KoliOud lidBerichten: 1.353Lid sinds: 1 januari 2005
Yeah!!!! 500e bericht 😂
Ampie schreef:Yeah!!!! 500e bericht :lol:
Ampie schreef:Wat lief Pixxie van je mannetje 😃 Dat is een lekker thuiskomen. Ben benieuwd naar zijn regenpak 😊 Blijft leuk he dat kopen voor de kids 😃
Wat is het stil hier ook op hyves gebeurd er niets 😞 Heb hele leuke geboortekaartjes gezien. Die ga ik proberen na te maken. Zal de link die ik hyves heb geplaatst ook hier ff plaatsen voor de andere 😃 (sociaal he? whuahha) Vind ze helemaal geweldig!!! Maar nog een hoop werk 😃 http://www.jipperdepip.nl/geboortekaartjes.html
Hayden schreef:nou een bepaalde rede niet echt, het komt in ons beide families niet voor, Dat zou voor mij meer een doorslag geven. Geld is voor hem in dit geval ook niet t probleem alleen omdat t van mij niet zo nodig hoeft ben ik nu de beslissende factor. mijn vriend heeft eerder zoiets van Waarom niet? als t verder niet schadelijk is voor de baby of voor jou! maar goed.
Ik ken ook een kiindje met t downsynddroom, en net wat jij zegt een heel leuk een vrolijk kind!
@eve Gelukkig dat je na zo'n avond je vannochtend weer beter voelt! En wat gaan de weken snel he. 12 weken al weer!
Nou kruip jij nog maar even lekker naast je mannetje! Genietse
eve74 schreef:Hahaha, die was denk ik bedoelt voor Lau! :-D
Swase schreef:Hello ladies!
Heb ook ff bijgelezen, weer genoeg gekletst!
Er zijn al meiden in de 12 weken beland, super! Ik ga er ook naar toe deze week en naar de echo, kan niet wachten!!!
Er zijn trouwens veel echo's deze week, leukleukleuk!
Wij doen ook geen nekplooimeting, zie het nut er niet van in om zo'n kansberekening te doen en de kans is al erg klein. En dan zou ik toch geen punctie willen dus waarom doen?
Volgens mij is m'n vriend nog wel een beetje aan het twijfelen maar dan mag ie wel opschieten!
In kaartjes heb ik me nog helemaal niet verdiept. Hou in elk geval absoluut niet van beertjes enzo, het liefst een beetje een strak kaartje. Maar hoe precies, geen idee! En hoeveel we er gaan versturen weet ik ook nog niet, zo rond de 60 denk ik. Komt allemaal nog wel.
Wij zijn vanmorgen al bij mijn oude omaatje van 94 geweest, ze was weer zo blij om ons te zien. Doet je altijd goed zo'n oud mensje blij maken vind ik. Volgende keer gaan we vertellen dat ik zwanger ben, zal ze helemaal leuk vinden.
Ik kijk er sowieso (net als veel andere meiden hier) naar uit om het vanaf vrijdagmiddag van de daken te kunnen schreeuwen!!
M'n moeder gaat ook mee trouwens, ze leeft zo mee en vind het zo fijn dat ik haar meegevraagd heb, ze was helemaal vereerd. M'n vriend vond het ook prima, gunt m'n moeder dit ook wel. Bij de zwangerschappen van m'n broers vriendin was ze niet zo betrokken namelijk, dat stelden zij toch wat minder op prijs.
Vanavond gaan we gezellig uit eten met een goede vriend en zijn dochter dus dat wordt vast leuk. En dan morgen weer beginnen aan een nieuwe werkweek.. Nog niet zo'n zin in.. :-(