la bellaOud lidBerichten: 7.653Lid sinds: 10 juni 2010
goeie 1e zin van arnie alberts in gtst x
la bella schreef:hahha ik snapte hem hoor dreamer en heb ook een appeltje thuis ;-)
Dianneke schreef:Idd niet zo druk meer hier.
Echo vanochtend eitje van 16+mm, morgenochtend samenlevingstest, verpleegkundige en ik denken dat dat eigenlijk nog te vroeg is, maar dokter dacht dat zaterdag te laat zou zijn, tsja dat willen we al helemaal niet, dus dan maar het risico dat morgen te vroeg is en in het weekend nog een keer moet.
Dianneke schreef:Dreamer, hoop dat het niet de wijn was waardoor je berichtje er 2x staat 😉
Willemien, veel sterkte, gelukkig hebben ze meestal gelijk als ze denken dat het goedaardig is, maar lijkt me heel moeilijk dat je het pas na de punctie echt zeker weet.
capri, klopt dat het moeilijker en moeilijker wordt om de positieve kanten van niet zwanger worden/zijn te zien, maar gelukkig blijven ze er altijd. Wij nu weer bezig met plannen van vakantie volgend jaar, het wordt nog weer een jaar ver, want motto van mijn man "zo lang we geen kinderen hebben, gaan we de oceanen over". Zitten nu te denken over Canada, maar misschien ook wel Afrika. Dat laatste zou alleen geen optie zijn als ik zwanger ben, te slechte medische voorzieningen en bovendien moet je dan vaak vaccinaties die je niet mag hebben als je zwanger bent. Schoonzusje adviseerde om het toch te boeken en dan te annuleren als ik zwanger ben, hebben zij ook gedaan toen ze in de molen zaten. Hun vakantie naar Florida is toen niet doorgegaan, vinden ze nu nog wel jammer, zeker als ze onze foto''s van dit jaar zien.
la bella schreef:zie ik je in begin april in new york?
wij gaan ook..
ik ben te herkennen aan die dikke buik...x
la bella schreef:oh wat gaaf dreamer
als het niet bevalt kan ik je een weave heel erg aanraden
blijft goed zitten en is meerdere malen te gebruiken!
x