NaïmaOud lidBerichten: 849Lid sinds: 26 september 2009
Sophie heb ik ook hoor. Volgens mij heel normaal als je zwanger bent. Ik heb nu gem. een temp van 37.8
angel26 schreef:@ tammie: ok, dan heb je het redelijk vroeg aan je werk verteld.
Ik eet wel brood , groente en fruit en ook aardig wat melk, dat vind ik lekker. En ook soms wel een vette hap. Maar probeer wel zo gezond mogelijk eten voor de baby.
Tammie78 schreef:vind ik wel meevallen hoor met 9 weken vertellen. zo vroeg is dat niet. ik moest het bij mn vorige zwangerschap al vertellen met 5 weken omdat het heel slecht met me ging en ik me ziek moest melden.
en ja bij mij maakt het wel degelijk uit wel of niet vertellen. mn leidinggevende heeft me een contractverlenging voor maar 3 maanden gegeven omdat ze erg twijfelt. nou dat was voor mij al duidelijk genoeg. twijfel is meestal gewoon nee. en nu ze weet dat ik zwanger ben is het voor haar en extra reden om het niet te verlengen naar onbepaalde tijd. maarja ik kon het natuurlijk niet nu nog 2,5 maand geheim houden. dan ben ik 4,5 maanden en ik krijg nu al een buikje, dus nee dan mar nu vertellen hoor.