MirreOud lidBerichten: 2.650Lid sinds: 7 januari 2013
ik ga de boel hier opruimen voordat vriend terug komt van sporten en uitroept: is hier nog niets gebeurt sinds ik weg gegaan ben?!! 😉
Ampie schreef:Ohja nog iets leuks... :D:D:D Ik heb heel de dag lopen rennen en vliegen... Niet aan de rust toegekomen ivm het werk van m'n man.
Xavio omgekleed in het zwembad en toen eindelijk zitten... Werd die kleine in mijn buik toch druk. Mijn buik bewoog gewoon :shock:
Echt niet normaal... :D:D:D:D Wel weer voor het eerst teken van leven sinds een week dus ben weer helemaal opgelucht! Het doet het nog :lol:
liefdevol schreef:eve nu nog werken? poeh kalm aan hoor. enneh utrecht? mijn vriend komt uit langbroek, ken je dat?
liefdevol schreef:trouwens even wat super voor je dat je baas zo enthousiast reageerde, dat is een hele opluchting denk ik. nu kun je tenminste ontspannen he
liefdevol schreef:ja dit is echt een kroon op onze liefde hoor. we gaan er enorm van genieten. zijn vader heeft het trouwens al 9 keer gehad, niet best hoor....Jeetje 9 x wat kan een mens veel hebben zeg!!
truste allemaal
Regenboog schreef:mijntje; tjonge heftig..
liefdevol; ook heftig zeg dat je vriend dat heeft gehad..
eve; leuk dat je baas zo enthousiast is!!!
De gastouder van Femke belde net.. ik had voorgesteld dat ik '4 dagen per week' Femke KAN brengen..
zei wil nu per week bekijken. dan zegt ze bijvoorbeeld maandag in week 12 ; 'in week 13 kan ik op dinsdag en donderdag'
Dus dan kan ik Femke brengen.. en zo niet; geeft het ook niet.
Mooie regeling dus 😃
Nog 2 weekjes en ik kan weer voor de klas staan, joepie!!!