DreamerOud lidBerichten: 183Lid sinds: 1 januari 2005
Ja, dat klopt, humor helpt bij alles! 😃
poelepetoet schreef:Wow Dreamer wat goed!
Wat kun jij alles goed relativeren! Kan me voorstellen dat jij een supergoede moeder bent!
Als dat allemaal helpt, misschien kunnen wij onszelf daar ook mee helpen, al doet iedereen dat op zijn eigen manier.
Voor mij helpt het al dat mijn banner niet telt op welke dag ik nu zit.. op die manier ben ik er niet continu mee bezig.
En het forum... sja da's gewoon een computerverslaving op het moment.. ben hier ook niet altijd met mezelf bezig. Wel meer met jullie.
Ik moet van mezelf echt inloggen om te zien hoe het met Bella en de andere meiden gaat... zo raar, misschien dat ik op die manier minder met mezelf bezig kan zijn.
xx
la bella schreef:gezellig dat je meekletst dreamer..
alleen waarom breek je af?
missleijk? 😉
x
Dreamer schreef:Tja, ik weet even niets te zeggen....ben erg verdrietig en boos...... voel me klote, ja ik had het zien aankomen, maar dat maakt het niet minder erg....nu maar zien hoe ik hier weer overeen kom, ben het laatste half jaar alleen maar bezig met opkrabbelen, en dan wordt ik steeds weer van die roze wolk geschopt, waar is dat nou weer voor nodig...... alleen maar pech, dat klotelichaam van mij.... grrrrrrrrrrr nu ga ik even tijd besteden om mezelf weer te vinden....de pot op met dat zwanger worden...... volgend jaar zien we wel weer verder. oh ik ben zo boos en ik weet niet waar ik heen moet af te reageren....... sorry hoor
Dianneke schreef:Dreamer, bah wat vreselijk naar zeg. Hoop voor je dat je binnenkort echt goed nieuws zult hebben. Neglect is soms helemaal niet verkeerd, kan goed helpen om zulke nare dingen te verwerken. Hoop dat je in Barcelona wat afleiding zult vinden.
.