roos28 schreef:Nou als ik contact heb gehad met de huisarts en een (bloed)test heb gedaan en echt niet zwanger ben, dan ga ik echt aan het lijnen!!
Ik let op, maar val maar niet af.... 😞 en vooral mijn buik blijft dik... ik had eerst een mooi plat buikje en nu, pffff
Ik gebruik sinds eergister
Bio 30 days van Pharma Nord.
Vriendin van mij was hier zeer tevreden over, ze zier er weer strak uit!
Staat nergens dat je ze niet mag gebruiken bij evt. zwangerschap,
het zijn eigenlijk alleen maar kruiden.
Dus, ben benieuwd, ik merk sinds gisteraaf wel dat ik minder zin in snoepen heb.
Ze zijn alleen niet goedkoop... Maar volgens mij hebben ze bij de Etos deze week iets van 10euries korting, dan komt ie op 30euries voor een hele maand pillen. Succes:-D
http://www.tipsbijafvallen.nl/bio-30-days.htmDaisy schreef:Ik heb vandaag (dag 60 en nog niets te bekennen....) de huisarts maar eens gebeld, nadat ik via dit forum begreep dat Roos en Prinsesje al wel wat verder worden geholpen door hun huisarts. Maar de mijne gaf toch aan dat ze pas iets voor me kunnen betekenen als ik na een jaar nog niet ongesteld ben geworden. Een jaar! Tot die tijd beschouwen ze het nog als normaal en hoeft er nog helemaal niets aan de hand te zijn.
Jeetje, balen!
Ik moet volgende week naar hem toe en gaan dan daar mijn urine testen, als ik niet zwanger ben krijg ik medicijnen om de bloedingen weer op te wekken.
Pfff, ben het gedoe ook meer dan zat!
Had voor mijn pilgebruik altijd een goede, regelmatige cyclus,
kon de klok er bij wijze van op gelijk zetten...
Bedoel; onregelmatig ongi oké, maar helemaal niet damn...!
Hoop voor je dat je toch snel duidelijkheid hebt zeg!
Ik ben lekker Italiaanse Lasagna aan het maken, hopelijk vinden mams&broer-lief het lekker,
ik in ieder geval wel:-DILOVEIT!!
Vanavond lekker op de thee bij de vriendinnetjes,
vandaag is er een 4 jaar getrouwd, nemen een mooi bloempie mee.
Nou ladies, see ya!