Ampie: he, wat vervelend dat je je zo slecht voelt 😞 Ik kan ook nog niet op de hyves, nog niet iedereen weet het, maar sterkte met wat je doormaakt en ik hoop dat het bloeden gauw overgaat.
Pixxie en Swase: helemaal gelijk, gelukkig zijn is echt alles wat telt! Ik vind mijn baan fantastisch, maar heb altijd het liefste (ook) moeder willen worden, dus voel me de gelukkigste mens ter wereld dat dat gaat gebeuren in april als alles goed blijft gaan 😃 Opleiding is voor gelukkig zijn ook helemaal niet belangrijk vind ik, als wat je doet maar goed voelt. Mijn vriend heeft een fantastisch leuke (MBO)baan waar hij heel gelukkig mee is en ik ook enorm trots op ben (wat hij doet is veel knapper dan het zogenaamde slim zijn).
Daantje: ouderschapsverlof wordt berekend over je arbeidsduur, dus de uren die in je contract staan. De meeste mensen passen, als ze dat weten, het contract pas na het evt verlof aan. Zoals je het beste ook pas nadat je weer aan het werk gaat, je contract kunt aanpassen, omdat je anders al tijdens je bevallingsverlof minder geld krijgt, terwijl je gewoon recht hebt op de uren die je werkte. Volgens mij mag dat in het onderwijs niet anders zijn. Google gaf mij nog deze site:
http://lexius.nl/ouderschapsverlof-in-het-primair-onderwijs Hopelijk weet je zo iets meer. Je contract dus nog niet laten aanpassen, als dat kan 😉
Regenboog: jeetje, wat vervelend dat je je zo slecht voelt 😞 Goed in de gaten houden en anders de vk bellen. Daar moet toch iets aan te doen zijn? Zeker niet schuldig voelen, je kent jezelf het beste en moet goed voor jezelf en jullie wondertje zorgen. Lekker rustig aan doen en ik hoop dat je je morgen beter zal voelen.
Hier: ik voel me bijna schuldig, nu veel van jullie zich niet zo fijn voelen, maar moet echt even kwijt dat ik me echt dol gelukkig voel 😃 :-D We hebben de echo gehad en een prachtig slapend wondertje gezien van ongeveer 5 centimeter 😃 Het afwijkende van de eerste echo was uit zichzelf weg gegaan en er was helemaal geen reden meer tot ongerustheid. We mogen vanaf nu dus weer terug naar de vk en volop genieten, zonder de gedachte van poliepen of iets dergelijks!! Echt super nieuws voor ons, kon niet beter. Ze maakte de kleine ook nog even wakker en toen draaide hij/zij zagen we hem/haar van achter, met oortjes, billetjes en al, echt super. Onbeschrijfelijk gevoel dat dat ons kleine wondertje is dat in mij groeit (al weten de meeste van jullie natuurlijk precies hoe het voelt 😉 ) Ik ben ook 4 dagen vooruit gezet, dus de datum is nu 3 april. Volgende echo al volgende week donderdag 23 september, die stond al gepland bij de vk voor de termijnbepaling. Mogen we nof een x spieken, hihi.