Tammie78Oud lidBerichten: 5.097Lid sinds: 1 januari 2005
euhhh syl nee hoor. een kans van 49% meisje en 51% jongen 😉
carolientje schreef:Volgende week
Naïma................29 nov..........1e echo
Marloesspin.........1 dec...........2e echo
Ann...................1 dec...........1e echo
Schattemie.........2 dec...........echo + nekplooimeting
Loesje1982.........2 dec...........2e echo
Syl....................2 dec...........nekplooimeting
QUOTE]
Hihi zo leuk om eindelijk in het lijstje van de komende echo's te staan!
Emi snap wat je bedoeld werk zelf ook als verpleegkundige en het is idd de hele dag lopen! Ik merk dan als ik eenmaal ga zitten word het juist erger...daardoor is de terugweg ( moet ong 3 kwartier rijden) helemaal vreselijk dan kan ik bijna niet zitten! Maar ja is niet anders...we weten waar we het voor doen 😊
Ohw...ik had gehoopt dat het echt beter zou worden na week 13 nou mag blijven hopen maar hoor helaas om me heen ook vaak dat de vermeoidheid niet verdwijnt na 13 weken! We zullen wel zien!
Tammie zal nog even extra navragen over die geslachtsbepaling! Ik dacht gelezen te hebben 16 maar 17 weken zou ook kunnen! Vraag het wel als ik een afspraak ga maken na onze 1e echo!
Naima beterschap! Alvast succes met je 1e echo! Wij schelen maar een paar dagen 😊
Karin gelukkig was alles goed!
Ik had altijd het gevoel dat het een meisje was denk omdat ik het graag wil hihi. Begin nu het gevoel te krijgen dat het een jongentje is, weet totaal niet waarom! Ach we zullen het zien over een week of 8!
Tammie78 schreef:euhhh syl nee hoor. een kans van 49% meisje en 51% jongen ;)
Tammie78 schreef:Emi was dat je man die dat zei van omaatje? nouja zeg. hij weet niet wat het is om zwanger te zijn! en juist dat eerste trimester ben je erg moe vaak hoor! komt door de hormonen. 2e trimester voel je je beter en laatste is weer zwaar maar dan dus lichamelijk omdat het echt zwaar wordt door al het gewicht enzo.
meis pak je slaap/rust waar je kan! ik wou dat ik het nog kon, maarja heb nog een kleine! 😉