vwz schreef:ampie zon robot wil ik ook! Hoe werkt het?? Waar kun je die vinden, ga ik meteen voorstellen aan manlief
Ik wil een robot die het hele huishouden doet!!!
Ook hier werken man en ik veel, dus huishouden staat bij ons op een laag pitje.
- ik probeer in het weekend alle was weg te werken, dan heb ik nog niet eens over opvouwen en in de kast leggen. Meestal heb ik een hele grote hoop schone en vieze was. 's ochtends kies je je kleren uit de hoop schone was :mrgreen:.
- Stofzuigen; ik +/- 2x in de week en manlief ook (manlief ook boven)
- Badkamer en wc; ben ik verantwoordelijk voor, gebeurt niet zo vaak als zou moeten
- Dweilen; doet manlief
- Afwasmachine; doen we allebei
- koken; doen we allebei
- opruimen; doet manlief (de hele dag ong.)
- ramen lappen; doe ik nooit, buiten doet de glazenwasser
Over het algemeen genomen doet manlief meer dan ik, hij heeft wisseldiensten en maandagochtend als de kinderen naar school zijn ben je toch iets sneller geneigd om het huishouden te doen, dan op zaterdagmiddag als je ook iets leuks kan doen met de kinderen. Ook al werken we evenveel, hij heeft er meer tijd voor.
Regenboog; dat klinkt ook als een verzakte baarmoedermond, het gevoel wat jij beschrijft lees je vaak bij deze kwaal.
En vind je het gek dat je zo slank blijft :shock: haha zo weinig eet jij! Ik eet wel 8 boterhammen op een dag, avondeten alleen niet zoveel, ze zeggen toch altijd 2 lepels aardappels en 2 ons groente, ik eet 1 aardappel en 10 sperziebonen ong. Ik probeer 2 stuks fruit te eten.
Qua snoepen (beschuitje, cracker, liga, chips, chocola, etc) krijg ik zeker nog 1000 calorieen op een dag binnen. Ik denk dat ik gemiddeld op 3000 calorieen zit....:oops: