig mee. Leuk zeg! Geef mij ook zo’n job!
@sabb: even lekker een tukkie doen als je zo moe bent en als het kan (achter het stuur in de auto bv niet zo handig. Tenzij je even parkeert natuurlijk, grinnik). Nog 2 dagen! Mag je vroeg of ben je laat op de dag aan de beurt voor je echo? Straks als je echo hebt gehad weet je niet meer waar je je nou zo druk om maakte. Ik ken het van mezelf hoor. Ik had het weer bij onze tweede echo laatst…. Dat blijft wel denk ik.
@mirjam: He wat shit meid! Ik hoop dat hij beter uit zijn diepe slaap komt dan dat ze denken! Sterkte! En veel beterschap ook voor jezelf. Goed voor jezelf zorgen he? Slik je al vitaminepillen? Als je die neemt voor zwangeren, heb je gelijk foliumzuur te pakken! Als ik een zere keel heb neem ik altijd (oke, nam nu) een slokje van de rum van mijn man. Hij drinkt altijd pure donkere rum. Dat helpt heel goed en je slaapt nog lekker ook! ;-)
@angel: ow, nog 1 dagje!!! Spannend! Kom je het wel vertellen hier?
@Chelke: goedmaaksex is de beste zeggen ze…. Wie weet wat het brengt :-D