Tammie78Oud lidBerichten: 5.097Lid sinds: 1 januari 2005
ja maar elke keer een half uur rijden? is ook zo wat toch? je kan iig aan die vriendin vragen of ze alsjeblieft nog niets tegen haar vriend wil zeggen. dat je dat echt niet wilt nog.
Beebie25 schreef:spannend just me:D
Ja alles gaat goed:D wondertje78.....zeg dat 100x per dag tegen mezelf:D
Joos schreef:HOi HOi! Nou hier nog even een berichtje van mij. Mijn paniek word minder en ik hoop dat jullie daar ook een beetje geruster van worden.
Het valt denk ik nog wel mee. Ik denk dat ik weet wat de bloedingen veroorzaakt. Gisteren hebben ze inwendig die spoedecho gedaan, en daarna is de afscheiding donkerder geworden. En ik (als paniekkip) ga dan steeds checken op de wc of er geen bloed zit, maar dat zat er niet, maar ik wilde weten hoe het vanbinnen was dus heb een tampon in en uit gedaan, en toen zat er rood bloed aan. Toen na een poosje weer checken op de wc, en dan is het alleen maar oud bloed (bruine afscheiding) Nu vanmiddag weer hetzelfde, geen bloed, alleen beetje bruine afscheiding, en toen weer een tampon erin en eruit, en jahoor ineens 5 minuten flink rood bloed, net alsof ik een bloedneus had daarzo... zoveel dus...als een bloedneus en ook zo kort als een bloedneus.. voor degene die dat vroeg. Inlegkruisje niet eens vol denk ik. Maar 5 minuten daarna stopte het weer, en was het alleen een beetje bruin bij afvegen. Ik heb dus het vermoeden dat het een gesprongen adertje is wat ik steeds open haal door er een tampon in en uit te doen. Dat heb ik sinds vanmiddag ook niet meer gedaan, en ik heb sindsdien ook geen bloed meer. Alleen een beetje bruin als ik echt goed afveeg en me concentreer op een spoortje bruin, ja dan zit er een beetje oud bloed....
Ik heb nog steeds geen buikpijn, en mn borsten zijn nog steeds gevoelig. Als het dus zo doorgaat kan ik tot vrijdag wel wachten.
De gyn stelde me gisteren ook wel gerust, hij zei iets wat voor jullie ook een geruststelling zal zijn, iets wat ik niet wist. Hij zei, als eenmaal het hartje klopt heb je nog maar 5 % kans op een miskraam. Hij zei dat het juist vaak mis gaat bij de week waarin het hartje moet gaan kloppen. Maar als dat eenmaal is gelukt (bij mij was dat dus al 2 weken het geval) dan is de kans op een miskraam dus aanzienlijk kleiner. Dat vond ik een fijne gedachte. Ook zei hij dat ik me pas zorgen moest maken als ik buikkramp had. Erge menstruatiepijn. Dat is niet goed samen met bloedverlies.
Dus al met al denk ik zelf dat het wel meevalt, en hoop ik ook ontzettend dat het zo blijft en niet erger word, ik hoop dat het snel vrijdag is en dat ik jullie kan blij maken met weer een positief verhaal!
Joos schreef:Hoi lieve meiden!
Hier weer een berichtje van mij. Vandaag geen bloed gezien. Alleen een beetje bruinig bij afvegen. Oud bloed van gister. Borsten doen nog zeer ,en geen buikpijn te bekennen. Dus mn vermoeden van gisteren word wel bevestigd, dat het dus echt is gekomen na die echo, en dat ik daarna zelf toen een tampon erin deed om te testen hoeveel bloed eraan zat. Daardoor haalde ik het wondje open. Natuurlijk achteraf ook achterlijk van mezelf dat ik dat zo obsessief zat te doen. Als er bloed zit komt het er vanzelf uit denk ik dan.. maar ja ik heb ADHD, en heb mezelf soms ff niet helemaal onder controle ;)Dus ik hoop van harte dat onze frummel snapt dat ie moet blijven zitten 😉 Ik ben wel blij dat het al bijna avond is........ dan is het nog maar een nachtje slapen en dan is het vrijdagochtend... Ik post gelijk een berichtje als ik uit het ziekenhuis terug ben ok? tenzij het natuurlijk slecht nieuws is, dan wil ik eerst de ogen uit mn hoofd janken, en dan kom ik even posten...;) liefs en succes jullie allemaal! xx
to @l mijn testen worden niet dikker maar mijn ovulatie testen blijven dik pos.
weet iemand wat dit betekend?
ik ga morgen toch echt eens bellen ik word er helemaal gek van ,
op dit moment ben ik erg verdrietig bang dat het weer niet goed gaat,
carolientje schreef:Snap het even niet, ovulatietest??????
@Joos:succes morgen, zal aan je denken.