SwaseOud lidBerichten: 527Lid sinds: 1 januari 2005
Lau, volgens mij moet je de zwangerschapsverklaring bij je verloskundige aanvragen, hebben zij daar formulieren voor.
Swase schreef:Lau, volgens mij moet je de zwangerschapsverklaring bij je verloskundige aanvragen, hebben zij daar formulieren voor.
Ampie schreef:Mirre: Liefdevol heeft het gehoord via het echoapparaat. Die is veel gevoeliger 😉 Dopetone is moeilijker zo vroeg!Uhm... Liefdevol heeft het hartje nog niet gehoort, alleen gezien toch? En volgens mij zei ik hetzelfde alleen dan tegen Lehh over mijzelf van gisteren dat dat met de echo was en dat doptone nog niet mogelijk is vanwege het bereik? Of haal ik nu iets door de war?
Mijntje schreef:Maar mannen kun je wel goed kneden hoor, op heel veel van dat soort vragen is hun standaard antwoord gewoon nee. Ik vind Mirre haar uitleg heel duidelijk. Mijn mannetje wilde 4 jaar geleden ABSOLUUT geen derde, als ik weer in verwachting zou raken dan moest ik het maar weg laten halen. 2 jaar geleden zei hij als het gebeurt dan is het wel goed. 1 jaar geleden zei hij, is misschien wel leuk een derde en een half jaar geleden zei hij: als ik klaar ben met mijn opleiding wil ik het wel weer. En nu is hij dolgelukkig omdat hij een derde krijgt.
Je moet ze een beetje kneden, maar dan komt het wel goed :D
Dreampje schreef:Dat geeft me hoop, mijn man zegt nu nog, 1 is meer dan genoeg....en ik hoop op 2....dus ik blijf hopen, maar als er een nr.2 gemaakt gaat worden, dan zal dit snel na nr.1 gaan gebeuren 😃 :D
liefdevol schreef:yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhh we hebben een hartje gehoord en ons wondertje gezien. het was een beetje moeilijk te zien maar duidelijk genoeg en we zagen het hartje kloppen. ben helemaal opgelucht! later meer, moet nu met meiden naar paardrijden. jammergenoeg geen foto meegekregen, kwam ik pas achter in de auto op weg naar huis. over 2 weken maakt ze nog een echo zodat we het dan misschien nog beter kunnen zien
Swase schreef:Eve, fijn om te horen dat anderen ook nog onzeker zijn en gekke dingen doen om bevestiging te krijgen! 😊
Vind Pixxie zo knap, zij is zo positief. Zouden wij dat na de 12 weken ook krijgen of maken we ons dan weer zorgen om de 20 weken.. zucht...