AllegraOud lidBerichten: 2.264Lid sinds: 25 juli 2010
Ah jammer joh Jeske!
Yente schreef:Vind je? Bij mij waren ze absoluut niet discreet. Stond ik daar bij de kassa met een rood hoofd en een Clear Blue test en die verkoopster bleef me maar schaapachtig, veelbelovend aankijken en zeer vriendelijk lachen!!
Marleen8 schreef:M'n vorige cyclus duurde 38 dagen dus als ik die tijd genomen had kwam ik op 13 september. Ik heb in de tussentijd ovulatietesten gedaan en 14 dagen na m'n ei kom ik uit op komende zondag. Dus met een vroege test 4 dagen eerder getest is vandaag. Deze cyclus duurt dus minder lang als de vorige. Ik was altijd al onregelmatig.
Gebruik jij ook ovulatietesten, Angel?
Groetjes!
Marleen8 schreef:M'n vorige cyclus duurde 38 dagen dus als ik die tijd genomen had kwam ik op 13 september. Ik heb in de tussentijd ovulatietesten gedaan en 14 dagen na m'n ei kom ik uit op komende zondag. Dus met een vroege test 4 dagen eerder getest is vandaag. Deze cyclus duurt dus minder lang als de vorige. Ik was altijd al onregelmatig.
Gebruik jij ook ovulatietesten, Angel?
Groetjes!
prinsesje schreef:Hallo meiden, net contact gehad met de huisarts en als ik op 1 oktober nog geen ongi of positieve test heb dan gaan ze me onderzoeken. Nog even een paar weekjes afwachten dus maar daarna gaan ze in ieder geval iets doen!
jeske1983 schreef:Allemaal bedankt voor t meehopen.
Helaas, vanochtend was het er ineens.
Jammer hoor...op naar ronde 4.
[
Stampertje schreef:Ik had dat ook eigenlijk niet gedacht, vandaar de onbekende drogist.
Maar ze hield het ding netjes achter de kassa en stopte het op het eind in het tasje erbij.
Ik stond ook met een rood hoofd, misschien deed ze het daarom :)
daantje schreef:Bij mij was het ook verreweg van discreet. Sowieso heb je dat bordje bij de kassa waarop staat wat ze aanslaan. Daar staat dan in koeieletters: ZWANGERSCHAPSTEST 5 euro. Ze vroeg nog wel netjes of ik een tasje wilde. Ja, graag... pfff. Kreeg het er warm van. Ook ik werd schaapachtig aangekeken.
Morgen gaan we voor de eerste echo dames! Ik heb helemaal de kriebels hier! Vind het zo spannend. Vanmiddag tegen de kids in de kals verteld dat ik morgenochtend wat later ben:
Kids: O, waar moet je dan heen juf?
ik: Naar de dokter.
Kids: O, waarom juf? Gaat het wel goed?
Ik: O, ja, ik ben niet zo lekker en de dokter wil even naar me kijken.
Kids: Daarom was je er dus gister niet. Waar heb je last van juf? De dokter doet je vast geen pijn hoor juf.
Hmm.....Lastige kids, haha. Nee hoor, ze zijn erg lief.
Ik ga m'n werk nog eens nakijken en voorbereiden. We gaan dit weekend lekker een weekendje weg. Of we gaan vieren dat we ons pukkie hebben gezien, of het is een troost-weekend als het niet in orde is. Laten we maar van het eerste uitgaan, vinden jullie niet?
angel26 schreef:Ik bestel het liever via internet, net als de zwangerschapsvitamine en ovulatietesten. Bij drogisterij.net, komt het in een discreet wit doosje. Niemand die ziet wat erin zit. Ik schaam me kapot in de echte winkel met dat soort dingen, ook al is het een onbekende.
Natascha1984 schreef:Sorry moet even wat kwijt.
Heb vanmorgen blijkbaar te snel gekeken.
Maar hij geeft 2 streepjes aan :d
Oke niet heel duidelijk maar het staat er wel:D
Dus heel stiekem al juichen??
daantje schreef:Hoeraaaaa! Een positieve echo! Hartje klopte en pukkie zag er goed uit 😊 Wel wat minder ver dan we dachten: 8 weken 5 dagen. M'n ei de 15-se klopte dus wel en 5 dagen erna de innnesteling. Ik had rond de 22-stee zo'n idee dat ik zwanger was (maar test was negatief) en dat klopte dus, haha. Pukkie wordt nu op 11-4-11 verwacht. Mooie datum. Ik ga snel naar tw erk. Hard er allang moeten zijn!
Natascha: Van harte meid! Je hebt alle kwaaltjes en nu die tweede streep. Pak anders een cb test, die geeft echt zekerheid.
Natascha1984 schreef:Sorry moet even wat kwijt.
Heb vanmorgen blijkbaar te snel gekeken.
Maar hij geeft 2 streepjes aan :d
Oke niet heel duidelijk maar het staat er wel:D
Dus heel stiekem al juichen??
prinsesje schreef:Hier trouwens nog geen ongi maar heb wel wat krampen en steekjes in mijn onderbuik, misschien een ei/ongi?? Oh ik hoop het echt zo! Ik ga gewoon een rondedansje doen als ik mijn ongi krijg, wie had dat ooit gedacht 😊
Camadia schreef:Hoi meiden, sorry dat ik niet veel reageer op dit moment.
Heb afgelopen week veel migraine gehad. Ik heb op dit moment zorgen aan mijn hoofd.
Ik ben bezig met temperaturen en ovulatietesten.
Nu had ik begin van de week draderig slijm en een streep die bijna net zo donker was als de controlelijn (volgens kv test).
Nu heb ik netjes vanaf het begin van de cyclus getempt maar geen stijging van de temp tot nu toe.
Ik heb nu ook de cb ovulatietesten erbij gekocht met die smileys om te kijken wat die aangeven (een gezichtje is wat makkelijker te interpreteren dan een streepje). Als ik deze bekijk dan geeft hij nog steeds geen smiley aan. toen ik het teststaafje uit de houder haalde zag ik dat hij wel een tweede streepje vertoont (dus je betaalt eigenlijk 20 euro voor de houder die alleen een smiley aangeeft). Ik heb de andere teststaafjes van de dagen ervoor erbij gepakt (vanaf maandag) en zag dat het streepje op de cb iets donkerder was geworden. Maar nu heb ik ondertussen geen draderig slijm mee. Ik weet gewoon niet wat ik hier nu van moet denken. Ik ben ontzettend bang dat ik geen eisprong heb. Zou het nou zo zijn dat het gewoon nog moet komen? aangezien die cb wel ietsje donker is geworden? Maar geen draderig slijm mee! Ik pieker me hier suf over omdat ik al van allerlei beelden voorbij zie gaan dat ik niet zwanger kan worden of de mmm in moet..
Kan iemand me vertellen of dit herkenbaar is? Of jullie mening?
Ontzettend bedankt.
Stampertje schreef:Alvast een voorzichtige gefeliciteerd Natasha!
Hier zoals verwacht een negatieve test, zou het ook raar gevonden hebben, zo zonder klachten. Ben nog steeds niet blij met mijn rare cyclus en bruin bloed en weer ook niet zo goed vanaf wanneer ik nu moet tellen naar mijn NOD.
Ik ga het net nog maar eens afstruinen. Daantje, succes!
daantje schreef:Uiteindelijk hebben ze ook een inwendige echo gedaan. Pff, voor ik het wist zat die staaf erin. En ze zat maar te roeren om te kijken of het er geen twee waren 😊 Het is er eentje 😃 O, wat super om te zien. Van het fotootje wordt ik geen wijs, maar dat komt vast nog wel, haha. Zal hem na het weekend eens proberen te plaatsen.
Hertogin schreef:Sla ik een maandje over met zwanger worden - ook met hier lezen - weten jullie weer een pagina of 200 te schrijven.
Ik voeg mezelf weer toe:
Allegra schreef:Jemig angel, 4 uur niet plassen...dat zou niks voor mij zijn, want dan zou ik ook 4 uur geen thee mogen... afkickverschijnselen! Is het niet het handigst om het dan meteen 's morgens te doen? Dan ben je de hele nacht niet geweest!
Over alleen overblijven moet je niet te veel nadenken hoor! Ik denk dat ook wel eens, zo van 'shit, er zijn vrouwen bij wie het niet lukt, en straks ben ik net die ene bij wie dat gebeurt'. Maar goed, daar gaan we voorlopig maar gewoon niet van uit! :-)